Gry - reklama

Artykuły - Reklama (16)

  • Koniec Yakuzy?

    Koniec Yakuzy?

    Yakuza to może nie jakaś super popularna seria w naszym kraju, ale ma setki tysięcy wielbicieli na całym świecie, szczególnie we wschodniej jego części (choć oczywiście nie tylko).
  • Reklama kart graficznych wg firmy Gainward

    Reklama kart graficznych wg firmy Gainward

    Na dość oryginalną kampanię reklamową zdecydowała się firma Gainward, która promuje swoje karty graficzne na zdjęciach z piękną Azjątką.
  • Reklama PlayStation 3 zakazana przez brytyjską organizację ASA

    Reklama PlayStation 3 zakazana przez brytyjską organizację ASA

    Brytyjska organizacja Advertising Standards Authorit (ASA), monitorująca tamtejszy rynek reklam, zakazała publikacji w jakichkolwiek mediach jednej z reklam konsoli PlayStation 3.
  • Nowa, kontrowersyjna reklama Sony

    Nowa, kontrowersyjna reklama Sony

    Nie od dzisiaj wiadomo, że Sony lubi w swoich akcjach reklamowych uciekać się do niestandardowych, kontrowersyjnych, nieraz nawet szokujących pomysłów.
  • Reklama gry Burnout Dominator zakazana w Wielkiej Brytanii

    Reklama gry Burnout Dominator zakazana w Wielkiej Brytanii

    Wygląda na to, że nagonka na gry wideo w Wielkiej Brytanii nabiera rozpędu.
  • Master Chief, jakiego jeszcze nie było

    Firmy Microsoft Game Studios i Bungie Studios podały dalsze szczegóły światowej premiery nowej reklamy (typu teaser) gry "Halo 3". Reklama zostanie wyemitowana w serwisie Xbox.com we wtorek 5 grudnia ok. godz. 3:15 czasu środkowoeuropejskiego. Podczas 60-sekundowego spotu gracze będą mogli zobaczyć Master Chiefa, jakiego jeszcze nigdy nie widzieli. W Ameryce Północnej reklama zostanie nadana 4 grudnia podczas audycji ESPN Monday Night Football. Po raz pierwszy w histori
  • Reklama internetowa coraz popularniejsza

    Najnowsze badania stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau wskazują, że przemysł reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych zwiększył swoją wartość do poziomu 12,5 miliarda USD. W 2004 roku analitycy wyceniali go na 9,63 miliarda USD. Jak podaje raport, największe dochody przyniosły reklamy ukazujące się na stronach wyszukiwarek internetowych, które coraz częściej pokazują również sponsorowane linki do produktów, powiązanych z tematem szukanej frazy. Taki sposób promocji p
  • Gorszące reklamy Sony

    Pod koniec lutego międzynarodowa korporacja Sony zaczęła nową kampanię marketingową - tym razem w Londynie. Akcja już zaczęła wzbudzać kontrowersje, podobnie jak poprzednia, która objęła swoim zasięgiem miasta Ameryki Północnej. Dziennik Manchester Evening News poinformował, że jeden z nowych plakatów Sony miał wyraźnie dwuznaczne znaczenie. Mianowicie można było uznać, iż reklama promowała z jednej strony przenośną konsolę PlayStation Portable, z drugiej - możliwość popełnienia
  • Rozłam pomiędzy Sony i Kościołem

    Zamieszczona we włoskiej prasie reklama konsoli PlayStation wzbudziła mieszane odczucia zarówno po stronie graczy, jak i przedstawicieli Watykanu. Konkurencja na rynku konsoli pomiędzy firmami Sony, Microsoft oraz Nintendo zaostrza się z każdym dniem. Poza coraz częściej pojawiającymi się plotkami, podkreślającymi słabość bądź wyższość danego sprzętu nad platformami pozostałych firm, zaczyna dochodzić do dość absurdalnych zdarzeń.
  • Zapraszamy do reklamy

    Wraz z najgłośniejszą premierą ostatniego tygodnia, czyli ukazaniem się na rynku "Splinter Cell: Chaos Theory", reklama w grach komputerowych poczyniła kolejny krok naprzód. Firma Ubisoft, która jest producentem i wydawcą tej pozycji, podpisała liczne kontrakty z największymi firmami konsumenckimi z całego świata, dzięki czemu wiele znanych produktów możemy zobaczyć teraz w najnowszym tytule francuskiej spółki. Pośród wielu firm reklamujących się w