marka

Artykuły - Marka (14)

  • Marka Kraków Airport  101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Marka Kraków Airport 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 roku. Zapowiedź kolejnych inwestycji. Krakowski port lotniczy to serce regionu, jego wizytówka. Dzisiaj Kraków Airport przedstawia nowe logo - symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem.
  • Warunki dla rozwoju kluczowe z perspektywy pracownika

    Warunki dla rozwoju kluczowe z perspektywy pracownika

    Dlaczego chcemy pracować w jednych firmach, a w innych już nie? Co wpływa na to, że akurat dany pracodawca jest pożądany na rynku pracy i w warunkach nawet wzmożonej konkurencji o pracownika nie narzeka na brak specjalistów?
  • Niemcy wracają z produkcją do ...Niemiec

    Niemcy wracają z produkcją do ...Niemiec

    W latach 90-tych niemieccy przedsiębiorcy przenosili produkcję do tanich krajów. Teraz wracają z nią do Niemiec.
  • Employer branding, czyli budowanie silnej marki pracodawcy

    Employer branding, czyli budowanie silnej marki pracodawcy

    Przedsiębiorstwo, które w środowisku tak zewnętrznym, jak i wewnętrznym operuje silną i rozpoznawalną marką dobrego pracodawcy znacznie lepiej radzi sobie w wysokokonkurencyjnym otoczeniu i w bardziej efektywny sposób potrafi realizować cele biznesowe. Silna i rozpoznawalna marka zyskuje na znaczeniu tym bardziej, gdy na rynku trudno o wykwalifikowanego pracownika.
  • Pokolenie Y, a employer branding

    Pokolenie Y, a employer branding

    Młodzi, zdolni, kreatywni, a do tego zniecierpliwieni, żądni szybkich efektów, nastawieni na sukces. Ciągle poszukujących nowych wyzwań, otwarci i chętnie dzielący się swoimi pasjami. Poszukujący osób podobnych do siebie, bo w grupie łatwiej im się nie tylko odnaleźć, ale również realizować.
  • Poważne zmartwienie europejskich sprzedawców i producentów. Produkty marki własnej tracą na znaczeniu

    Poważne zmartwienie europejskich sprzedawców i producentów. Produkty marki własnej tracą na znaczeniu

    Według badania firmy IRi Worldwide, w Europie Zachodniej w 2015 roku nastąpiło zmniejszenie udziału marek własnych w rynku FMCG w porównaniu z poprzednim rokiem. Stanowią one 38,3 proc. sprzedaży pod względem wartościowym, natomiast ilościowym - 47,4 proc. Czy ten trend się utrzyma?
  • Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    - Absolutnym fundamentem przy budowaniu marki jest dogłębne zrozumienie rynku, produktu oraz konsumenta - mówi w rozmowie z Interią Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. - Próba budowania sukcesu w oparciu o podobający nam się znaczek, to droga na skróty, która często wiedzie w odwrotnym od założonego kierunku - dodaje.
  • Polskie marki, które zmieniły właściciela

    Polskie marki, które zmieniły właściciela

    Mają bogatą, sięgającą nawet kilkaset lat wstecz, historię. Znają je wszyscy Polacy, ale nie wszyscy wiedzą, że na przestrzeni lat zmieniły właściciela. Polskimi przestały być m.in. marki Pudliszki, Sokołów czy znany producent soków Hortex. Ale nie tylko one...
  • Kary pieniężne dla Bertranda Le Guerna i Marka Pietruszewskiego

    Kary pieniężne dla Bertranda Le Guerna i Marka Pietruszewskiego

    W związku z otrzymaniem potwierdzenia doręczenia decyzji, Komisja Nadzoru Finansowego przekazuje do publicznej wiadomości informację o decyzji z 17 grudnia 2015 r., w sprawie utrzymania w mocy decyzji Komisji Nadzoru Finansowego z 2 września 2014 r. w części, w której nakłada na Bertranda Le Guerna karę pieniężną w wysokości 180 000 zł oraz na Marka Pietruszewskiego karę pieniężną w wysokości 150 000 zł w związku z naruszeniem art. 39 ust. 2 pkt 4 lit. b ustawy o obrocie w związku z rozpowszechnianiem w raporcie bieżącym nr 81/2011 spółki Petrolinvest przekazanym23 sierpnia 2011 r. nierzetelnych informacji, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie akcji spółki.
  • BGŻ BNP Paribas - premiera marki połączonego banku

    BGŻ BNP Paribas - premiera marki połączonego banku

    Bank BGŻ BNP Paribas, który powstał w wyniku połączenia dwóch banków należących do międzynarodowej Grupy BNP Paribas, rozpoczyna działalność pod nową marką "BGŻ BNP Paribas". Już 29 czerwca klienci zobaczą wspólne logo i ponad 600 oddziałów w nowej odsłonie. Zmianie tej towarzyszy intensywna kampania marketingowa prezentująca markę i ofertę BGŻ BNP Paribas.

Filmy - Marka (3)

  • Marka Polski warta niemal 500 mld dolarów

    Na wycenę wartości polskiej marki składa się szereg czynników, m.in. to, jak jesteśmy postrzegani, jak czują się przyjeżdżający do Polski turyści, czy jesteśmy w stanie organizować duże międzynarodowe wydarzenia gospodarcze, turystyczne, konferencyjne. Ja myślę, że to jest taka kompleksowa oferta tego, co możemy zaproponować wszystkim, którzy z zagranicy nas obserwują - mówi Agencji Informacyjnej Newseria Beata Stelmach, wiceminister spraw zagranicznych.
  • Natasza Urbańska chce podbić świat mody

    Natasza Urbańska, którą spotkaliśmy na gali Doskonałość Roku 2012 "Twojego Stylu", opowiedziała nam o planach związanych ze swoją marką odzieżową, którą tworzy wspólnie z Agnieszką Komornicką. Menedżerką firmy została kuzynka artystki, Marta Szulawiak, znana z udziału w programie "Top Model". Pierwsza kolekcja zostanie zaprezentowana już w lutym. - W naszym duecie Agnieszka Komornicka jest projektantką, a ja modelką i natchnieniem - mówi Urbańska.
  • Powrót niemieckiej marki byłby bolesny

    O pomyśle likwidacji euro mówią nie tylko ekonomiści, ale i politycy. Jednak powrót do narodowych walut mógłby skutkować załamaniem gospodarczym, nawet w najsilniejszych państwach strefy euro. Scenariusz ten analizuje prof. Witold Orłowski, główny ekonomista PwC.