Motoryzacja - reklamy

Artykuły - Reklamy (15)

  • Super Bowl i samochody, czyli coroczna porcja niezwykłych reklam

    Super Bowl i samochody, czyli coroczna porcja niezwykłych reklam

    Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, czyli Super Bowl, co roku przyciąga przed ekrany ponad 100 milionów widzów (rekord to 111 mln). Tradycją stało się, że specjalnie na tę okazję tworzone są nietuzinkowe reklamy. Dotyczy to również producentów samochodów, którzy jak co roku nie zawiedli nas swoją pomysłowością. Tym razem zobaczymy co ma wspólnego auto z lotem na księżyc, posłuchamy śpiewających owiec i piosenki o "hybrydowym chaosie", a także poznamy nowy sposób ojców na szpiegowanie swoich córek podczas randek.
  • Półnagie tancerki na autach

    Półnagie tancerki na autach

    W Bytomiu taksówkarze nie mogą używać herbu miasta, bo na autach wożą reklamy agencji towarzyskich. Taką decyzję podjęli miejscy radni.
  • Ponętne kobiety i reklama

    Ponętne kobiety i reklama

    Reklamy z udziałem nadzwyczaj pięknych, ponętnych kobiet wcale nie zachęcają do zakupu oferowanych produktów, przeciwnie - odwracają uwagę konsumentów - ustalili włoscy neurolodzy.
  • Oślepiająca reklama-gigant

    Oślepiająca reklama-gigant

    Największy video-billboard w Polsce okazuje się sporym zagrożeniem dla kierowców.
  • Reklamy a rzeczywistość...

    Reklamy a rzeczywistość...

    W najnowszym, 44. numerze tygodnika "Motor" sprawdzamy, czy można kupić samochód w wersji podstawowej za cenę podaną w reklamie.
  • BMW wyśmiało Mercedesa...

    BMW wyśmiało Mercedesa...

    Bez reklamy nawet najlepszy na rynku produkt nie miałby prawa bytu.
  • Czy przeszkadzają Ci  reklamy?

    Czy przeszkadzają Ci reklamy?

    Badania wykazały, że reklamy na billboardach oraz tablice informacyjne umieszczane przy drogach mogą rozpraszać kierowców i powodować niebezpieczne sytuacje.
  • Seks a kolor Twojego samochodu

    Seks a kolor Twojego samochodu

    Po niedawno notowanej zapaści na polskim rynku nowych aut, firmy motoryzacyjne powoli odrabiają straty. I wyciągają wnioski.
  • Z głową w chmurach

    Z głową w chmurach

    Lazurowe Wybrzeże, słońce, niebieskie niebo, morze i piękna kobieta obok kierowcy. Taki obraz najczęściej przedstawiają reklamy kabrioletów. Auto bez dachu to samochód dla ekskluzywnego klienta.
  • Niebezpieczne reklamy na autobusach

    Niebezpieczne reklamy na autobusach

    Kolorowe reklamy na autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej mogą być niebezpieczne. Według strażaków, w razie wypadku, mogą one przeszkadzać w przeprowadzeniu sprawnej akcji ratunkowej.