sprzęt AGD

Synonimy:
AGD, Artykuły Gospodarstwa Domowego
Inne znaczenia:
brak

Artykuły - Sprzęt AGD (177)

Zdjęcia - Sprzęt AGD (16)

  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania
  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania
  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania
  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania
  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania
  • nt.interia.pl
    Jak powstaje pralka do prania

Filmy - Sprzęt AGD (5)

  • Częściej wymieniamy sprzęty niż meble

    Wydatki polskich konsumentów na elektronikę użytkową zbliżają się do tych, które ponoszą mieszkańcy Europy Zachodniej. W 2015 r. pod tym względem brakowało nam około trzech lat, w 2016 roku dwóch lat, a w tym roku ten dystans skurczył się do roku. Jak wynika z raportu „Polska rewolucja w segmencie smart” opracowanego przez ZIPSEE „Cyfrowa Polska” i Ministerstwo Rozwoju, przeciętny Polak wymienia telewizor średnio co 7 lat, a lodówkę co 8 lat. To oznacza, że rocznie polskie gospodarstwo domowe przeznacza na zakup telewizora 270 zł i 200 zł na lodówkę.
  • Sprzęt AGD i RTV sam będzie sygnalizować o usterce

    Internet rzeczy może zrewolucjonizować obsługę klienta. Dzięki podłączeniu do sieci sprzętów domowych, jak lodówka czy zmywarka, sygnał o awarii czy zakłóceniach w działaniu dotrze do producenta szybciej niż w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwa będzie błyskawiczna naprawa, nawet bez angażowania klienta. Komentuje Łukasz Jadaś z Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Smartfon wypiera telewizor?

    Jak pokazują statystyki Polacy coraz częściej rezygnują z telewizorów i odkurzaczy na rzecz zmywarek, smartfonów i komputerów. Chęć zaoszczędzenia czasu, wprowadzanie nowszych technologii oraz moda - to czynniki mające wpływ na wybory konsumentów. Wypowiedź: Bartosz Turek, Lion’s Bank
  • UOKiK rozpocznie kontrole etykiet energetycznych

    Za brak specjalnych etykiet na suszarkach czy telewizorach grozi kara w wysokości co najmniej 15 tysięcy złotych. Dostawcy i dystrybutorów sprzętu RTV i AGD mają od lutego tego roku obowiązek informowania o tym, ile energii zużywa dane urządzenie. – Przede wszystkim będziemy sprawdzać uwidacznianie etykiet efektywności energetycznej w placówkach handlowych, tam gdzie produkty wystawiane są na sprzedaż, gdzie konsument ma do nich bezpośredni dostęp – zapowiada w rozmowie a Agencją Informacyjną Newseria Jadwiga Gunerka, zastępczyni dyrektora Departamentu Nadzoru Rynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.