gazetki promocyjne

Artykuły - Gazetki promocyjne (31)

  • Sklepy zaczęły oszczędzać. Do Polaków trafia mniej gazetek z promocjami

    Sklepy zaczęły oszczędzać. Do Polaków trafia mniej gazetek z promocjami

    Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich stron o ok. 20 proc. i o tyle samo zmniejszyły powierzchnię.
  • Prezent na Walentynki - sprawdź, jakie upominki oferują popularne sklepy!

    Prezent na Walentynki - sprawdź, jakie upominki oferują popularne sklepy!

    Jeżeli nie masz pomysłu na walentynkowy prezent dla ukochanej osoby i obawiasz się, że kupisz coś zupełnie nietrafionego, koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem! Znajdziesz w nim kilka najlepszych propozycji z upominkami, które wybraliśmy z najnowszych gazetek promocyjnych od znanych sieci handlowych.
  • Eksperci: Za 2-3 lata gazetka nie będzie już tylko formą promocji. Będzie sama sprzedawać towary

    Eksperci: Za 2-3 lata gazetka nie będzie już tylko formą promocji. Będzie sama sprzedawać towary

    Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i przekonać ludzi do szerszego zakupu żywności przez Internet. I właśnie teraz jest na to najlepszy czas. Zmiany mogą potrwać 2-3 lata.
  • Konsumenci oczekują dopasowania gazetek z promocjami do swoich telefonów

    Konsumenci oczekują dopasowania gazetek z promocjami do swoich telefonów

    Badanie KANTAR Polska pokazuje, że jakość gazetek handlowych wpływa na decyzje zakupowe większości e-użytkowników. Dopasowanie takiej publikacji do telefonu najbardziej zachęca do ponownego zapoznania się z ofertą. Niemal 50 proc. osób dobrze też ocenia oznaczenia promocji art. w gazetkach. Natomiast do skorzystania z rabatu najczęściej skłania ich okazyjna cena produktu.
  • Konsumenci mają problem. Zdrowa żywność jest słabo widoczna w gazetkach sklepowych

    Konsumenci mają problem. Zdrowa żywność jest słabo widoczna w gazetkach sklepowych

    Niemal co trzeci badany internauta ma problem z określeniem, czy dany produkt w publikacjach sieci handlowych jest z kategorii zdrowej żywności. Co dziesiąta osoba nie potrafi odróżnić art. EKO-BIO od zwykłych towarów. Blisko 70 proc. ankietowanych ocenia swoją wiedzę na temat tego asortymentu przynajmniej jako dobrą lub bardzo dobrą. Natomiast dla ponad połowy respondentów dostępność ww. produktów jest istotna przy wyborze sklepu.
  • Polacy nie chcą już znajdować gazetek w skrzynkach czy na klatkach schodowych

    Polacy nie chcą już znajdować gazetek w skrzynkach czy na klatkach schodowych

    Niespełna 60 proc. konsumentów pozyskuje gazetki ze sklepów. Przeszło 40 proc. z nich tak robi, bo bierze to, czego w danej chwili potrzebuje. Blisko 30 proc. stawia w ten sposób na własną wygodę, a dla 14 proc. osób to kwestia przyzwyczajenia. Bezpośrednio po zabraniu publikacji do domu 32 proc. badanych odkłada ją na później do czytania. 27 proc. zapoznaje się z nią od razu i zatrzymuje do czasu kolejnych zakupów. Tylko 12 proc. natychmiast ją sprawdza i następnie wyrzuca. Powyższe dane pochodzą z badania zrealizowanego na zlecenie Grupy AdRetail.
  • Badanie: Polacy wciąż mocno ufają sklepowym gazetkom. Wierzą, że dzięki nim kupują taniej i więcej

    Badanie: Polacy wciąż mocno ufają sklepowym gazetkom. Wierzą, że dzięki nim kupują taniej i więcej

    Prawie połowa badanych konsumentów uważa, że gazetki to ważne źródło informacji. Blisko 40 proc. osób sprawdza w nich tylko to, czym konkretnie się interesuje. Z kolei niespełna 30 proc. ankietowanych czyta całą publikację od początku do końca.
  • W czasie pandemii sklepy wydały więcej gazetek z promocjami. Zwiększyły też powierzchnię, ale za to obcięły ilość stron

    W czasie pandemii sklepy wydały więcej gazetek z promocjami. Zwiększyły też powierzchnię, ale za to obcięły ilość stron

    Z cyklicznej analizy zespołu AdRetail Inspirio wynika, że podczas pandemii liczba drukowanych gazetek wzrosła o blisko 13 proc., szczególnie w dyskontach. Jednocześnie ubyło ponad 7 proc. stron. Najmocniej ograniczyły ich ilość hipermarkety. Natomiast powierzchnia promocyjna zwiększyła się o 12,5 proc., najbardziej w dyskontach. Jednak eksperci twierdzą, że ww. wyniki są jedynie krótkotrwałą strategią sieci, przyjętą na czas izolacji społecznej. I dodają, że jeszcze w tym miesiącu powróci ogólny trend spadkowy, obejmujący wszystkie obserwowane parametry.
  • Najnowsze dane potwierdzają: Na rynku widać zmianę strategii. Kurczy się rynek papierowych gazetek

    Najnowsze dane potwierdzają: Na rynku widać zmianę strategii. Kurczy się rynek papierowych gazetek

    W ub.r. w porównaniu z 2018 r. zniknęło z rynku 9,3 proc. papierowych gazetek. Ilość stron zmniejszyła się o 3,4 proc., a powierzchnia aż o 17,5 proc. O spadkach w dużym stopniu zadecydowały hurtownie, supermarkety oraz drogerie i apteki. Z kolei sklepy z artykułami dla dzieci i hipermarkety zwiększyły wszystkie powyższe parametry.
  • Najnowsze dane potwierdzają: Na rynku widać zmianę strategii. Kurczy się rynek papierowych gazetek

    Najnowsze dane potwierdzają: Na rynku widać zmianę strategii. Kurczy się rynek papierowych gazetek

    W ub.r. w porównaniu do 2018 r. zniknęło z rynku 9,3% papierowych gazetek. Ilość stron zmniejszyła się o 3,4%, a powierzchnia - aż o 17,5%. O spadkach w dużym stopniu zadecydowały hurtownie, supermarkety oraz drogerie i apteki. Z kolei sklepy z art. dla dzieci i hipermarkety zwiększyły wszystkie powyższe parametry.

Filmy - Gazetki promocyjne (2)

  • Wyniki III edycji Programu AdRI: Lidl, Intermarche, Carrefour i Żabka ponownie z najlepszymi gazetkami na rynku

    Na początku marca br. poznaliśmy laureatów 3. już edycji Programu AdRetail Inspirio (AdRI). Tym razem aż 13 członków kapituły oceniało materiały promocyjne z całego ubiegłego roku, w tym ze wszystkich dyskontów, supermarketów, hipermarketów oraz sieci convenience. Łącznie przeanalizowano ponad 4 tys. publikacji. Miały one w sumie 43 mln cm kw. powierzchni i przeszło 72 tys. stron. I tak w poszczególnych segmentach zwyciężyły publikacje Lidl, Intermarche, Carrefour i Żabka.
  • Sonda: Ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacji

    52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. Konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie produkty w najbardziej przystępnych cenach. Takie działanie zdecydowanie ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych.