zakupy internetowe

Synonimy:
e-zakupy, zakupy internet zakupy w internecie
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Zakupy internetowe (253)

  • KRD: Ok. 47 proc. Polaków słyszało o odroczonych płatnościach

    KRD: Ok. 47 proc. Polaków słyszało o odroczonych płatnościach

    Blisko 47 proc. Polaków słyszało o takich rozwiązaniach, jak odroczone płatności, a 57 proc. spośród tych, którzy płacą w ten sposób częściej niż wcześniej, robi zakupy w internecie - wskazano w badaniu Krajowego Rejestru Długów i firmy Easy Check.
  • Pandemia: Coraz więcej oszustw podczas zakupów online

    Pandemia: Coraz więcej oszustw podczas zakupów online

    Podczas pandemii wzrosła popularność zakupów w sieci, a razem z nimi zwiększyła się liczba oszustw, w tym prób sprzedaży podrobionych towarów - alarmują urzędy i organizacje konsumenckie.
  • Z bankomatów korzystaliśmy najrzadziej w historii

    Z bankomatów korzystaliśmy najrzadziej w historii

    NBP opublikował dane na temat tego, jak Polacy korzystali z kart płatniczych i bankomatów w 2020 r. Expander zwraca uwagę, że w ubiegłym roku wykonaliśmy 500 mln wypłat z bankomatów. Odkąd są publikowane takie dane (2005 r.) jeszcze nigdy nie było ich tak mało. Po raz pierwszy w historii spadła też roczna wartość gotówki wypłaconej z bankomatów. To jednak nie koniec rekordów. Rok 2020 był pierwszym w historii, gdy więcej wydaliśmy kartami, niż wypłaciliśmy za ich pomocą gotówki.
  • AliExpress wprowadza gwarancję dostaw produktów do Polski w 15 dni

    AliExpress wprowadza gwarancję dostaw produktów do Polski w 15 dni

    Międzynarodowa platforma e-commerce będąca częścią Alibaba Group ogłosiła dziś uruchomienie gwarantowanej 15-dniowej dostawy do Polski - poinformowały wiadomoscihandlowe.pl.
  • Pandemia przekonała Polaków do e-sklepów

    Pandemia przekonała Polaków do e-sklepów

    Co drugi robiący w 2021 roku zakupy online przekonał się do sklepów internetowych podczas pandemii - wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Co (u)gryzie e-commerce?". Jednak 8 na 10 kupujących narzeka na problemy przy zakupach online. Większość z nich przenosi się wtedy do konkurencji.
  • Polski e-handel może wzrosnąć w tym roku nawet o 25 proc.

    Polski e-handel może wzrosnąć w tym roku nawet o 25 proc.

    Wartość polskiego e-commerce sięga 100 mld zł, co odpowiada za ok. 10 proc. handlu detalicznego. Pandemia okazała się znaczącym katalizatorem wzrostu. Od marca do końca 2020 roku powstało ok. 11 tys. nowych e-sklepów. W zależności od rozwoju pandemii w Polsce w tym roku wzrost handlu internetowego może wynieść od 10 proc., przy pełnej dostępności galerii handlowych, do nawet 25 proc., jeśli spotka nas kolejny lockdown - szacują eksperci Unity Group. Duże znaczenie dla rynku będzie mieć wejście Amazona oraz możliwa ekspansja chińskich platform. To powinno przyspieszyć rozwój nowych narzędzi cyfrowych w sprzedaży, m.in. rozwiązań mobilnych.
  • Dwa tygodnie na zwrot zakupów z AliExpress

    Dwa tygodnie na zwrot zakupów z AliExpress

    Chińska platforma handlowa zobowiązała się do przestrzegania unijnych przepisów konsumenckich, w tym prawa do odesłania produktów w ciągu 14 dni bez podania powodu - poinformowała Komisja Europejska.
  • Polacy po pandemii ograniczą zakupy w e-sklepach. Ponad 55 proc. chce wrócić do tradycyjnego handlu

