mobtech - telefonia komórkowa

Artykuły - Telefonia komórkowa (21)

  • Ilu obywateli Chin korzysta z telefonu komórkowego?

    Ilu obywateli Chin korzysta z telefonu komórkowego?

    Z danych chińskiego Ministerstwa Przemysłu i Technologii Informacyjnych wynika, że 94,5 proc. populacji tego kraju korzysta z telefonii komórkowej.
  • Internet i telefony - ile płacimy za te usługi?

    Internet i telefony - ile płacimy za te usługi?

    UKE przeprowadziło badania ankietowe dotyczące korzystania z usług telekomunikacyjnych oraz analizę preferencji konsumentów rynku telekomunikacyjnego w latach 2011-2014. Badaniu poddane zostały trzy główne segmenty rynku: dostęp do internetu, telefonia ruchoma i telefonia stacjonarna.
  • Konsumenci o rynku telekomunikacyjnym w roku 2013

    Konsumenci o rynku telekomunikacyjnym w roku 2013

    Prezentujemy najnowsze wyniki badań w zakresie korzystania z usług telekomunikacyjnych. Uzyskane rezultaty zawierają opinie konsumentów na temat funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego w Polsce, jakości usług oraz najpopularniejszych form ich wykorzystania.
  • Dobry zasięg komórki - podstawa życia w mieście

    Dobry zasięg komórki - podstawa życia w mieście

    Osoby zamieszkujące największe miasta na świecie są zgodne: dobry zasięg sieci komórkowej to jeden z pięciu najważniejszych czynników wpływających na życie w mieście.
  • Virgin Mobile Polska wprowadza nową taryfę Bez Kompromisów

    Virgin Mobile Polska wprowadza nową taryfę Bez Kompromisów

    Virgin Mobile Polska wprowadza nową taryfę Bez Kompromisów, w ramach której oferuje jeszcze atrakcyjniejsze ceny usług do wszystkich sieci: 6 groszy za SMS, 19 groszy za minutę połączenia oraz darmowy dostęp do internetu po każdym doładowaniu konta od 10 złotych.
  • Problemy sieci T-Mobile w całej Polsce

    Problemy sieci T-Mobile w całej Polsce

    Abonenci T-Mobile w całym kraju zgłaszają problemy z działalnością sieci. Usterka dotyczy rozmów wychodzących.
  • Jak UKE zamierza podnieść jakość usług telefonii komórkowej?

    Jak UKE zamierza podnieść jakość usług telefonii komórkowej?

    Dobrowolne porozumienie zamiast kolejnych regulacji. W ten właśnie sposób prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej chce pracować nad podnoszeniem jakości usług. Operatorzy mogą dobrowolnie przystąpić do porozumienia i wspólnie z UKE opracować zasady świadczenia usług mobilnych oraz obsługi klienta. Korzyści? Abonent, który czuje się bezpieczniejszy, chętniej podpisuje umowę.
  • Abonenci na 3 miesiące pozbawieni dostępu do sieci

    Abonenci na 3 miesiące pozbawieni dostępu do sieci

    Uzbekistański operator Uzdunrobita miał stracić koncesję na 10 dni, ale poprzez przedłużający się spór z organami państwowymi, licencję cofnięto na 3 miesiące. Zatem 9,5 mln abonentów pozostało bez dostępu do sieci komórkowej na kolejne tygodnie.
  • W tym roku kupimy prawie 40 proc. smartfonów więcej

    W tym roku kupimy prawie 40 proc. smartfonów więcej

    Jeśli firma badawcza IDC słusznie ocenia wyniki badań, to zwykłe telefony komórkowe zdecydowanie przestają cieszyć się popularnością. Mamy ich w tym roku kupić zaledwie o 4 proc. więcej niż w ubiegłym. Sprzedaż smartfonów za to stale rośnie i zwiększy się o prawie 40 proc. w stosunku do zeszłego roku.
  • Jak ocalić nadajniki komórkowe podczas trzęsienia ziemi?

    Jak ocalić nadajniki komórkowe podczas trzęsienia ziemi?

    Niestabilny sejsmicznie rejon wymusza nie tylko odpowiednie rozwiązania architektoniczne i urbanistyczne, ale również odpowiednie podejście do infrastruktury. Co zrobić, aby mimo trzęsienia ziemi przetrwały stacje sieci komórkowych? Japończycy mają na to sposób!