sport

Artykuły - Sport (2885)

  • Eleven zapowiada czwarty kanał

    Eleven zapowiada czwarty kanał

    Eleven Sports, nadawca sportowych kanałów telewizyjnych, uzyskał od Bundesliga International wyłączność na terytorium Polski do sobotnich meczów Bundesligi rozgrywanych o godz. 18:30 oraz do Supercup i 4 spotkań barażowych. Mając prawa do wszystkich dostępnych pakietów, stacja Eleven udziela ekskluzywnej sublicencji platformie nc+ na pokazywanie wybranych spotkań Bundesligi. Będzie czwarty kanał Eleven!
  • Od 2018 roku rusza program Otwartych Stref Aktywności

    Od 2018 roku rusza program Otwartych Stref Aktywności

    Minister sportu i turystyki Witold Bańka zapowiedział historyczny budżet na dofinansowanie infrastruktury sportowej. Otwarte Strefy Aktywności to nowy program Ministerstwa Sportu i Turystyki, który ruszy od 1 stycznia. Mają służyć dzieciom, rodzinom, młodzieży, seniorom - zapowiedziała premier Beata Szydło, która wraz z szefem resortu Witoldem Bańką przedstawiła projekt.
  • Piłka nożna to ogromny biznes

    Piłka nożna to ogromny biznes

    Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów.
  • Jak uprawiać sport, by sobie nie zaszkodzić?

    Jak uprawiać sport, by sobie nie zaszkodzić?

    Niemal 45 proc. osób uprawiających sport doświadcza poważnych kontuzji i przeciążeń – wynika z najnowszego badania opinii. - Sport to zdrowie, ale pod pewnymi warunkami – wyjaśnia dr Marek Kiljański, Prezes Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii.
  • Polacy odkryli rolki

    Polacy odkryli rolki

    Jak wynika z raportu TNS, niemal jedna trzecia Polaków uprawia sport lub inne aktywności fizyczne regularnie - co najmniej 3 razy w tygodniu . Okazuje się, że coraz więcej osób decyduje się na rolki. Zanim jednak zaczniemy swoją sportową przygodę, warto zapoznać się z przepisami i zasadami bezpieczeństwa. Rolkarz bowiem rozpędza się nawet do 20 km/h a jazda na rolkach pozwala spalić mnóstwo kalorii, aktywizuje wszystkie partie mięśni oraz wysmukla sylwetkę.
  • Jak zachęcać dzieci do sportu?

    Jak zachęcać dzieci do sportu?

    ​Czy piłka nożna to faktycznie męska gra, a na lekcje baletu powinniśmy zapisywać tylko dziewczynki? Jak zachęcić syna lub córkę do ruchu i jaką rolę powinien odgrywać rodzic? Na te i inne pytania odpowiada Magdalena Chorzewska, psycholog dziecięca, specjalistka ds. żywienia oraz ekspert akcji "Rusz się z Kubusiem!".
  • ​Wisła Kraków. Videmont u trenera Ramireza już nie zagra

    ​Wisła Kraków. Videmont u trenera Ramireza już nie zagra

    - Dostał ode mnie jasny sygnał, że jako trener nie liczę na niego - podkreśla Kiko Ramirez, szkoleniowiec Wisły Kraków. Wygląda więc na to, że dni Videmonta przy Reymonta są policzone.
  • Sarmacja Będzin - Oldboje Wisły Kraków 2-2 z okazji stulecia Sarmacji

    W sobotę odbył się mecz na stulecie klubu Sarmacja Będzin. Z okazji rocznicy, klub rozegrał spotkanie z Oldbojami Wisły Kraków, mecz zakończył się wynikiem 2-2.
  • Piłkarze z Togo mieli wygrać 11-0 i wygrali!

    Piłkarze z Togo mieli wygrać 11-0 i wygrali!

    Niesamowite spotkanie przydarzyło się drużynie Gbikinti Bassar. Broniąca się przed spadkiem ekipa ekstraklasy Togo potrzebowała wygrać ostatni mecz 11-0 i dziwnym trafem udało się jej to, w meczu z Maranathą, co zapewniło gospodarzom utrzymanie! Przypomina się historia z 1993 r., gdy w Polsce Legia pokonała Wisłę 6-0 w sprzedanym meczu.

