Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Synonimy:
krajowa rada, KRRiT krrit
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (780)

  • Nadawca TV Trwam z kolejnymi kanałami w NTC?

    Nadawca TV Trwam z kolejnymi kanałami w NTC?

    Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT), regulatorzy polskiego rynku medialnego, dyskutują obecnie nad wizją kolejnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), tj. MUX 5, MUX 6 i MUX 8. Ze strony środowiska związanego z Fundacją Lux Veritatis, nadawcą TV Trwam, obecnej w MUX 1, słychać głosy, iż ten nadawca, bądź inny, który będzie prezentował w swoich audycjach wartości chrześcijańskie, powinien umieścić w tych multipleksach swoje kanały.
  • KRRiT: W 2013 r. wpływy abonamentowe wyniosły ponad 630 mln zł

    KRRiT: W 2013 r. wpływy abonamentowe wyniosły ponad 630 mln zł

    630,2 mln zł wyniosły wpływy abonamentowe za 2013 r. - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w rocznym sprawozdaniu. Oznacza to, że przychody z opłat wzrosły drugi rok z rzędu.
  • PSL skarży się na dyskryminację przez TVP i rozważa interwencję w KRRiT

    PSL skarży się na dyskryminację przez TVP i rozważa interwencję w KRRiT

    PSL w liście do szefa TVP Juliusz Brauna protestuje przeciwko pomijaniu polityków tej partii w programach TVP i rozważa interwencję w KRRiT. Ludowcy twierdzą, że poświęca się im mniej czasu niż SLD, które ma mniejszą reprezentację w parlamencie.
  • KRRiT: Kilku programom dla dzieci towarzyszyły reklamy niezdrowej żywności

    KRRiT: Kilku programom dla dzieci towarzyszyły reklamy niezdrowej żywności

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zarzuciła stacjom MiniMini+, TeleTOON+, Nickelodeon, TVP1, TVP2, TV Polonia, Polsat, TV4, TV Puls, że nadawanym przez nie audycjom dla dzieci towarzyszyły reklamy niezdrowej żywności. Przewodniczący Rady Jan Dworak zażądał wyjaśnień.
  • KRRiT: Blisko trzy miliony gospodarstw domowych zalega z opłatą abonamentu

    KRRiT: Blisko trzy miliony gospodarstw domowych zalega z opłatą abonamentu

    Z opłatą abonamentu radiowo-telewizyjnego zalega blisko trzy miliony gospodarstw domowych. Zaległości wynoszą blisko 2,3 mld zł - poinformowała PAP Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Według niej z roku na rok opłatę w terminie płaci coraz mniej abonentów.
  • KRRiT: Uwaga na fałszywe wezwania ws. abonamentu

    KRRiT: Uwaga na fałszywe wezwania ws. abonamentu

    W ostatnim czasie do abonentów rozsyłane są fałszywe wezwania do zapłaty. Fałszerze posługują się nazwą Agencja Komornicza w Warszawie ul. J.P. Woronicza 89 Oddział Przy Sądzie Okręgowym w Częstochowie. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) informuje, że podmiot o powyższej nazwie nie jest upoważniony do występowania w jej imieniu w sprawach dotyczących abonamentu.
  • Nie pomoże już nawet abonament

    Nie pomoże już nawet abonament

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji alarmuje, że już w przyszłym roku nie wystarczy pieniędzy na funkcjonowanie mediów publicznych. Załamaniu systemu ich finansowania towarzyszy spadek przychodów z reklam.
  • KRRiT ostrzega przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty

    KRRiT ostrzega przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty

    W ostatnim czasie do abonentów rozsyłane są fałszywe wezwania do zapłaty. Fałszerze posługują się nazwą Agencja Komornicza w Warszawie ul. J.P. Woronicza 89 Oddział Przy Sądzie Okręgowym w Częstochowie. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji informuje, że podmiot o powyższej nazwie nie jest upoważniony do występowania w jej imieniu.
  • KRRiT ws. wysokości opłat abonamentowych w 2014 r.

    KRRiT ws. wysokości opłat abonamentowych w 2014 r.

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała stawki abonamentu rtv na 2014 r.
  • Zbyt długie reklamy w kinach naruszają dobre obyczaje

    Zbyt długie reklamy w kinach naruszają dobre obyczaje

    Seans zamiast o 19 zaczął się o 19.45? Taka praktyka kin może zostać potraktowana jako wprowadzanie w błąd konsumentów - twierdzą prawnicy. Problem zauważa także Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Filmy - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (5)

  • Jan Dworak: Wpływy z abonamentu rosną

    Trwają prace nad zmianą systemu abonamentowego. Jak przekonuje Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, obecny jest nieskuteczny, anachroniczny i nie zapewnia odpowiedniego poziomu finansowania mediom publicznym. Rozwiązaniem nie ma być jednak podwyżka opłat, ale ich upowszechnienie. W zeszłym roku po raz pierwszy od kilku lat wpływy z abonamentu wzrosły, głównie dzięki większej efektywności Poczty Polskiej i organów skarbowych. Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak zmianę systemu uznaje za konieczność. - System abonamentowy jest niewydolny i anachroniczny. Zmienia go cała Europa, Polska także musi to zrobić - podkreśla Jan Dworak w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria.
  • Po telewizji czas na cyfryzację radia

    Cyfryzacja radia jest nieuchronna, przekonuje przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak, choć – jego zdaniem – będzie to proces dłuższy i trudniejszy niż cyfryzacja telewizji. Rada pracuje nad tym, jak wdrożyć nową usługę na polskim rynku. Swoje pomysły na to ma również Polskie Radio. Wątpliwości mają jednak zarówno najwięksi rynkowi gracze, jak i nadawcy lokalni.
  • TV Trwam jednak z miejscem na multipleksie?

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiedziała, że w kolejnym konkursie koncesyjnym, który zostanie ogłoszony jeszcze w tym roku, jedno z miejsc zostanie przeznaczone dla stacji o charakterze społeczno-religijnym. Na wygraną liczy TV Trwam, której nie udało się zdobyć pasma w pierwszym podejściu. – Przeprowadziliśmy bardzo dokładną analizę treści wszystkich kanałów obecnych na multipleksach, do tego nas zobowiązuje ustawa i z tego wyciągamy wnioski. Dlatego na pewno będzie sformułowana oferta, jeśli chodzi o kanał społeczno-religijny – mówi Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
  • Media publiczne bez reklam? - To możliwe!

    Media publiczne bez reklam? - To możliwe, ale najpierw trzeba zapewnić im inne źródło finansowania - mówi Jan Dworak, przewodniczący KRRiT. - Dla mnie wzorem są ci nadawcy publiczni z Europy Zachodniej, gdzie reklamy są ograniczone albo nie ma ich w ogóle (Newseria).