wirtualny asystent

Artykuły - Wirtualny asystent (3)

  • IBM Watson Assistant odpowie na pytania dotyczące koronawirusa

    IBM Watson Assistant odpowie na pytania dotyczące koronawirusa

    Watson Assistant, cyfrowy pomocnik stworzony przez IBM, został przystosowany specjalnie pod kątem epidemii koronawirusa. Pakiet będzie dostępny bezpłatnie przez co najmniej 90 dni w formacie online i telefonicznym.
  • Polska. Koniec fuchy u Amazona. Chodzi o ochronę danych

    Polska. Koniec fuchy u Amazona. Chodzi o ochronę danych

    Tysiące nagrań z wirtualnych asystentów Alexa transkrybowanych było w Polsce bez przestrzegania zasad ochrony danych.
  • Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje

    Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje

    Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach obsługi klienta wzrośnie pięciokrotnie. Dzięki rozwojowi technologii już niedługo niemal każdą potrzebę klienta będzie można zaspokoić za pomocą wirtualnych asystentów i cyfrowych chatbotów. Największym wyzwaniem pozostaje ochrona danych i pogodzenie ich wykorzystania z ochroną prywatności.