Biznes - reklamy

Artykuły - Reklamy (404)

  • Polacy wolą nie płacić za treści w internecie, w zamian akceptują reklamy

    Jak wykazało badanie brytyjskiej firmy analityczno-doradczej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska, ponad połowa Polaków uważa, że wydawcy powinni znaleźć inne sposoby pozyskiwania środków niż tylko wyświetlanie reklam. Niemniej prawie 40 proc. godzi się je oglądać w zamian za darmowy dostęp do treści. Tylko 8 proc. woli płacić za możliwość oglądania wideo lub czytania artykułów i nie widzieć żadnych dodatkowych przekazów. Odbiorcy dodają, że szczególnie irytują ich reklamy na smartfonach - 39 proc., a także na komputerach stacjonarnych i laptopach - 40 proc.
  • Polakom nie przeszkadzają reklamy na smartfonach. Eksperci: To może jeszcze długo się nie zmienić

    Polakom nie przeszkadzają reklamy na smartfonach. Eksperci: To może jeszcze długo się nie zmienić

    Z badania brytyjskiej firmy analitycznej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska wynika, że 67 proc. dorosłych Polaków nie zabezpiecza smartfonów przed reklamami, a tylko 24 proc. aktywnie je blokuje. W tej drugiej grupie 38 proc. badanych widzi realny problem dopasowania przekazów reklamowych do swoich oczekiwań. Z kolei wśród osób, które nie stosują żadnych ograniczeń, dominuje przekonanie, że zabezpieczenia niewiele dają - 40 proc.
  • Wkrótce smartfony mogą być za darmo. Wystarczy, że użytkownik zgodzi się na oglądanie reklam?

    Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby światło dzienne, to przy włączaniu telefonów mogłyby wyświetlać się komunikaty promocyjne. Pytanie brzmi tylko, czy rynek i sami konsumenci są na to przygotowani.
  • Kary dla małych firm będą wysokie, a zacznie się od Gdańska?

    Kary dla małych firm będą wysokie, a zacznie się od Gdańska?

    Przedsiębiorca może zostać ukarany kwotą 3240 zł za każdy metr kwadratowy reklamy. Dla mikrofirm będzie to dramat, który zacznie się od Gdańska po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej.
  • Reklamowy śmietnik z rządowym wsparciem. Samorządy tracą kontrolę nad miejskim krajobrazem

    Reklamowy śmietnik z rządowym wsparciem. Samorządy tracą kontrolę nad miejskim krajobrazem

    Jeśli projekt nowej ustawy - Prawo o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wejdzie w życie, samorządy stracą kontrolę nad miejskim krajobrazem.
  • Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów

    Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów

    Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie - to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce. Kolejnym krokiem ma być wprowadzenie opcji przymierzania produktów na poziomie reklam, dzięki wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR).
  • Reklamy przerywane filmami i programami: Będą mogły zająć nawet połowę czasu antenowego

    Reklamy przerywane filmami i programami: Będą mogły zająć nawet połowę czasu antenowego

    W nocy będzie można je emitować bez żadnych ograniczeń, a w godzinach największej oglądalności nawet przez połowę czasu antenowego. To nie jest komediowy żart. To propozycja Komisji Europejskiej.
  • Reklamy stosowane przez T-Mobile mogły wprowadzać konsumentów w błąd

    Reklamy stosowane przez T-Mobile mogły wprowadzać konsumentów w błąd

    Reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii "Pierwszy prawdziwy no limit" dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował UOKiK. Dodał, że właściciel sieci - spółka T-Mobile - zobowiązała się do rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocyjnej oferty.
  • Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Reklamy suplementu diety Magmisie sugerowały, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków. UOKiK uznał, że taki przekaz mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Producent suplementu - Aflofarm Farmacja Polska - musi sprostować nieprawdziwe informacje w telewizji, radiu i internecie.
  • Zagraniczna prasa - z wyrwanymi reklamami alkoholu

    Od stycznia periodyki zagraniczne na Litwie są sprzedawane z powyrywanymi kartkami . W związku z obowiązującym od początku roku całkowitym zakazem reklamy alkoholu dystrybutorzy prasy są zmuszeni do wyrywania kart z reklamą alkoholu bądź ich zaklejania.