sprzedawcy

Artykuły - Sprzedawcy (216)

Filmy - Sprzedawcy (3)

  • Niemowa, obrażony i król przymierzalni. Jacy są klienci?

    Mówi się „klient nasz pan”, a klienci często tego nadużywają i awanturują się. Jakie są najbardziej irytujące zachowania klientów? Przemysław Koszmider, sprzedawca w sklepie z ekskluzywną odzieżą, opowiedział z jakimi typami klientów spotyka się najczęściej. – Myślę, że jest pewna grupa ludzi, którzy czują się w sklepach mocni, czują się silni, lubią być obsługiwani, lubią być w centrum zainteresowania i być może mają kasę, a nie mają klasy – powiedziała socjolożka Karolina Oponowicz. (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • Nowe obowiązki sprzedawców elektroniki

    Na rynku znajduje się mnóstwo sprzętu elektronicznego niezgodnego z obowiązującymi normami. Cierpią na tym głównie konsumenci, ale także uczciwi producenci. Aby to zmienić, wprowadzono przepisy, które nakładają na sprzedawców obowiązek sprawdzania, czy oferowane przez nich urządzenia spełniają wszelkie wymogi.
  • Księgarnie coraz bardziej dbają o klienta

    Z przyjemnością obserwujemy większość dbałość o obsługę klienta w księgarniach, gdzie w ostatnich latach wyniki były najgorsze – mówi agencji informacyjnej Newseria Sofia Valentin, dyrektor generalna Daymaker Poland. – Zresztą w ostatnich latach obsługa u księgarzy pogarszała się nie tylko w Polsce, lecz także w całej Europie. Na szczęście się to zmienia.