zakupy przez internet

Artykuły - Zakupy przez internet (31)

  • LPP: jedna piąta sklepów nadal zamknięta

    LPP: jedna piąta sklepów nadal zamknięta

    Sprzedaż Grupy LPP w pierwszym kwartale spadła o 35,3 proc. rok do roku. Właściciel marek odzieżowych takich jak Reserved, Cropp czy House nadal negocjuje wysokość czynszów najmu w przypadku 19 proc. sklepów stacjonarnych w Polsce. Spółka utrzymała trzycyfrową dynamikę wzrostu sprzedaży przez Internet, ale pierwszy kwartał zakończyła stratą.
  • Amazon chce zatrudnić w Polsce nowych pracowników

    Amazon chce zatrudnić w Polsce nowych pracowników

    Wzrost zakupów przez internet w czasie pandemii koronawirusa spowodował, że Amazon rozpoczął w Polsce rekrutację ponad 2 tysięcy nowych pracowników. Zainteresowanie jest duże, bo kryzys wywołany zamrożeniem gospodarki pozbawił już pracy wiele osób. Cały proces prowadzony jest online.
  • Handel. Nie będzie powrotu do normalności

    Handel. Nie będzie powrotu do normalności

    Kryzys wywołany koronawirusem przyspieszył rozwój e-commerce o kilka lat. Nagle całe zainteresowanie zakupami przeniosło się do internetu, co było ogromnym wyzwaniem logistycznym. Klienci przerzucili się na inny kanał, ale na tym zmiany nawyków się nie skończyły. Widoczna jest tendencja do ograniczania konsumpcjonizmu i do oszczędzania.
  • Koronawirus: Zakupowa rewolucja

    Koronawirus: Zakupowa rewolucja

    Pandemia i kwarantanna błyskawicznie zmieniły zwyczaje zakupowe Polaków. W marcu najbardziej wzrosły internetowe zakupy sprzętu RTV i AGD oraz chemii domowej, a na trzecim miejscu znalazły się książki w e-wydaniu.
  • Tesco wprowadza limit zakupów przez internet

    Tesco wprowadza limit zakupów przez internet

    Sieć Tesco wprowadziła limity przy składaniu zamówień przez internet - poinformował serwis wiadomosichandlowe.pl. Zamówienia zostaną ograniczone do maksymalnej wagi 80 kg. To odpowiedź na masowe zakupy online Polaków.
  • 5 rzeczy, które warto zrobić, zanim klikniesz "Dodaj do koszyka"

    5 rzeczy, które warto zrobić, zanim klikniesz "Dodaj do koszyka"

    O zagrożeniu cyberprzestępczością wie każdy z nas. Ponieważ coraz więcej kupujemy przez internet, często spontanicznie w drodze, w domu i gdzie tylko mamy dostęp do sieci, bezpieczeństwo online nabrało ogromnego znaczenia.
  • E-commerce: Jak wykorzystać okres Wielkanocy, aby zwiększyć zyski?

    E-commerce: Jak wykorzystać okres Wielkanocy, aby zwiększyć zyski?

    Eksperci szacują, że przed Wielkanocą sklepy internetowe mogą osiągnąć nawet do 50 proc. wzrostu sprzedaży. W jaki sposób e-przedsiębiorcy mogą wykorzystać potencjał sprzedażowy nadchodzących świąt, aby niezależnie od branży, zwiększyć zyski?
  • Zwrot towaru online - kto powinien zapłacić za zwrot towaru?

    Jak podaje CBOS, 47 proc. Polaków dokonuje zakupy przez internet i można się spodziewać nieustannego wzrostu liczby osób decydujących się na taką formę transakcji. Dochodzi niekiedy do takich sytuacji, że klient jest niezadowolony z otrzymanego towaru i chce go zwrócić, co zresztą gwarantuje mu ustawa. Warto pomyśleć wtedy nad tym, kto jest odpowiedzialny za ponoszenie kosztu przy zwrocie towaru, aby być w pełni świadomym swoich konumenckich praw.
  • Szumowski: Czy kupimy alkohol przez internet?

    Szumowski: Czy kupimy alkohol przez internet?

