telewizja

Artykuły - Telewizja (1802)

  • Kołodziejski: KRRiT chce ruszyć z własnymi badaniami dot. m.in. oglądalności

    Kołodziejski: KRRiT chce ruszyć z własnymi badaniami dot. m.in. oglądalności

    KRRiT chce w 2018 r. ruszyć z własnymi badaniami monitorującymi treści audiowizualne, m.in. dot. oglądalności; liczymy na stworzenie poważnych i rzetelnych badań, z których korzystaliby nadawcy i reklamodawcy - powiedział w poniedziałek przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski.
  • Będzie więcej niekodowanych kanałów informacyjnych?

    Będzie więcej niekodowanych kanałów informacyjnych?

    Komisja Europejska zgodziła się na przejęcie właściciela TVN-u przez Discovery pod warunkiem, że przez siedem najbliższych lat TVN24 i TVN24 BiS będą oferowane operatorom za "rozsądną cenę". Czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby odkodowanie kanałów informacyjnych?
  • Będzie sojusz nc+ i Eurosportu?

    Będzie sojusz nc+ i Eurosportu?

    Platforma nc+ poinformowała, że dostęp do olimpijskich kanałów Eurosport 3, Eurosport 4, Eurosport 5 będzie bezpłatny dla abonentów, którzy mają pakiety z sześcioma stacjami Canal+. To może być początek stałego sojuszu. Dlaczego?
  • Likwidacja abonamentu rtv - zapłacimy wyższe podatki

    Likwidacja abonamentu rtv - zapłacimy wyższe podatki

    Jeśli najnowsza propozycja przedstawiona przez szefa Rady Mediów Narodowych wejdzie w życie, to za abonament rtv zapłacimy z podwyższanych podatków. Rząd uniknie niepopularnej decyzji egzekwującej płacenie abonamentu, a skutki będą bardziej dotkliwe dopiero za kilka lat.
  • TV Republika wybuduje polskie Hollywood?

    TV Republika wybuduje polskie Hollywood?

    Jak informuje portal Wirtualne Media, TV Republika uruchamia filmowy kanał pod nazwą Republika Film. Nadawca we wniosku o koncesję do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zobowiązał się, że w godzinach 6-23 filmy fabularne będą stanowić 40 proc. ramówki.
  • Jedynka wstaje z kolan i mierzy w Polsat

    Jedynka wstaje z kolan i mierzy w Polsat

    Żeby przełożyć wzrost oglądalności na sukces finansowy, TVP musi powalczyć o młodych widzów.
  • Dobra wiadomość dla 11 milionów abonentów

    Dobra wiadomość dla 11 milionów abonentów

    Nowe oprogramowanie dla dekoderów TV oraz telewizorów Smart ma w rewolucyjny sposób poprawić komfort korzystania z telewizji kablowej, satelitarnej oraz IPTV. Przełączanie kanału HD ma zająć 0,2 sekundy, zamiast 2-3 sekund w obecnych dekoderach. To wielka zmiana dla 11 mln abonentów telewizji kablowej, internetowej i satelitarnej.
  • Czy zasilona miliardami z budżetu TVP będzie lepsza?

    Czy zasilona miliardami z budżetu TVP będzie lepsza?

    Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański poinformował, że w 2019 roku abonament rtv przejdzie do historii. Choć nikt nie będzie musiał płacić za TVP z własnego portfela, to zapłacimy jako Polacy wszyscy - z budżetu państwa. Czy TVP powinna dalej kodować swoje kanały?
  • Prezes TVP: Staramy się robić telewizję rzetelną i spluralizowaną

    Prezes TVP: Staramy się robić telewizję rzetelną i spluralizowaną

    - Staramy się robić telewizję spluralizowaną, rzetelną, taką, która dopuszcza głosy wszystkich stron sceny politycznej - powiedział na sejmowej komisji kultury prezes TVP Jacek Kurski. Opozycja oceniła, że w TVP nie ma teraz pluralizmu, a ona sama jest narzędziem walki z demokracją.
  • Kiedy kanały Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5?

    Kiedy kanały Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5?

    Discovery planuje jak najlepiej wykorzystać zimowe igrzyska olimpijskie. Eurosport chce, aby operatorzy oferowali IO na więcej niż dwóch kanałach. Kiedy powstaną kanały Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5?

Filmy - Telewizja (36)

  • Telekamery 2018: Marta Manowska o braku Telekamery dla "Rolnika..."

    Marta Manowska, choć w tym roku nie triumfowała ze swoim hitowym programem "Rolnik szuka żony" w plebiscycie Telekamery, zdradziła pierwsze ciekawostki z ruszającego właśnie kolejnego sezonu programu.
  • Idol wraca do telewizji

    Do telewizji wraca muzyczny program Idol. Z ekipy sprzed lat, w składzie Jury zasiadać będzie jedynie Elżbieta Zapendowska.
  • Zofia Czernicka: Brakuje mi telewizji. Chętnie bym wróciła, ale babci tam nie chcą

    Była prezenterka tęskni za karierą w telewizji. Twierdzi, że dzięki tej pracy każdy dzień był inny, a ona miała możliwość spotykania ciekawych ludzi. Chętnie wróciłaby na antenę, choć ma świadomość, że w telewizji zrobiła już wszystko. Czerpie też satysfakcję z roli konferansjerki, zapewnia jej to bowiem kontakt z ludźmi, którego brakowało jej podczas pracy w telewizji. Zofia Czernicka ukończyła studia na Wydziale Architektury Krajobrazu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, następnie obroniła doktorat w Instytucie Ekologii Polskiej Akademii Nauk. Dalszą karierę zawodową związała jednak z telewizją, do której trafiła przypadkowo. Elżbieta Jaworowicz zrobiła o niej program, po czym TVP zaproponowała Czernickiej współpracę. Była gospodynią m.in. programu „Antena” i „Świat kobiet”. Twierdzi, że nigdy nie żałowała decyzji o porzuceniu kariery naukowej, a praca w telewizji była i jest jej wielką pasją. – Wychodząc z domu, nie ma Pan pewności, że dzień będzie wyglądał jak u każdego człowieka, który rano wychodzi do pracy i o którejś wraca. Ten dzień jest codziennie inny, przynosi ciekawych ludzi, ciekawe spotkania i taki niepokój trochę w życiu, który myślę, że nakręca – mówi Zofia Czernicka.
  • Michał M. Lisiecki: Polskie media czekają duże zmiany

    Michał M. Lisiecki, wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”, uważa, że zmiany w polskich mediach są konieczne, żeby sprostać konkurencji ze strony zagranicznych podmiotów, które są większością na rynku mediowym w kraju. Lisiecki zapowiada, że chce budować wysokie standardy dziennikarstwa i dbać o merytoryczną debatę w Polsce. W uznaniu m.in. za odwagę i bezkompromisowość prezes PMPG Media otrzymał godło z siedziby ostatniego prezydenta II RP Ryszarda Kaczorowskiego. – Tygodnik „Wprost” i wszystkie media stoją przed nowym wyzwaniem. Zmianom będą ulegały także media publiczne, co stworzy wiele okazji dla mediów prywatnych. Mamy silnych konkurentów wobec polskich mediów, ponieważ 75 proc. rynku jest w rękach kapitału niemieckiego, tylko 24 proc. jest w polskich, jeden w skandynawskich – mówi Michał Maciej Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. Jego zdaniem, w tej jednej czwartej rynku, który ma polski kapitał, potrzebna jest większa integracja – dziś jest zbyt dużo walki, a za mało dialogu.