Filmy - Sport (121)

  • #WEŹPOTRENUJ: Silny core podstawą zdrowej sylwetki!

    1. PODSKOKI OBUNÓŻ + KRĄŻENIE BARKÓW: Rozpocznij stojąc na zielonych polach i wykonuj podskoki obunóż przemieszczając się kolejno na pola oznaczone jako niebieskie oraz zielone. Równocześnie wykonuj krążenia wyprostowanymi ramionami. 2. BIEG PO X + NAPRZEMIENNE KRĄŻENIE RAMION: Poruszaj się po zielonych polach w przód oraz do tyłu i wykonuj równocześnie naprzemienne krążenia ramion. 3. PIEKŁO - NIEBO: Ustaw nogi na zielonych polach i schodź nisko rękoma na pola oznaczone jako zielone koła. Przenoś ciężar ciała na ramiona, a kolana utrzymuj nisko nad matą. 4 ŁOKCIE - DŁONIE: Ustaw dłonie na zielonych polach, jednocześnie opierając kolana o matę na szerokość bioder. Opieraj ciało naprzemiennie na dłoniach i łokciach. 5. MARSZ W POZYCJI KLĘKU PODPARTEGO: Ustaw dłonie na zielonych polach oraz utrzymuj stopy na palcach. Nie dotykając kolanani maty, przesuwaj dłonie na przemian do zielonych i niebieskich pól. Postaraj się utrzymać barki i pośladki na jednej wysokości. 6.PIES Z GŁOWĄ W DÓŁ: Ustaw ręce na zielonych polach i wykonuj naprzemiennie ugięcia oraz wyprosty nóg. Postaraj się przenosić ciężar ciała na ramiona, a przy wyproście nóg pchać klatkę piersiową w kierunku kolan. Sprawdź plan treningowy!/b>
  • #WEŹPOTRENUJ: Ujędrnij pośladki

    1. LIFTY Zacznij z boku maty. Poruszaj się po niebieskich polach, unosząc jednocześnie nogę w bok. 2. PRZYSIADY NA JEDNEJ NODZE Ustaw prawą stopę na środkowym polu a lewe kolano obok na niebieskim. Wykonaj jednoczesny wyprost obu nóg. 3. PRZYSIADY NA JEDNEJ NODZE (ZMIANA NÓG) Wykonaj ponownie to ćwiczenie zmieniając nogę. 4. WZNOSY NÓG W KLĘKU Wykonaj podpór przodem tak by lewe kolano znalazło się po środku maty. Wyprostowaną prawą nogą dotykaj zielonych pól. 5. WZNOSY NÓG W KLĘKU (ZMIANA NÓG) Wykonaj ponownie to ćwiczenie zmieniając nogę. 6. UNOSZENIE NÓG W KLĘKU Wykonaj klęk podparty i unoś nogi na boki. PRZERWA : Zrób sobie 1 minutę przerwy. Wykorzystaj ją na nawodnienie organizmu. Sprawdź plan treningowy!
  • Paweł Kunysz o tym, jak sport zmienił jego życie

    Paweł "Boris" Kunysz jest mistrzem w jiu-jitsu. Założył również pierwszą w Stalowej Woli szkołę, gdzie uczy dzieci tej dyscypliny sportu. Jak sport zmienił jego życie? - Z każdym dniem chciałbym być lepszym człowiekiem - zaznaczył w "Dzień Dobry TVN". I w jakim kierunku się teraz rozwija? (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • 71-letnia kulturystka. Jaka jest jej filozofia?

    Josefina Monasterio jest 71-letnią kulturystką. Kiedy zaczęła pracować nad swoim ciałem? Czy każdy w jej wieku mógłby robić to, co ona? - Badania pokazują, że seniorzy jak tylko zaczynają ćwiczyć, to poprawia im się siła, bystrość umysłu - powiedziała w "Dzień Dobry TVN". Jak wygląda jej trening i o której wstaje? W jakiej kategorii startuje? (Dzień Dobry TVN/x-news)