Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

Synonimy:
krajowa rada, KRRiT krrit
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (780)

  • Polacy ochoczo rzucili się do płacenia abonamentu rtv

    Polacy ochoczo rzucili się do płacenia abonamentu rtv

    Wpływy abonamentowe w 2014 r. będą wyższe o 100 mln zł od prognozowanych i wyniosą 750 mln zł - poinformowała w środę Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Oznacza to wzrost przychodów z abonamentu trzeci rok z rzędu.
  • MUX 8 dla kanałów TVP w HD. Bezpłatny?

    MUX 8 dla kanałów TVP w HD. Bezpłatny?

    Na posiedzeniu 24 czerwca 2014 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) przyjęła uchwałę określającą warunki uczestnictwa w konkursie na jedną rezerwację częstotliwości (kanały TV o szerokości 7 MHz) z zakresu 174-230 MHz (tzw. III zakres TV w paśmie VHF) w ramach ogólnopolskiego MUX 8, w zakresie dodatkowych obowiązków i zadań przedsiębiorcy dotyczących zawartości programowej, w tym warunków dotyczących transmisji obowiązkowej.
  • KRRiT nałożyła 50 tysięcy złotych kary na Canal + Cyfrowy

    KRRiT nałożyła 50 tysięcy złotych kary na Canal + Cyfrowy

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Canal + Cyfrowy karę w wysokości 50 tysięcy złotych. Firma została ukarana za emisję w godzinach popołudniowych filmu pt. "Żyła sobie baba", który według Rady zawiera sceny mogące mieć zły wpływ na rozwój dzieci.
  • Kara spadła na Polsat za

    Kara spadła na Polsat za "Gwiazdy w sieci"

    Polsat został ukarany przez szefa KRRiT. 50 tys. zł krzywdy mu jednak nie zrobi...
  • Polska wkracza w nieuniknioną erę

    Polska wkracza w nieuniknioną erę

    Przewodniczący KRRiT Jan Dworak powiedział dzisiaj w Senacie, że "Polska wkracza w erę cyfryzacji".
  • KRRiT: Wysokość opłat abonamentowych w 2015 r.

    KRRiT: Wysokość opłat abonamentowych w 2015 r.

    "Od 1 stycznia 2015 roku opłata za używanie odbiornika radiowego wyniesie 6,50 zł miesięcznie (w 2014 roku to 5,90 zł), a opłata za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego 21,50 zł miesięcznie (wobec 19,30 zł w 2014 roku). Przy opłacaniu abonamentu za okres dłuższy niż jeden miesiąc przysługują ulgi w opłatach. Opłatę abonamentową wnosimy do 25. dnia każdego miesiąca. Opłaty na poczet 2015 roku, według nowych stawek, można będzie wnosić już od czerwca br." - informuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT).
  • Polsat ukarany za poćwiartowane zwłoki

    Polsat ukarany za poćwiartowane zwłoki

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wymierzyła Polsatowi karę w wysokości 50 tys. zł. Chodzi o fragment emitowanego w popołudniowych godzinach serialu "Malanowski i partnerzy", w którym pokazano poćwiartowane zwłoki.
  • Kary dla Radia Maryja i Orange Sport za złamanie zakazu o reklamie

    Kary dla Radia Maryja i Orange Sport za złamanie zakazu o reklamie

    30 tys. zł kary dla nadawcy Radia Maryja za emisję ukrytej reklamy i 50 tys. zł kary dla nadawcy Orange Sport za emisję reklamy piwa w czasie chronionym nałożyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
  • Nadawca TV Trwam z kolejnymi kanałami w NTC?

    Nadawca TV Trwam z kolejnymi kanałami w NTC?

    Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT), regulatorzy polskiego rynku medialnego, dyskutują obecnie nad wizją kolejnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), tj. MUX 5, MUX 6 i MUX 8. Ze strony środowiska związanego z Fundacją Lux Veritatis, nadawcą TV Trwam, obecnej w MUX 1, słychać głosy, iż ten nadawca, bądź inny, który będzie prezentował w swoich audycjach wartości chrześcijańskie, powinien umieścić w tych multipleksach swoje kanały.
  • KRRiT: W 2013 r. wpływy abonamentowe wyniosły ponad 630 mln zł

    KRRiT: W 2013 r. wpływy abonamentowe wyniosły ponad 630 mln zł

    630,2 mln zł wyniosły wpływy abonamentowe za 2013 r. - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w rocznym sprawozdaniu. Oznacza to, że przychody z opłat wzrosły drugi rok z rzędu.

Filmy - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (5)

  • Jan Dworak: Wpływy z abonamentu rosną

    Trwają prace nad zmianą systemu abonamentowego. Jak przekonuje Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, obecny jest nieskuteczny, anachroniczny i nie zapewnia odpowiedniego poziomu finansowania mediom publicznym. Rozwiązaniem nie ma być jednak podwyżka opłat, ale ich upowszechnienie. W zeszłym roku po raz pierwszy od kilku lat wpływy z abonamentu wzrosły, głównie dzięki większej efektywności Poczty Polskiej i organów skarbowych. Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak zmianę systemu uznaje za konieczność. - System abonamentowy jest niewydolny i anachroniczny. Zmienia go cała Europa, Polska także musi to zrobić - podkreśla Jan Dworak w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria.
  • Po telewizji czas na cyfryzację radia

    Cyfryzacja radia jest nieuchronna, przekonuje przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak, choć – jego zdaniem – będzie to proces dłuższy i trudniejszy niż cyfryzacja telewizji. Rada pracuje nad tym, jak wdrożyć nową usługę na polskim rynku. Swoje pomysły na to ma również Polskie Radio. Wątpliwości mają jednak zarówno najwięksi rynkowi gracze, jak i nadawcy lokalni.
  • TV Trwam jednak z miejscem na multipleksie?

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiedziała, że w kolejnym konkursie koncesyjnym, który zostanie ogłoszony jeszcze w tym roku, jedno z miejsc zostanie przeznaczone dla stacji o charakterze społeczno-religijnym. Na wygraną liczy TV Trwam, której nie udało się zdobyć pasma w pierwszym podejściu. – Przeprowadziliśmy bardzo dokładną analizę treści wszystkich kanałów obecnych na multipleksach, do tego nas zobowiązuje ustawa i z tego wyciągamy wnioski. Dlatego na pewno będzie sformułowana oferta, jeśli chodzi o kanał społeczno-religijny – mówi Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
  • Media publiczne bez reklam? - To możliwe!

    Media publiczne bez reklam? - To możliwe, ale najpierw trzeba zapewnić im inne źródło finansowania - mówi Jan Dworak, przewodniczący KRRiT. - Dla mnie wzorem są ci nadawcy publiczni z Europy Zachodniej, gdzie reklamy są ograniczone albo nie ma ich w ogóle (Newseria).