    Polacy po pandemii ograniczą zakupy w e-sklepach. Ponad 55 proc. chce wrócić do tradycyjnego handlu

    W czasie pandemii 29 proc. Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25 proc. nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3 proc. całkowicie przeszło do e-commerce. Głównym powodem było bezpieczeństwo. Kolejnym był utrudniony dostęp do placówek. Ale ponad połowa osób zamierza do nich wrócić. Niespełna 23 proc. będzie nadal robiło e-zakupy, a 22 proc. nie ma jeszcze na ten temat zdania. Tak wynika z badania UCE RESEARCH i SYNO Poland, wykonanego dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże.
  • Handel w sieci: Kupujemy dla rozrywki

    Handel w sieci: Kupujemy dla rozrywki

    Dla ponad połowy badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu - wynika z badań zachowań konsumenckich.
  • Badanie: Polacy skarżą się, że e-sklepy zbyt długo zwlekają ze zwrotem pieniędzy

    Badanie: Polacy skarżą się, że e-sklepy zbyt długo zwlekają ze zwrotem pieniędzy

    Opinie na temat tempa rejestrowania zwrotów towarów w e-sklepach są podzielone. Ponad 51 proc. Polaków ocenia je dobrze, a przeszło 45 proc. - negatywnie. Więcej niż połowa uważa, że powinno to trwać od 1 do 3 dni roboczych. Prawie 42 proc. podaje 24 godz. Do tego blisko 70 proc. nie zadowala czas oczekiwania na przelew po oddaniu towaru. Z kolei niespełna 50 proc. badanych stwierdza, że do 24 godzin po zarejestrowaniu zwrotu pieniądze powinny wrócić na ich konto. Tak wynika z badania UCE RESEARCH, przeprowadzonego dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże.

Filmy - Zakupy internetowe (18)

  • Badanie rynku: Polacy chcieliby kupować w e-Biedronce. Jeśli dyskont zdecyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, to ma szanse na sukces

    Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. osób robiła już zakupy podstawowych produktów, m.in. żywności czy środków czyszczących, w sieci. Liczba ta będzie rosła, gdyż konsumenci coraz bardziej cenią sobie wygodę. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z e-zakupami. Najchętniej jednak robiliby je w e-Biedronce.
  • Tylko 10% polskich internautów kupuje w zagranicznych sklepach online. Czy zniesienie geoblokowania to zmieni?

    41% polskich użytkowników sieci robi zakupy online przez komórkę. 1/4 internautów wykorzystuje do tego tablet. Co za pomocą urządzeń mobilnych kupujemy najczęściej? To samo, co na komputerach stacjonarnych: ubrania, kosmetyki i elektronikę.
  • Milionowe transakcje w internecie

    Na co można wydać milion złotych? Niektórzy wydają je na kosztowności i to przy jednorazowych zakupach w Internecie. Takie transakcje już nie dziwią. Przykład? Złoto lokacyjne w postaci monet i sztabek jest produktem, który bardzo dobrze się sprzedaje właśnie w Internecie. - Polacy coraz odważniej dokonują zakupów w sieci i nikogo nie dziwi fakt, że klient składa zamówienie przez Internet i realizuje przelew na milion złotych – mówi dr Wojciech Kaźmierczak, prezes Goldenmark SA. Eksperci szacują, że wartość polskiego rynku złota wynosi ok. miliard złotych, a w sieci może być generowana nawet połowa tej sprzedaży. Duże sumy wydawane jednorazowo w Internecie już aż tak nie zadziwiają, gdy kupujemy kosztowności np. za jedną jednouncjową sztabkę złota trzeba zapłacić ok. 5 tys. zł.
  • UPS z nowymi możliwościami odbioru paczek

    Klienci oczekują wygody. To oni chcą decydować, gdzie, kiedy i w jaki sposób będą mogli odebrać swoje przesyłki. Jeśli sklep da swoim im wybór, to stanie się konkurencyjny na rynku – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu UPS Polska.