Gry - reklamy

Artykuły - Reklamy (45)

  • Reklamy w grach dają efekt

    Reklamy w grach dają efekt

    A przynajmniej przynoszą je reklamy umieszczane w produkcjach Electronic Arts. Firma ta pochwaliła się właśnie, iż ich skuteczność okazała się całkiem wysoka.
  • Czy gry muszą się reklamować?

    Czy gry muszą się reklamować?

    Zanim odpowiem na pytanie zadane już w samym tytule, najpierw wspomnę o pewnym wydarzeniu.
  • Gracze ufają graczom

    Gracze ufają graczom

    Aż 41% graczy najbardziej polega na zasłyszanych opiniach na temat danego tytułu.
  • Quake Live Premium za opłatą

    Quake Live Premium za opłatą

    Bezpłatny dotąd Quake Live zmieni swoje oblicze. John Carmack zapowiada wprowadzenie opłat za zabawę w sieci.
  • Gry a reklamy

    Gry a reklamy

    Brytyjska firma zajmująca się cyfrowym handlem, Internet Advertising Bureau (IAB) ogłosiła, że planuje stworzyć tzw. Game Advertising Council.
  • Polskie reklamy gier

    Polskie reklamy gier

    Może i Polska nie jest jakimś rajem konsolowym, ale to nie oznacza, że nie warto u nas reklamować gier.
  • Reklamy w grach - Google testuje oprogramowanie

    Reklamy w grach - Google testuje oprogramowanie

    Firma Google prowadzi testy oprogramowania umożliwiającego umieszczanie reklam wewnątrz gier. Ma ono pozwalać na wyświetlanie spotów bezpośrednio w trakcie zabawy.
  • 500 milionów dolarów na reklamy Windowsa

    500 milionów dolarów na reklamy Windowsa

    Microsoft dba o klientów. W tym roku na reklamy systemów operacyjnych Windows przeznaczono już 300 milionów dolarów, a do tej kwoty dorzucono jeszcze kolejne dwieście.
  • Reklamy w grach raczej nie przeszkadzają

    Reklamy w grach raczej nie przeszkadzają

    Z badań przeprowadzonych przez organizacje Nielsen BASES i Neilson Games wynika, że graczom nie przeszkadzają reklamy zamieszczone w rozmaitych produkcjach.
  • Sony a reklamy w grach

    Sony a reklamy w grach

    Wczoraj ogłoszono Qore, a dziś dowiadujemy się o podpisaniu umowy pomiędzy firmami IGA Worldwide i Sony. W wyniku tego aktu ta pierwsza zostanie wpuszczona do kurnika reklam wewnątrzgrowych tej drugiej.