media społecznosciowe

Artykuły - Media społecznosciowe (28)

Filmy - Media społecznosciowe (2)

  • Trenerka fitness robi furorę w mediach społecznościowych. Przeszła niesamowitą metamorfozę

    Angie Marie to popularna trenerka fitness, która robi furorę w mediach społecznościowych. Amerykanka chwali się w nich z przemiany, którą przeszła. Jak sama mówi, odstawiła alkohol, przestała imprezować, dzięki czemu może być sobą. (Agencja TVN/x-news)
  • Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych

    Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia dla 28 państw to 18 proc. Eksperci podkreślają, że cyfrowy potencjał nie jest przez firmy w pełni wykorzystywany. Zmiana w tym zakresie będzie napędzać biznes. – Ze wszystkich statystyk paneuropejskich wynika, że wykorzystanie potencjału cyfrowego ciągle nie jest optymalne i ciągle można zrobić więcej niż teraz – mówi agencji Newseria Jakub Turowski, dyrektor ds. polityki publicznej Facebook w Polsce. – Aktywność Facebooka pozwala na rozwój setek tysięcy lokalnych małych i średnich firm w naszym kraju. Mamy już przykłady firm, które zdołały z sukcesem wykorzystać ten potencjał. Jak podkreśla, są dwa warunki konieczne do tego, by jego wykorzystanie było możliwe. Po pierwsze, walka z wykluczeniem cyfrowym firm. Dane Komisji Europejskiej plasują nas na przedostatnim miejscu w UE pod względem obecności firm w interencie i mediach społecznościowych.