    Ministerstwo Gospodarki słucha głosów branży spirytusowej, o czym świadczy wyjście z inicjatywą uregulowania przepisów dotyczących handlu alkoholem przez internet.
  • Przy sprzedaży przez internet też jest obowiązek przekazania klientowi paragonu fiskalnego

    Sprzedajemy towary przez internet. Towary zamawiamy u producenta, a on wysyła towar bezpośrednio do nabywcy. Klienci płacą przelewem (z góry) i w dniu otrzymania zapłaty sprzedaż ewidencjonujemy w kasie rejestrującej. Czy skoro nie mamy bezpośredniego kontaktu z klientami i sami też nie wysyłamy towaru, możemy nie przekazywać klientom paragonów fiskalnych?

Filmy - Zakupy przez internet (6)

  • Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy przez internet?

    Coraz więcej osób robi zakupy online, jednak nie wszystkie sklepy internetowe są autentyczne. Nawet najbardziej wytrawni łowcy promocji mogą dać się nabrać oszustom, którzy podszywają się pod sprzedawców w internecie. Jak tego uniknąć? Na to pytanie w studiu programu odpowiedzieli prawnik dr Maciej Kawecki oraz ekspert w dziedzinie marketingu on-line Joanna Ceplin. (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • Przed świętami rośnie sprzedaż żywności w sieci. Po tradycyjne produkty sięgają Polacy mieszkający za granicą

    W listopadzie i grudniu wartość obrotów w sklepach internetowych rośnie o jedną trzecią. Ale w okresie świątecznym Polacy kupują w sieci już nie tylko prezenty, lecz także żywność. Coraz więcej tego rodzaju zamówień pochodzi od osób przebywających czasowo lub na stałe za granicą. Do koszyka najczęściej trafiają tradycyjne produkty kojarzone ze świętami. Często klienci z Polski zamawiają takie paczki dla swoich rodzin mieszkających za granicą. – W czasie świąt obserwujemy zwiększone zainteresowanie zakupami spoza Polski. Osoby mieszkające za granicą często nie mogą być w tym czasie w Polsce, więc chcą przynajmniej mieć namiastkę polskich świat w postaci tradycyjnych produktów – wskazuje Jacek Palec, prezes zarządu supermarketu internetowego bdsklep.pl. – To najczęściej klasyczne wyroby kojarzone z Polską: słodycze premium czy inne produkty żywnościowe. Łączna kwota zakupu wynosi około 100 euro na paczkę i jest dosyć wysoka jak na standardy e-commerce w obszarze e-grocery.
  • Zamówiła meble. To, co dostała, przeraziło ją...

    Essex, Wielka Brytania. Do jakich pomyłek może dojść podczas internetowych zakupów? Jacqueline zamówiła szklany stolik na popularnej stronie internetowej. Kiedy po kilku dniach kurier dostarczył jej paczkę, spotkało ją niemałe zdziwienie. W kartonie zamiast mebli znalazła... 40 paczek z rybkami. Jej przyjaciółka postanowiła nagrać reakcję na nietypową sytuację. (STORYFUL/x-news) UWAGA! Ze względu na przepisy licencyjne materiał dostępny tylko na terytorium Polski.
  • Niemiecki pomysł odmieni polskich mężczyzn?

    Kupowanie ubrań z całą pewnością nie jest zajęciem dla każdego. Zwłaszcza mężczyźni nie przepadają za galeriami handlowymi i nieograniczonymi możliwościami wyboru, od których kręci się im w głowie. Właśnie do takich "zagubionych" istot adresowana jest oferta pewnej berlińskiej firmy. Wystarczy się zalogować - i już można korzystać z pomocy osobistego stylisty, który porozmawia z nami o naszych odzieżowych upodobaniach i dobierze nam idealnie leżące ubrania. W ciągu kilku dni dotrą one pocztą pod wskazany adres. Wirtualne studio stylizacji działa od 2011 r. i obejmuje swoim zasięgiem kilka europejskich krajów. Jego właścicielka już zapowiada dalszą ekspansję. Czy to oznacza, że polscy mężczyźni wkrótce będą lepiej wyglądać?