LPP SA

Artykuły - LPP SA (0)

  • Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych

    Udany debiut polskiej marki odzieżowej na jednej z najdroższych ulic handlowych świata. Otwarcie salonu Reserved w Londynie to krok LPP w kierunku globalnych rynków. Londyńska Oxford Street, , to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie, którą co roku odwiedza nawet 120 milionów osób.
  • Polska marka Reserved otworzyła sklep w Londynie

    Polska marka Reserved otworzyła sklep w Londynie

    Polska marka odzieżowa Reserved otworzyła w środę pierwszy sklep w Wielkiej Brytanii na najważniejszej ulicy handlowej Londynu, Oxford Street. W uroczystości wzięła udział brytyjska modelka Kate Moss, która promuje jesienno-zimową kolekcję marki.
  • Haitong Bank ostrzega przed LPP

    Haitong Bank ostrzega przed LPP

    W raporcie z 25 listopada dotyczącym polskich sieci handlowych analityk Haitong Bank informuje, że choć wskaźniki dotyczące konsumpcji są w Polsce dość zadowalające, to w 2015 roku LPP i CCC odnotowały nieciekawe wyniki finansowe.
  • Strata netto LPP dużo wyższa od oczekiwań

    Strata netto grupy LPP, przypisana akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniosła w pierwszym kwartale 2015 r. 37,3 mln zł wobec 14,9 mln zł straty rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP zakładał 56,5 mln zł straty netto.
  • LPP odczuwa konflikt w Rosji i na Ukrainie

    LPP odczuwa konflikt w Rosji i na Ukrainie

    Skonsolidowany zysk netto grupy LPP wyniósł w czwartym kwartale 2014 r. 245,8 mln zł wobec 182 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Jednym z istotnych czynników powodujących relatywny spadek sprzedaży na poziomie grupy była sytuacja polityczna związana z konfliktem w Rosji i na Ukrainie
  • Globalna ekspansja LPP - pierwszy salon RESERVED na Bliskim Wschodzie

    5 lutego 2015 roku to przełomowa data w historii firmy LPP, właściciela marek odzieżowych RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SiNSAY. Otwarcie salonu flagowej marki RESERVED w Egipcie to początek ekspansji firmy poza Europę. LPP w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.
  • DM BPS : Rekomenduje sprzedaj dla LPP

    DM BPS : Rekomenduje sprzedaj dla LPP

    Zdaniem analityka Marcina Stebakowa z DM BPS, ekspozycja geograficzna jest jednym z głównych czynników ryzyka dla spółki LPP. Grupa posiada pięć marek odzieżowych: Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Analityk oczekuje negatywnej presji na wynik operacyjny LPP ze strony biznesu rosyjskiego.
  • Analitycy DM PKO BP ostrzegają przed upadkiem rubla

    Analitycy DM PKO BP ostrzegają przed upadkiem rubla

    Dewaluacja rubla i hrywny może negatywnie wpłynąć na niektóre spółki notowane na warszawskim parkiecie. Zdaniem analityka DM PKO BP Włodzimierza Gillera spółka LPP może ucierpieć na upadku rubla.
  • Odwrót od rynków azjatyckich to szansa dla Polski

    Odwrót od rynków azjatyckich to szansa dla Polski

    Polska wraca na rynki europejskiego sektora odzieżowo-tekstylnego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego (PIOT) następuje powolny odwrót od rynków azjatyckich, a produkcja powraca do Europy.
  • LPP chce mieć 20-30 nowych salonów

    LPP chce mieć 20-30 nowych salonów

    LPP właściciel salonów Reserved planuje podbić nowe rynki a nawet kontynenty.

Filmy - LPP SA (1)