Motoryzacja - reklama

Artykuły - Reklama (16)

  • Reklama fotoradarów kosztowała ponad 3,5 mln zł!

    Reklama fotoradarów kosztowała ponad 3,5 mln zł!

    Działania informacyjne i promujące budowę systemów nadzorujących kierowców w Polsce kosztowały ponad 3,5 miliona złotych. Za samą stronę CANARD twórcy witryny zainkasowali blisko 100 tysięcy złotych. Miesięczne doradztwo firmy PR kosztowało natomiast 24 tysiące złotych.
  • By sprzedać 1 auto wydają 40 tys. zł na reklamę!

    By sprzedać 1 auto wydają 40 tys. zł na reklamę!

    Aż 934 mln zł wydali w pierwszej połowie roku importerzy na reklamę swoich samochodów w Polsce. Koszty, w przeliczeniu na jedno zarejestrowane auto, nierzadko przekraczają kilkanaście tys. zł!
  • Opel Astra w dowcipnych i zaskakujących reklamach

    Opel Astra w dowcipnych i zaskakujących reklamach

    Ruszyła kampania reklamowa nowego Opla Astry, a wraz z nią pojawiły się dość nietypowe reklamy, nakręcone z dużym przymrużeniem oka.
  • Lexus i will.i.am tworzą niezwykłe widowisko

    Lexus i will.i.am tworzą niezwykłe widowisko

    ​Lexus Europe zaprezentował film, który jest niespotykanym połączeniem muzyki (remiksu utworu #thatPOWER, nagranego przez will.i.am'a) ze sztuką i technologią.
  • Najbardziej przerażająca reklama opon...

    Twórcy reklam słyną z oryginalnych pomysłów na przyciągnięcie uwagi widza. Żeby taki efekt osiągnąć, japońska firma produkująca opony stworzyła jeden z najbardziej przerażających spotów telewizyjnych w historii.
  • Kubica a reklama

    Kubica a reklama

    Robert Kubica za udział w reklamie może zażądać miliona zł, Marcin Gortat - 800 tys., Adam Małysz - 400 tys.
  • Szokująca reklama oleju

    Szokująca reklama oleju

    Usłyszałem dzisiaj w radiu reklamę oleju silnikowego i bardzo zszokowały mnie informacje, które się w niej znalazły(kliknij TUTAJ).
  • Ponętne kobiety i reklama

    Ponętne kobiety i reklama

    Reklamy z udziałem nadzwyczaj pięknych, ponętnych kobiet wcale nie zachęcają do zakupu oferowanych produktów, przeciwnie - odwracają uwagę konsumentów - ustalili włoscy neurolodzy.
  • Oślepiająca reklama-gigant

    Oślepiająca reklama-gigant

    Największy video-billboard w Polsce okazuje się sporym zagrożeniem dla kierowców.
  • Przeprosił, ale pokaże

    Przeprosił, ale pokaże

    Koncern Fiat, który oficjalnie przeprosił Chiny za telewizyjną reklamę najnowszego modelu lancii delty z udziałem amerykańskiego aktora Richarda Gere'a i motywami związanymi z Tybetem, oznajmił, że reklamy tej nie wycofa. Spot reklamowy pokazuje Gere'a, który - pokonawszy samochodem trasę z Hollywood do Tybetu - odciska w śniegu swe dłonie obok dłoni małe