press service

Artykuły - Press service (47)

  • RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

    RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

    W tegorocznej, siódmej edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów, RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie marką radiową w okresie od lipca 2013 do czerwca 2014.
  • Rozenek na okładkach przyciąga jak mages

    Rozenek na okładkach przyciąga jak mages

    Idealną postacią na pierwszą stronę kolorowego pisma w 2013 roku była kobieta o długich jasnych włosach i taki typ fryzury prezentują trzy najczęściej wybierane przez wydawców celebrytki - Małgorzata Rozenek, Małgorzata Socha i Małgorzata Kożuchowska. "Press-Service Monitoring Mediów" podsumował wyniki rocznej analizy okładek prasy kobiecej.
  • Rozenek i Kraśko: Najgorętsza para show-biznesu

    Rozenek i Kraśko: Najgorętsza para show-biznesu

    Nie od dziś wiadomo, że nic tak nie przyciąga uwagi mediów, jak sensacje z życia celebrytów. Wyniki badania okładek pism kobiecych, opublikowane przez Press-Service Monitoring Mediów, są tego najlepszym dowodem.
  • Małgorzata Socha najpopularniejszą ambasadorką marek

    Małgorzata Socha najpopularniejszą ambasadorką marek

    Decydując się na wybór gwiazdy do reklamy, oprócz wielu innych czynników, które determinują sukces strategii, warto wziąć pod uwagę również jej popularność. Badanie Press-Service Monitoring Mediów potwierdza, że osoby, które budzą najwięcej emocji, przynoszą markom najszerszy odzew w mediach w związku z kampaniami promocyjnymi.
  • Reforma emerytalna ustawiła czołówki

    Reforma emerytalna ustawiła czołówki

    Najczęściej padającym słowem na pierwszych stronach dzienników ogólnopolskich w ubiegłym tygodniu było "OFE". Na drugim miejscu znalazł się "ZUS". Propozycja rządu co do reformy emerytalnej zdeterminowała to, o czym pisały gazety - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów".
  • Moro przebiła Kożuchowską

    Moro przebiła Kożuchowską

    Aż jedenastoma pierwszymi stronami odtwórczyni roli Anny German przebiła w II kwartale 2013 Małgorzatę Kożuchowską, która jeszcze niedawno cieszyła się największym zainteresowaniem prasy dla pań. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował kolejne wydanie raportu "Okładki pism kobiecych".
  • Kto jest w stanie pokonać Google?

    Wg najnowszego raportu "Rynek IT w mediach" - nikt. Wyszukiwarkowy gigant ma niezachwianą pozycję i reputację innowatora oraz pioniera. Analiza "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" bierze pod lupę nie tylko wizerunek największych korporacji IT, ale także sprawdza pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz przeglądarek internetowych.
  • Mostowiakowie rządzą na Twitterze!

    Mostowiakowie rządzą na Twitterze!

    Polacy lubią seriale. Ich liczba rośnie, podobnie jak oglądalność. Czy te najchętniej wybierane przez widzów są również najpopularniejsze wśród internautów? "Press Service Monitoring Mediów" zbadał, które polskie produkcje goszczą najczęściej w mediach społecznościowych.
  • Medialny "efekt Angeliny"

    Medialny "efekt Angeliny"

    Decyzja Angeliny Jolie o poddaniu się prewencyjnej, podwójnej mastektomii zdominowała informacje medialne w ostatnim tygodniu. Zdaniem jednych, aktorka zwróciła uwagę na problem, zdaniem innych - na siebie. Niewątpliwie jednak, tym szczerym i osobistym wyznaniem przełamała tabu, wywołując także w polskich mediach powszechną dyskusję na temat raka piersi - podsumowuje "Press-Service Monitoring Mediów".
  • Kożuchowska królową okładek

    Kożuchowska królową okładek

    Pisma kobiece coraz częściej sięgają na jedynkach po znane twarze spoza świata seriali - wynika z raportu "Okładki pism kobiecych" opublikowanego przez Press-Service Monitoring Mediów. Od stycznia do marca 2013 roku w pierwszej dziesiątce znalazły się Małgorzata Rozenek, Agnieszka Szulim i Beata Tadla.