media społecznościowe

Artykuły - Media społecznościowe (33)

  • Koronawirus oddalił sportowców od kibiców, ratunkiem media społecznościowe

    Koronawirus oddalił sportowców od kibiców, ratunkiem media społecznościowe

    Dotykanie idoli, zbieranie autografów, robienie sobie wspólnych zdjęć - to wszystko jest teraz niemożliwe. Pandemia koronawirusa oddaliła sportowców od kibiców, stali się oni jeszcze bardziej niedostępni. Ten dystans mają skrócić media społecznościowe.
  • Poczta Polska ostrzega pracowników. Listonosze mają uważać, co piszą w internecie

    Poczta Polska ostrzega pracowników. Listonosze mają uważać, co piszą w internecie

    Poczta Polska ostrzega pracowników, że komentowanie w sieci decyzji przełożonych może spowodować utratę zaufania.
  • Gwiazdy w mediach społecznościowych w październiku

    Gwiazdy w mediach społecznościowych w październiku

    Maciej Stuhr rozpoczynający karierę na YouTubie, Cezary Pazura uczący kilkumiesięczną córeczkę języków oraz Julia Wieniawa na prowokacyjnym zdjęciu bez stanika. Do tego świętująca urodziny dziecka Małgorzata Kożuchowska i plejada polskich aktorów przy urnach wyborczych.
  • Gwiazdy w mediach społecznościowych we wrześniu

    Gwiazdy w mediach społecznościowych we wrześniu

    Wrzesień wśród polskich gwiazd upłynął pod znakiem Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni i kontrowersji związanych z premierą filmu "Kler". Wśród księży rozpętała się wojna na temat obrazu duchowieństwa w nowym dziele Wojciecha Smarzowskiego, podczas gdy jeden z polskich reżyserów przyznał się, że w dzieciństwie był molestowany przez proboszcza. W międzyczasie Maciej Stuhr skomentował ocenzurowany przez Telewizję Polską żart z gali rozdania Złotych Lwów, gwiazdy pochwaliły się kreacjami z czerwonego dywanu, a Michał Żebrowski na wesoło skomentował obsadę serialu "Wiedźmin".
  • Ludzie nie klikają w linki na Facebooku, ale i tak je udostępniają

    Ludzie nie klikają w linki na Facebooku, ale i tak je udostępniają

    Najnowsze badania wskazują, że wcale nie trzeba znać treści newsa, by podzielić się nim na portalu społecznościowym. Dużo ważniejsza jest sama interakcja, niż wartość merytoryczna komunikatu.
  • Jeszcze większe kłopoty Facebooka. Firma przekazywała dane producentom telefonów

    Jeszcze większe kłopoty Facebooka. Firma przekazywała dane producentom telefonów

    Platforma społecznościowa, starając się o obecność na zablokowanym wciąż dla niej chińskim rynku, weszła w niebezpieczny romans. Teraz stoi między młotem a kowadłem. Każda decyzja oznacza duże kłopoty.
  • Ile Facebook zarabia na każdym użytkowniku?

    Ile Facebook zarabia na każdym użytkowniku?

    Czy wart blisko pół biliona dolarów Facebook odczuje skutki informacji o wycieku prywatnych danych z kont na portalu? W ostatnim roku rosła zarówno liczba użytkowników, jak i zysk w przeliczeniu na każdego z nich - pisze Bartosz Grejner, analityk rynkowy Cinkciarz.pl.
  • Norwescy sportowcy muszą posprzątać w mediach społecznościowych

    Norwescy sportowcy muszą posprzątać w mediach społecznościowych

    Niezgodnych z norweskim prawem jest wiele postów zamieszczanych przez sportowców z tego kraju w mediach społecznościowych - tak wynika z kontroli Norweskiego Rzecznika Praw Konsumenta (Forbrukerombudet). Jeśli do 2018 roku wskazani w raporcie zawodnicy nie usuną nieodpowiednich treści, grożą im kary finansowe.
  • Dzieci nie są zachwycone zachowaniem swoich rodziców w sieci

    Dzieci nie są zachwycone zachowaniem swoich rodziców w sieci

    Portale społecznościowe dają nam swobodę komunikowania się ze znaczącymi dla nas osobami, w dowolnym czasie i miejscu. Jednak ta swoboda ma swoją cenę: zaślepieni swoim pozornie szczęśliwym życiem cyfrowym, często nie zdajemy sobie sprawy, w jaki sposób nadużywanie komunikacji online szkodzi naszym relacjom w realnym życiu.
  • Bez konta w mediach społecznościowych już nie będziesz mógł składać podania o pracę?

    Bez konta w mediach społecznościowych już nie będziesz mógł składać podania o pracę?

    Bazy danych o kandydatach do pracy aktualizowane za pośrednictwem ich profilów społecznościowych, składanie aplikacji ograniczające się do jednego kliknięcia, nowe CV, wysyłane nie na początku procesu rekrutacyjnego, ale w jego końcowej fazie - tak właśnie może wyglądać przyszłość rekrutacji. Wszystko dzięki rozwojowi nowoczesnych systemów rekrutacyjnych i mediów społecznościowych.

Filmy - Media społecznościowe (15)