reklamy w telewizji

Artykuły - Reklamy w telewizji (6)

  • Advoider - sposób na uniknięcie reklam telewizyjnych

    Advoider - sposób na uniknięcie reklam telewizyjnych

    Advoider to niewielkie urządzenie, które w połączeniu z aplikacją mobilną dostępną na systemy Android i iOS, tworzy po skonfigurowaniu z dekoderem telewizji satelitarnej, mechanizm dostosowujący sposób oglądania emitowanych treści do preferencji użytkownika. Jej twórcą jest zielonogórska firma QDIQO.
  • Reklamy co 20 minut filmu - nowa dyrektywa unijna

    Reklamy co 20 minut filmu - nowa dyrektywa unijna

    Wszystko wskazuje na to, że reklamy w telewizji będą trwać jeszcze dłużej niż dotąd, co zapewne rozwścieczy część widzów. Parlament Europejski pracuje nad projektem, który pozwoli nadawcom na to, by reklamy zajmowały aż 20 proc. czasu antenowego. Nowa dyrektywa unijna pozwoli też na przerwy reklamowe w czasie filmów i innych programów co 20 minut, a nie co 30 minut, jak dotąd.
  • "Dziennik Gazeta Prawna": Żegnamy reklamy banków

    "Dziennik Gazeta Prawna": Żegnamy reklamy banków

    Przepisy przygotowywane przez resort finansów spowodują, że instytucje finansowe nie będą mogły promować swoich produktów w telewizji i radiu - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
  • Jak z abonamentem rtv radzą sobie kraje UE?

    W styczniu 2008 roku prezydent Francji ogłosił pomysł likwidacji reklamy w telewizji publicznej, tj. w programach należących do grupy France Televisions. W celu przygotowania praktycznej realizacji tego pomysłu powołał specjalną komisję ds. nowej telewizji publicznej, która w czerwcu 2008 roku złożyła raport. Stał się on podstawą do projektu ustawy, w której zmiana systemu finansowania telewizji publicznej stanowi jeden z aspektów szerokiej, wielopłaszczyznowej reformy mediów publicznych.
  • Najwyżej 12 minut reklam na godzinę

    Najwyżej 12 minut reklam na godzinę

    Drażnią cię reklamy w telewizji? Komisję Europejską też. Uważa ona, że widz nie powinien oglądać więcej niż 12 minut reklam na godzinę programu. Komisja chce także uściślić zasady stosowania tzw. product placement. Przykładowo, pojawienie się na ekranie Jamesa Bonda za kierownicą astona martina powinno być poprzedzone stosownym ostrzeżeniem.
  • Rynek reklamy rośnie na papierze

    Wartość rynku reklamowego w I połowie 2002 r. wzrosła w porównaniu z 2001 r. o 4 proc. do 4,7 mld zł brutto - wynika z badań firmy Expert Monitor. Eksperci oceniają jednak, że realnie rynek zmniejszył się o 5-8 proc. Potaniały reklamy w telewizji, która zyskuje klientów kosztem prasy.