wyprzedaże

Artykuły - Wyprzedaże (96)

  • Handel tonie w towarze. Złote czasy dla łowców okazji

    Handel tonie w towarze. Złote czasy dla łowców okazji

    Dla branży odzieżowej otwarcie sklepów wcale nie oznacza końca koronakryzysu. Potrzebni są jeszcze klienci.
  • Black Friday. Jak nie dać się nabrać na fałszywe promocje elektroniki?

    Black Friday. Jak nie dać się nabrać na fałszywe promocje elektroniki?

    Czarny Piątek w USA to święto prawdziwych wyprzedaży. W Polsce bywa z tym różnie. Jak nie dać się nabrać na promocje, które tylko przypominają ciekawe oferty? Oto krótki poradnik.
  • W czasie Black Friday wydamy średnio 663 zł

    W czasie Black Friday wydamy średnio 663 zł

    W czasie Black Friday w Polsce przeciętnie nabywa się po cztery produkty na osobę. Polacy planują wydać w sklepach on-line i stacjonarnych średnio 663 zł.
  • UOKiK ostrzega przed gorączkę zakupową

    UOKiK ostrzega przed gorączkę zakupową

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów doradza, co zrobić, jeśli pod choinką znaleźliśmy nietrafiony prezent lub jeśli sylwestrowa impreza, fryzura bądź makijaż nie sprostały oczekiwaniom. Na swojej stronie internetowej urząd udostępnił wzory formularzy reklamacji i odstąpienia od umowy.
  • Sklepy przed świętami wzajemnie się pilnują? Wiele z promowanych produktów ma identyczne ceny

    Sklepy przed świętami wzajemnie się pilnują? Wiele z promowanych produktów ma identyczne ceny

    Instytut Badawczy ABR SESTA i Grupa Mobilna Qpony-Blix porównały obecne ceny 20 produktów, które były najczęściej promowane przed zeszłorocznymi świętami. Tym razem najtańsze artykuły znaleziono w hipermarketach - E.Leclerc, Auchan oraz Tesco. Zaraz za nimi uplasował się Aldi. Biedronka zajęła 7. miejsce, a Lidl - 12. Różnica między pierwszym i ostatnim sklepem w całym rankingu wynosi prawie 30 proc. Najdrożej wyszło w Piotrze i Pawle. Zestaw ww. artykułów średnio najwięcej kosztował w supermarketach. Widać też, że sklepy dopasowują swoje ceny do konkurencji. Dla przykładu, koszt zakupu bananów był identyczny co do grosza w 12 sieciach. Tego typu przypadków jest więcej na rynku.
  • Zakupy online zmieniają oblicze Czarnego Piątku

    Zakupy online zmieniają oblicze Czarnego Piątku

    Czarny Piątek w branży handlowej, przypadający w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, oznacza już niemal tydzień zakupowego szaleństwa, głównie dzięki sprzedaży w internecie, która jest co najmniej tak samo popularna, jak ta w tradycyjnych sklepach.
  • Black Friday już za cztery dni. Będzie zakupowy szał

    Black Friday już za cztery dni. Będzie zakupowy szał

    Black Friday w Polsce to dosyć nowa tradycja. Przyjęła się jednak chętnie, bo w końcu kto nie lubi niższych cen. Piątek wielkich przecen zaczął się w Stanach Zjednoczonych. To zawsze piątek po Dniu Dziękczynienia (czyli czwarty piątek listopada). Jest to też oficjalny początek sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. W czarny piątek wiele sklepów czynnych jest w dodatkowych godzinach, niekiedy całą dobę, oferując jednodniowe okazje i zniżki.
  • Atrakcyjna cena to wciąż największy bodziec zakupowy dla Polaków

    Atrakcyjna cena to wciąż największy bodziec zakupowy dla Polaków

    Sezonowe wyprzedaże to wciąż najbardziej lubiana przez Polaków forma promocji. Korzysta z nich blisko 90 proc. konsumentów, ponad połowa natomiast wstrzymuje się z decyzjami zakupowymi do momentu rozpoczęcia wyprzedaży. Zdaniem ekspertów, aby z sukcesem wyprzedać nadmiary magazynowe, sklepy powinny zadbać nie tylko o konkurencyjne ceny, lecz także o atrakcyjność towaru, dostępność przebieralni i stanowisk kasowych, oraz odpowiednią liczbę produktów przecenionych.
  • Sposób na promocje, czyli jak nie wydać zbyt dużo podczas wyprzedaży

    Sposób na promocje, czyli jak nie wydać zbyt dużo podczas wyprzedaży

    Posezonowe wyprzedaże trwają w najlepsze, a sklepowe witryny kuszą obniżkami. Eksperci Związku Firm Pośrednictwa Finansowego radzą, jak mądrze i bezpiecznie korzystać z promocji, by nie zaczynać 2018 r. z dziurą w domowych finansach.
  • Polacy kochają zakupy na kredyt

    Polacy kochają zakupy na kredyt

    Polacy uwielbiają zakupy, nawet jeśli trzeba je sfinansować kredytem, a wyprzedaże są dodatkowym impulsem do buszowania w sklepach zarówno stacjonarnych, jak i internetowych.

Filmy - Wyprzedaże (3)

  • Okazja czyni… zdobywcę. Jak nie dać się oszukać podczas wyprzedaży?

    Aleksandra Łukasiewicz opowiedziała o tym, jak nie dać się oszukać podczas wyprzedaży. Jakich sztuczek używają sklepy? (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • UOKiK: Produkt kupiony na wyprzedaży można reklamować

    Produkt kupiony na wyprzedaży jest produktem pełnowartościowym. Jest tak samo traktowany, jak produkt kupiony za cenę sprzed obniżki – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Paweł Borecki z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. – Sprzedawca musi przestrzegać naszych praw tak samo, jak kupowalibyśmy towar droższy.
  • Przecenioną rzecz można zareklamować!

    Wyprzedażowy szał trwa. - Kiedy kupujemy towar na wyprzedażach, przysługują nam pełne prawa klienta - przypomina Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dotyczy to m.in. możliwości reklamowania wadliwego towaru (źródło: Newseria).