Volkswagen

Synonimy:
Volkswagen, VW
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Volkswagen (832)

Filmy - Volkswagen (35)

  • Elektromobilność w niemieckim wydaniu

    Do 2028 roku grupa Volkswagen zaprezentuje blisko 70 nowych elektrycznych modeli samochodów. Aby to osiągnąć, do 2023 roku koncern zainwestuje 30 miliardów euro. Efekty widoczne są już dzisiaj. W maju rusza sprzedaż pierwszego elektrycznego auta z rodziny ID.
  • Volkswagen Tiguan

    Samochody Volkswagena to klasa sama w sobie. Tym razem Juliusz Szalek, dziennikarz motoryzacyjny, prezentuje jeden z najpopularniejszych dziś samochodów tej niemieckiej marki - oto Volkswagen Tiguan, którego już pierwsze wersje zdobyły uznanie ekspertów motoryzacji. Co kryje w sobie ten przepiękny samochód?
  • PAIH: W Polsce jest najwięcej inwestycji zagranicznych w Europie Środkowej i Wschodniej

    Światowe środowisko dla inwestorów zagranicznych jest skomplikowane i złożone. Pomimo przeciwności, Polska utrzymała pozycję lidera w 2016 roku w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, jako destynację dla inwestycji zagranicznych. Potwierdzają to ogłoszone, rozpoczęte oraz zakończone duże projekty inwestycyjne. Volkswagen i Daimler pokazują, że nie tylko uwarunkowania makroekonomiczne świadczą o atrakcyjności naszego kraju dla inwestorów, ale również decyzje inwestorów podjęte w 2016 roku.
  • Spalinowy szwindel VW. Francuzi żądają odszkodowań!

    Sébastien Lameyre kupił samochód z myślą o córeczce, która oddycha przez rurkę tracheotomijną. Zaufał niemieckiej uczciwości. Wieść o oszustwie w opomiarowaniu spalin była dla niego prawdziwym szokiem. Teraz domaga się odszkodowania od koncernu. – Kupiłem niemiecki samochód, ponieważ Niemcy słyną z solidności i rzetelności, a to wszystko okazało się nieprawdą – komentuje rozgoryczony Lameyre. Wielu właścicieli niemieckich samochodów we Francji jest tego samego zdania, dlatego już 3 tys. klientów Volkswagena złożyło skargę do sądu. We Francji do skandalu spalinowego doszedł jeszcze skandal prasowy. Dwie agencje reklamowe, odpowiedzialne za kampanię niemieckiego koncernu, zaczęły wywierać nacisk na media, grożąc wycofaniem reklam. W konsekwencji oszustwa koncernu rzucił cień nie tylko na firmę, ale też na Niemców.