Kobieta - dieta wegańska

Artykuły - Dieta wegańska (17)

  • Pasztet z pestek dyni

    Pasztet z pestek dyni

    Jeśli pasztet, to tylko mięsny? Niekoniecznie! Wegetarianie i weganie zajadają się pasztetami warzywnymi z różnymi dodatkami. Wypróbuj przepis z książki "Misa mocy", a odkryjesz nowe oblicze tej potrawy.
  • Pasta z pieczonego buraka i czosnku

    Pasta z pieczonego buraka i czosnku

    Prawdziwa gratka dla miłośników past kanapkowych. Jest nie tylko smaczna, ale też wyjątkowo zdrowa. Wypróbuj sprawdzony przepis z książki "Misa mocy".
  • De volaille z kaszy jaglanej z pieczarkami

    De volaille z kaszy jaglanej z pieczarkami

    Wegańska wersja popularnego dania zaskakuje smakiem. Wypróbuj przepis z książki "Misa mocy", a kotleciki w takiej wersji na stałe zagoszczą w twoim menu.
  • Twaróg z ziaren słonecznika

    Twaróg z ziaren słonecznika

    Słonecznik namoczony i dobrze zmielony jest lepiej przyswajalny, niż jedzone na sucho nasiona. Co ciekawe, możesz z nich zrobić wegański twaróg, który szybko podbije serca domowników.
  • Pasta fasolowa curry z pieczoną marchewką

    Pasta fasolowa curry z pieczoną marchewką

    Pasta, którą możemy się zajadać podczas kolacji ze znajomymi lub w trakcie oglądania ulubionego serialu. Smakuje obłędnie!
  • Szakszuka z falafelami

    Szakszuka z falafelami

    Oryginalnie szakszukę robi się z jajek i pomidorów. W najpopularniejszej wersji roślinnej zamiast jajek dodaje się kostki pokrojonego wędzonego tofu. W propozycji - dla biegaczy, osób praktykujących jogę i aktywnych inaczej - autorka książki "Wege energia. Moc i siła z roślin" namawia do podania szakszuki z falafelami.
  • Makaron wstążki z wędzonym tofu i sałatą

    Makaron wstążki z wędzonym tofu i sałatą

    Jednym z pomysłów na dostarczenie organizmowi w diecie wegańskiej białka jest… makaron z pszenicy durum. Ma aż 15 procent białka. I chociaż to produkt typowo węglowodanowy, dla osób trenujących jego spożycie może okazać się korzystne. Aminokwasy się uzupełniają, aby ostatecznie, na koniec dnia, bilans wyszedł na plus, dlatego warto do diety sportowca włączyć zdrowe makarony.
  • Fasolowe brownie z siemieniem lnianym i rodzynkami

    Fasolowe brownie z siemieniem lnianym i rodzynkami

    Brownie w wersji wegańskiej nie tylko smakuje wyśmienicie, ale jest też zdrowie. Czerwona fasola sprawdza się w diecie alkalicznej, w przypadku zgagi, problemów z układem krążenia i osteoporozie. Ma więcej białka niż mięso, chociaż niestety w porównaniu ze zwierzęcym jest to białko uboższe w aminokwasy.
  • Kotlety z batatów, siemienia lnianego i ze słonecznika z pomidorową salsą

    Kotlety z batatów, siemienia lnianego i ze słonecznika z pomidorową salsą

    Proste i zdrowe danie, które docenią nie tylko weganie. Kotlety z batatów będą smaczną odmianą również dla miłośników mięsa.
  • Dieta wegańska bardziej syci niż dieta z produktami zwierzęcymi

    Dieta wegańska bardziej syci niż dieta z produktami zwierzęcymi

    Dieta wegańska lepiej pobudza wydzielanie hormonów odpowiedzialnych za uczucie sytości, niż dieta zawierająca produkty pochodzenie zwierzęcego – sugeruje badanie opublikowane w czasopiśmie "Nutrients”.