marka

Artykuły - Marka (42)

  • Niemcy nadal przechowują miliardy marek

    Niemcy nadal przechowują miliardy marek

    Od wprowadzenia euro w Niemczech upłynęło prawie 17 lat, a wciąż pojawiają się w obiegu marki niemieckie. W niektórych sklepach można nimi nadal płacić.
  • Gilberto Benetton nie żyje. Współtwórca słynnej marki odzieżowej

    Gilberto Benetton nie żyje. Współtwórca słynnej marki odzieżowej

    W wieku 77 lat zmarł po długiej chorobie Gilberto Benetton, współtwórca słynnej na całym świecie firmy odzieżowej Benetton Group - poinformowała AFP. Ostatnie chwile życia spędził w swoim domu w Treviso.
  • Wielka batalia Messiego wygrana

    Wielka batalia Messiego wygrana

    - Uważany za jednego z najlepszych piłkarzy świata Argentyńczyk Lionel Messi wygrał w czwartek przed sądem Unii Europejskiej toczącą się od kilku lat batalię o możliwość rejestracji znaku towarowego, który brzmi dokładnie tak jak jego nazwisko. Sąd uznał, że zawodnik może zarejestrować swój znak towarowy "MESSI" dla artykułów i odzieży sportowej.
  • Marka Kraków Airport  101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Marka Kraków Airport 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 roku. Zapowiedź kolejnych inwestycji. Krakowski port lotniczy to serce regionu, jego wizytówka. Dzisiaj Kraków Airport przedstawia nowe logo - symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem.
  • Warunki dla rozwoju kluczowe z perspektywy pracownika

    Warunki dla rozwoju kluczowe z perspektywy pracownika

    Dlaczego chcemy pracować w jednych firmach, a w innych już nie? Co wpływa na to, że akurat dany pracodawca jest pożądany na rynku pracy i w warunkach nawet wzmożonej konkurencji o pracownika nie narzeka na brak specjalistów?
  • Niemcy wracają z produkcją do ...Niemiec

    Niemcy wracają z produkcją do ...Niemiec

    W latach 90-tych niemieccy przedsiębiorcy przenosili produkcję do tanich krajów. Teraz wracają z nią do Niemiec.
  • Employer branding, czyli budowanie silnej marki pracodawcy

    Employer branding, czyli budowanie silnej marki pracodawcy

    Przedsiębiorstwo, które w środowisku tak zewnętrznym, jak i wewnętrznym operuje silną i rozpoznawalną marką dobrego pracodawcy znacznie lepiej radzi sobie w wysokokonkurencyjnym otoczeniu i w bardziej efektywny sposób potrafi realizować cele biznesowe. Silna i rozpoznawalna marka zyskuje na znaczeniu tym bardziej, gdy na rynku trudno o wykwalifikowanego pracownika.
  • Pokolenie Y, a employer branding

    Pokolenie Y, a employer branding

    Młodzi, zdolni, kreatywni, a do tego zniecierpliwieni, żądni szybkich efektów, nastawieni na sukces. Ciągle poszukujących nowych wyzwań, otwarci i chętnie dzielący się swoimi pasjami. Poszukujący osób podobnych do siebie, bo w grupie łatwiej im się nie tylko odnaleźć, ale również realizować.
  • Poważne zmartwienie europejskich sprzedawców i producentów. Produkty marki własnej tracą na znaczeniu

    Poważne zmartwienie europejskich sprzedawców i producentów. Produkty marki własnej tracą na znaczeniu

    Według badania firmy IRi Worldwide, w Europie Zachodniej w 2015 roku nastąpiło zmniejszenie udziału marek własnych w rynku FMCG w porównaniu z poprzednim rokiem. Stanowią one 38,3 proc. sprzedaży pod względem wartościowym, natomiast ilościowym - 47,4 proc. Czy ten trend się utrzyma?
  • Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    - Absolutnym fundamentem przy budowaniu marki jest dogłębne zrozumienie rynku, produktu oraz konsumenta - mówi w rozmowie z Interią Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. - Próba budowania sukcesu w oparciu o podobający nam się znaczek, to droga na skróty, która często wiedzie w odwrotnym od założonego kierunku - dodaje.

Filmy - Marka (3)

  • Marka Polski warta niemal 500 mld dolarów

    Na wycenę wartości polskiej marki składa się szereg czynników, m.in. to, jak jesteśmy postrzegani, jak czują się przyjeżdżający do Polski turyści, czy jesteśmy w stanie organizować duże międzynarodowe wydarzenia gospodarcze, turystyczne, konferencyjne. Ja myślę, że to jest taka kompleksowa oferta tego, co możemy zaproponować wszystkim, którzy z zagranicy nas obserwują - mówi Agencji Informacyjnej Newseria Beata Stelmach, wiceminister spraw zagranicznych.
  • Natasza Urbańska chce podbić świat mody

    Natasza Urbańska, którą spotkaliśmy na gali Doskonałość Roku 2012 "Twojego Stylu", opowiedziała nam o planach związanych ze swoją marką odzieżową, którą tworzy wspólnie z Agnieszką Komornicką. Menedżerką firmy została kuzynka artystki, Marta Szulawiak, znana z udziału w programie "Top Model". Pierwsza kolekcja zostanie zaprezentowana już w lutym. - W naszym duecie Agnieszka Komornicka jest projektantką, a ja modelką i natchnieniem - mówi Urbańska.
  • Powrót niemieckiej marki byłby bolesny

    O pomyśle likwidacji euro mówią nie tylko ekonomiści, ale i politycy. Jednak powrót do narodowych walut mógłby skutkować załamaniem gospodarczym, nawet w najsilniejszych państwach strefy euro. Scenariusz ten analizuje prof. Witold Orłowski, główny ekonomista PwC.