reklamodawcy

Artykuły - Reklamodawcy (16)

  • Kto za to wszystko płaci? Reklama

    Kto za to wszystko płaci? Reklama

    Ruszyła kampania edukacyjna, która zwraca uwagę użytkowników sieci na to, że treści i usługi w internecie nie są bezpłatne, ale ich koszty ponoszą reklamodawcy.
  • YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

    YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

    Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube'a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel serwisu, Google, zapowiedział działania zapobiegające tej sytuacji. YouTube ma między innymi zwiększyć kontrolę publikowanych treści. Eksperci Nomura Instinet oszacowali, że serwis przez bojkot reklamodawców może stracić 750 mln dol.
  • Reklamodawcy zarobili na "Gwiezdnych Wojnach"

    Reklamodawcy zarobili na "Gwiezdnych Wojnach"

    "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy" najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów.
  • Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

    Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

    Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. W 2014 roku był wart 3,8 mld zł - wynika z danych domu mediowego Starlink. Tradycyjne spoty to wciąż znacząca większość rynku, ale na znaczeniu zyskują sponsoring i lokowanie produktu. Reklama niestandardowa będzie cieszyła się coraz większą popularnością i pomoże stacjom telewizyjnym zniwelować spadek przychodów ze sprzedaży spotów. Reklamodawcy coraz chętniej wybierają też stacje tematyczne.
  • Telewizji przybywa reklamodawców. Rosną stacje tematyczne

    Telewizji przybywa reklamodawców. Rosną stacje tematyczne

    Po dwóch latach spadków na rynek reklamy telewizyjnej w tym roku wróciło ożywienie. Z analiz domu mediowego Starlink wynika, że jego wartość w I półroczu wzrosła o 5 proc. do 1,9 mld zł. Rośnie udział stacji tematycznych w tym rynku, co - zdaniem Piotra Bieńko, prezesa domu mediowego Codemedia - daje więcej możliwości lepszego adresowania kampanie reklamowe.
  • Polacy rezygnują z telewizorów. Mobilna rewolucja stworzyła nowy rynek

    Polacy rezygnują z telewizorów. Mobilna rewolucja stworzyła nowy rynek

    Zaczynamy odwracać wzrok od telewizorów i kierować go na tablety. Reklamodawcy już to wykorzystują.
  • Wpływy z reklamy w prasie drukowanej wciąż spadają. Reklamodawcy przenieśli się do internetu

    Wpływy z reklamy w prasie drukowanej wciąż spadają. Reklamodawcy przenieśli się do internetu

    Wpływy z reklamy w segmencie prasy drukowanej w ciągu dziewięciu lat spadły o dwie trzecie. W tym samym czasie w internecie wzrosły jedenastokrotnie. Wydawcy gazet starają się więc zmobilizować czytelników, by płacili za treści publikowane w internecie i zamykają bezpłatny dostęp do części artykułów.
  • Nastał czas ucieczki od telewizji?

    Nastał czas ucieczki od telewizji?

    Reklamodawcy odwracają się od telewizji. Tracą przede wszystkim duże kanały. Ich kosztem rośnie rynek reklamy w internecie. Coraz więcej reklamodawców decyduje się na umieszczenie reklam wideo w sieci, korzystając na rosnącej dostępności szerokopasmowego dostępu do internetu. W coraz trudniejszej sytuacji jest też prasa.
  • "Puls Biznesu": Reklamowa mizeria na Euro 2012

    "Puls Biznesu": Reklamowa mizeria na Euro 2012

    Euro 2012 miało ożywić słaby rynek reklamowy. Ale były to oczekiwania na wyrost, reklamodawcy nie sypną groszem na mistrzostwa - stwierdza "Puls Biznesu".
  • Reklamodawcy pukają do drzwi muzułmanów

    Reklamodawcy pukają do drzwi muzułmanów

    Gęste pukle spływają na ramiona pięknej kobiety. Ona figlarnie muska lśniące pasma i zapewnia, że tak oszałamiające włosy może mieć każdy - wystarczy kupić szampon, którego butelkę prezentuje właśnie do kamery. Oto scenariusz standardowej reklamy kosmetyku do włosów.

Filmy - Reklamodawcy (1)

  • "Żywe reklamy" na ulicach. Korzystają z nich firmy i politycy

    Hasła reklamowe malowane bezpośrednio na ludzkim ciele? Takie "żywe reklamy" stoją na ulicach stolicy Liberii. Biznes doskonale się rozwija. Reklamodawcy za prezentację trwającą 5 godzin płacą 50 dolarów. To uciążliwa praca, ale daje młodym bezrobotnym możliwość zarobkowania. "Żywe posągi" wynajmują także parte polityczne.