#WEŹPOTRENUJ

Filmy - #WEŹPOTRENUJ (2)

  • #WEŹPOTRENUJ: Ujędrnij pośladki

    1. LIFTY Zacznij z boku maty. Poruszaj się po niebieskich polach, unosząc jednocześnie nogę w bok. 2. PRZYSIADY NA JEDNEJ NODZE Ustaw prawą stopę na środkowym polu a lewe kolano obok na niebieskim. Wykonaj jednoczesny wyprost obu nóg. 3. PRZYSIADY NA JEDNEJ NODZE (ZMIANA NÓG) Wykonaj ponownie to ćwiczenie zmieniając nogę. 4. WZNOSY NÓG W KLĘKU Wykonaj podpór przodem tak by lewe kolano znalazło się po środku maty. Wyprostowaną prawą nogą dotykaj zielonych pól. 5. WZNOSY NÓG W KLĘKU (ZMIANA NÓG) Wykonaj ponownie to ćwiczenie zmieniając nogę. 6. UNOSZENIE NÓG W KLĘKU Wykonaj klęk podparty i unoś nogi na boki. PRZERWA : Zrób sobie 1 minutę przerwy. Wykorzystaj ją na nawodnienie organizmu. Sprawdź plan treningowy!
  • #WEŹPOTRENUJ : Zacznij z nami i zadbaj o swoją sylwetkę!

    #WEŹPOTRENUJ: Plan treningowy na najbliższy miesiąc to budowanie siły bazowej, wytrzymałości mięśniowej i koordynacji ruchowej. Zalecenia : - Wykonuj 3 razy w tygodniu, najlepiej co drugi dzień - ‎Każda seria zawiera 6 ćwiczeń. - ‎Każdą serie powtórz 5 razy. Sprawdź plan treningowy PREMIERA KOLEJNEGO ODCINKA WE WTOREK OD 19:00.