węglowodany

Artykuły - Węglowodany (7)

  • Węglowodany, które nie tuczą

    Węglowodany, które nie tuczą

    Chcąc pozbyć się zbędnego tłuszczyku, nie musisz wykluczać z diety wszystkich węglowodanów. Niektóre z nich wręcz ułatwiają starania o szczupłą sylwetkę.
  • Dieta niskowęglowodanowa może być groźna dla zdrowia

    Dieta niskowęglowodanowa może być groźna dla zdrowia

    Diety ograniczające spożycie węglowodanów wciąż plasują się w czołówce popularnych metod odchudzania. Jednak jak zauważa dr T. Colin Campbell, może ona okazać się groźna dla zdrowia.
  • Węglowodany - jeść czy nie jeść?

    Węglowodany - jeść czy nie jeść?

    Myśląc o diecie odchudzającej na początek rezygnujemy z produktów bogatych w węglowodany. Jednak całkowite wykluczenie węglowodanów z codziennego jadłospisu powoduje, że osoby na takiej diecie czują się głodne, co prowadzi do podjadania...
  • Produkty zbożowe - niezbędny element jesiennej diety

    Produkty zbożowe - niezbędny element jesiennej diety

    Jesienią i zimą szczególnie ważne jest zapewnienie organizmowi właściwej ilości energii.
  • Chudnij bez węglowodanów

    Chudnij bez węglowodanów

    Każdy, kto próbował walczyć z brzuszkiem, wie, że trudno się go pozbyć. Tymczasem, jak dowodzą najnowsze badania uczonych z University of Alabama, nawet niewielkie ograniczenie ilości zjadanych przez nas węglowodanów pomaga walczyć z otyłością brzuszną.
  • Dieta uboga w węglowodany szkodzi sercu

    Dieta uboga w węglowodany szkodzi sercu

    Dieta uboga w węglowodany i bogata w białka zwiększa ryzyko miażdżycy naczyń i osłabia procesy ich naprawy - wykazali badacze z USA.
  • Stresująca... szarlotka

    Stresująca... szarlotka

    Jedzenie pokarmów obfitujących w tłuszcz i węglowodany bardziej szkodzi osobom otyłym niż szczupłym.

Filmy - Węglowodany (2)

  • Czym jest indeks glikemiczny?

    Czym jest indeks glikemiczny? - To jest wykaz, według którego klasyfikujemy produkty spożywcze, które zawierają węglowodany - powiedziała w "Dzień Dobry TVN" Aneta Łańcuchowska, dietetyk. Kto powinien przywiązywać do tego szczególną uwagę? (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • Ćwiczenia to za mało! Potrzebna jest dieta

    Jeżeli nie będziemy się zdrowo i prawidłowo odżywiać, to żadne treningi nam nie pomogą. Ćwicząc na siłowni, starajmy się jeść węglowodany złożone i chude mięso. Unikajmy natomiast napojów gazowanych i słodyczy.