zakupy internetowe

Synonimy:
e-zakupy, zakupy internet zakupy w internecie
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Zakupy internetowe (132)

Filmy - Zakupy internetowe (18)

  • Badanie rynku: Polacy chcieliby kupować w e-Biedronce. Jeśli dyskont zdecyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, to ma szanse na sukces

    Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. osób robiła już zakupy podstawowych produktów, m.in. żywności czy środków czyszczących, w sieci. Liczba ta będzie rosła, gdyż konsumenci coraz bardziej cenią sobie wygodę. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z e-zakupami. Najchętniej jednak robiliby je w e-Biedronce.
  • Tylko 10% polskich internautów kupuje w zagranicznych sklepach online. Czy zniesienie geoblokowania to zmieni?

    41% polskich użytkowników sieci robi zakupy online przez komórkę. 1/4 internautów wykorzystuje do tego tablet. Co za pomocą urządzeń mobilnych kupujemy najczęściej? To samo, co na komputerach stacjonarnych: ubrania, kosmetyki i elektronikę.
  • Milionowe transakcje w internecie

    Na co można wydać milion złotych? Niektórzy wydają je na kosztowności i to przy jednorazowych zakupach w Internecie. Takie transakcje już nie dziwią. Przykład? Złoto lokacyjne w postaci monet i sztabek jest produktem, który bardzo dobrze się sprzedaje właśnie w Internecie. - Polacy coraz odważniej dokonują zakupów w sieci i nikogo nie dziwi fakt, że klient składa zamówienie przez Internet i realizuje przelew na milion złotych – mówi dr Wojciech Kaźmierczak, prezes Goldenmark SA. Eksperci szacują, że wartość polskiego rynku złota wynosi ok. miliard złotych, a w sieci może być generowana nawet połowa tej sprzedaży. Duże sumy wydawane jednorazowo w Internecie już aż tak nie zadziwiają, gdy kupujemy kosztowności np. za jedną jednouncjową sztabkę złota trzeba zapłacić ok. 5 tys. zł.
  • UPS z nowymi możliwościami odbioru paczek

    Klienci oczekują wygody. To oni chcą decydować, gdzie, kiedy i w jaki sposób będą mogli odebrać swoje przesyłki. Jeśli sklep da swoim im wybór, to stanie się konkurencyjny na rynku – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu UPS Polska.