wywiad wideo

Artykuły - Wywiad wideo (1)

Filmy - Wywiad wideo (26)

  • Grubson na Przystanku Woodstock: Przygotowaliśmy niespodziankę

    Grubson, pionier hip hopu na Przystanku Woodstock, w wywiadzie dla Interii zdradził między innymi, co dla niego znaczy Złoty Bączek. Posłuchajcie, o czym jeszcze rozmawiał z naszym dziennikarzem.
  • Patrycja Markowska o mężczyznach

    Dobre wychowanie, intelekt i ciekawy zapach to wyznaczniki eleganckiego mężczyzny według Patrycji Markowskiej. Dopiero w następnej kolejności wokalistka zwraca uwagę na strój. Markowska lubi mężczyzn, którzy ubierają się świadomie, a ich strój odzwierciedla osobowość i styl życia. – Pierwsze miejsce to dobre wychowanie, dobry zapach, coś fajnego w oczach, intelekt – wymienia Patrycja Markowska. – Potem słucham, jaki ma głos, a potem, co ma do powiedzenia, a na końcu dopiero patrzę, w co jest ubrany – dodaje gwiazda.
  • Rafał Maślak: Nie odczuwam potrzeby kupowania butów za kilka tysięcy

    Kupowanie bardzo drogich ubrań kojarzy mi się ze snobizmem – mówi Rafał Maślak. Model uważa, że można wyglądać ciekawie w ubraniach z popularnych sieci odzieżowych. On sam na co dzień zakłada stylizacje, które kosztują niewiele ponad 100 zł. Rafał Maślak uważany jest za jednego z najbardziej stylowych polskich mężczyzn z show-biznesu. Przywiązuje dużą wagę do dopracowanego wyglądu, niezależnie od tego, czy strój ma być klasycznie elegancki czy rockowy. Model twierdzi, że dobrze ubrany może być każdy mężczyzna, a stylowy wygląd nie wymaga dużych nakładów finansowych. On sam ma w szafie ubrania tańszych marek, te od projektantów zakłada niemal wyłącznie na duże wyjścia. – Podobają mi się te rzeczy, mogę je założyć, ale żeby kupić jakąś bardzo drogą rzecz, np. buty za ileś tam tysięcy, to nie, nie mam takiej potrzeby. Kojarzy mi się to ze snobizmem. Są piękne rzeczy we miarę przyzwoitej cenie, np. buty – mówi Rafał Maślak.
  • Zetor umacnia swą obecność na polskim rynku

    Czeski Zetor buduje w Kaliszu nową siedzibę swojej polskiej spółki i w przyszłym roku zamierza ją ukończyć. Producent ciągników jest zadowolony z 14-proc. udziału w polskim rynku, bo daje mu to trzecią pozycję na rynku znacznie większym niż rodzimy.