supermarket

Synonimy:
brak
Inne znaczenia:
Supermarket (film w reż. Macieja Żaka) , Supermarket (Film (2012) Reż.Maciej Żak)

Artykuły - Supermarket (57)

  • Amazon Go. Tak będzie wyglądać supermarket przyszłości

    Amazon Go. Tak będzie wyglądać supermarket przyszłości

    Amazon opuszcza świat wirtualny. Koncern planuje w tym roku otwarcie w USA sieci całkowicie zautomatyzowanych supermarketów.
  • We francuskich supermarketach brakuje masła

    We francuskich supermarketach brakuje masła

    Wzrost zapotrzebowania na tłuszcz zwierzęcy i coraz większa konsumpcja produktów na bazie masła spowodowały jego brak w niektórych regionach Francji. Masła brakuje przede wszystkim w supermarketach na terenie Bretanii i Normandii.
  • Żywność sieci handlowych nie będzie marnowana!

    Żywność sieci handlowych nie będzie marnowana!

    Banki Żywności w Europie Środkowej przyjmą nadwyżki spożywcze od sieci Tesco. Porozumienie w tej sprawie zawarto w Budapeszcie, podczas spotkania krajowych Banków Żywności z Polski, Węgier, Słowacji i Czech z siecią handlową.
  • Tesco zamyka siedem supermarketów

    Tesco zamyka siedem supermarketów

    28 czerwca związek zawodowy działający przy Tesco Polska otrzymał zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia zwolnień z powodu zamknięcia siedmiu supermarketów.
  • Ważna zmiana w prawie o budowie supermarketów powyżej 2 tys. m kw.

    Ważna zmiana w prawie o budowie supermarketów powyżej 2 tys. m kw.

    Uchwalona w piątek nowelizacja ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym przewiduje, że budowa supermarketów o powierzchni powyżej 2000 m kw. odbywać się może tylko i wyłącznie na podstawie planów zagospodarowania przestrzennego.
  • "Orbanizacja" handlu à la PiS będzie nas kosztować 2,5 mld zł

    "Orbanizacja" handlu à la PiS będzie nas kosztować 2,5 mld zł

    Wdrożenie w Polsce węgierskich rozwiązań regulujących działalność sieci handlowych pociągnęłoby za sobą poważne reperkusje. Nowe opłaty i podatki sięgnęłyby kwoty ok. 2,5 mld zł, co obniżyłoby kwotę zysku 17 największych sieci handlowych z 2,2 mld zł do 31 mln zł - wynika z raportu PwC.
  • Sieci handlowe mogą wpaść w pułapkę promocji i niskich cen

    Sieci handlowe mogą wpaść w pułapkę promocji i niskich cen

    - Polscy konsumenci starają się kupować mądrzej, zwracają uwagę na ceny, starając się oszczędzić pieniądze. Szukając niskich cen i lepszych okazji są w stanie zmienić sklep, w którym kupują. Gdy patrzymy na wynik badań to 1/4 konsumentów jest skłonna zmienić sklep, w którym robią zakupy w zależności od promocji, która jest oferowana. Do tego 1/3 konsumentów mówi, że sklepu nie zmienia, ale w trakcie zakupów aktywnie poszukuje promocji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Krysiak, Senior Consultant Retailer Services Nielsen.
  • Biedronka chce wyprzedzić rynkowych konkurentów

    Biedronka chce wyprzedzić rynkowych konkurentów

    Stoisko mięsne z obsługą, nowe działy z warzywami i owocami, piekarnią czy alkoholami - Biedronka chce wyprzedzić rynkowych konkurentów.
  • Złapani w sieci zakupów

    Złapani w sieci zakupów

    W Polsce supermarkety i hipermarkety rozpowszechniły się w latach 90. XX wieku. Rozpoczęcie ich działalności stanowiło znak przemian gospodarczych okresu transformacji ustrojowej z 1989 roku. Wówczas do Polski szerokim strumieniem zaczął napływać kapitał zagraniczny. Także ten należący do już istniejących i aktywnie działających w Europie Zachodniej wielkich sieci handlowych.

Filmy - Supermarket (13)