handel detaliczny

Artykuły - Handel detaliczny (116)

Filmy - Handel detaliczny (4)

  • Coraz lepsza jakość centrów handlowych w Polsce

    Sprzedaż detaliczna w Polsce ciągle rośnie. Nic dziwnego, że rynek nowoczesnych powierzchni handlowych cały czas się rozwija. Obecnie liczy prawie 14 mln m2. 3/4 tego zajmują centra handlowe, których jest już w naszym kraju 419. Co ważne, wzrost liczby obiektów idzie w parze ze wzrostem ich jakości.
  • Polski handel czeka na przedświąteczny boom

    początkiem listopada zaczyna się jeden z najlepszych w roku okresów dla handlu detalicznego. Polacy zaczynają coraz intensywniejsze zakupy, które swój szczyt osiągają tuż przed świętami. Na większe obroty liczy również branża odzieżowa. – Sprzedaż przedświąteczna, czyli IV kwartał każdego roku, to jest najbardziej dochodowy okres dla branży odzieżowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Marek Dworczak, prezes CDRL, do której należy marka Coccodrillo.
  • Rynek sprzedaży bezpośredniej warty jest już ponad 2,7 mld zł

    Aż 77 proc. osób, które korzystają ze sprzedaży bezpośredniej, kupuje kosmetyki – mówi Ewa Kudlińska-Pyrz, przewodnicząca zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. – Następną grupą jest chemia gospodarcza i środki czystości, którą kupuje aż 32 proc. osób. Co piąty kupuje naczynia kuchenne, 14,5 proc. – i to też jest rosnąca grupa – AGD. 12 proc. to suplementy i środki dietetyczne.
  • Sklepów ubywa, ale handel rośnie

    Wyniki handlu zależą od tego, ile mają do wydania klienci indywidualni. Ponieważ planujemy wzrost PKB, szacujemy, że handel detaliczny będzie rósł w tempie jednocyfrowym, około 6 proc. rocznie – prognozuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Artur Tomaszewski, prezes zarządu DNB Bank Polska.