InteriaTV - reklamy

Filmy - Reklamy (21)

  • Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów

    Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie – to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce. Kolejnym krokiem ma być wprowadzenie opcji przymierzania produktów na poziomie reklam, dzięki wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR).
  • Kary dla nieuczciwych producentów suplementów diety

    Kary za nieuczciwe reklamy suplementów diety mają być dotkliwe. Trwają prace nad ustawą, która tego dotyczy. Jedna z propozycji jest taka, aby kara wynosiła 100-krotność przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce.
  • Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

    Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Takie suplementy produkują zwykle małe firmy, taka kara doprowadzi je do bankructwa. Takie kary zawiera projekt nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W projekcie zaproponowano także wprowadzenie opłat za wprowadzenie do obrotu nowych suplementów diety. - Kara została ustalona na poziomie 20 mln zł i jest to kwota bez precedensu, nawet jeżeli uwzględni się produkty lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24. Witold Błaszczyński z kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy (KZP). -Ta kwota będzie niemożliwa do egzekucji, na co zwracają uwagę prawnicy.
  • Choć dzieci jeszcze nie zniknęły z reklam, już teraz pojawiają się pomysły, jak obejść ewentualny zakaz

    Według prawników, wprowadzenie ograniczenia dotyczącego występowania dzieci w reklamach produktów chroniących ich zdrowie czy bezpieczeństwo uderzyłoby w oferujące je branże. Tymczasem problemem do rozwiązania jest nieprzestrzeganie obecnych przepisów przez reklamodawców.
  • Czym tak naprawdę są suplementy diety?

    Reklamy suplementów diety pojawiają się w mediach w coraz częściej i obiecują konsumentom osiągnięcie szybkich efektów, np. zgubienie dodatkowych kilogramów. Jednak czy rzeczywiście powinniśmy polegać i ufać suplementom diety? - To nie są lekarstwa! Suplementy diety są środkami spożywczymi. W związku z tym na pewno nie wyleczą wszystkich chorób, na które zapadamy; nie uzdrowią nas i nie będą remedium na wszystkie dolegliwości – tłumaczy Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Należy pamiętać o tym, że reklamy suplementów diety nie powinny wprowadzać konsumentów w błąd i przypisywać sobie takich właściwości, jakie mają leki. Agnieszka Majchrzak podkreśla również, że suplementy są skierowane do specyficznej grupy konsumentów: osób wrażliwych, które często zapadają na różnego rodzaju choroby. Tacy nadwrażliwcy, poza lekami przepisanymi przez lekarza, zazwyczaj na własną rękę wybierają suplementy, które znają jedynie z reklam. Niestety te często okazują się szkodliwe dla organizmu.
  • Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

    Rynek reklamy telewizyjnej szacujemy w 2014 roku na 3,8 mld zł, co oznacza wzrost o prawie 6 proc. wobec 2013 roku. Najwięcej warte są tradycyjnie spoty, bo 3,4 mld zł, natomiast sprzedaż specjalna, czyli lokowanie i sponsoring, jest warta ponad 345 mln zł – mówi agencji Newseria Biznes Anna Lembas, analityk mediów w domu mediowym Starlink z Grupy Starcom MediaVest.
  • Co będzie z reklamami aptek i leków?

    Postulujemy takie rozwiązanie, który obowiązuje w większości krajów Unii Europejskiej, w Stanach Zjednoczonych, Australii czy Kanadzie. Tam zakaz reklamy aptek najczęściej dotyczy leków refundowanych bądź leków wydawanych według przepisu lekarza. W większości tych krajów rynek pozostałych leków OTC [dostępnych bez recepty – red.], wyrobów medycznych, sprzedawanych w aptece, jest wolny – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Marcin Piskorski, prezes zarządu Związku Pracodawców Aptecznych PharmaNET.
  • Prezydent chce uregulować umieszczanie reklam

    Wprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. – Projekt nowelizacji ustaw dotyczących ochrony krajobrazu będzie podany konsultacji środowisk gospodarczych, samorządów i wszystkich, dla których krajobraz jest wielką wartością i dobrem narodowym – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Olgierd Dziekoński, sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP.
  • Felieton Tomasza Olbratowskiego: Oblicza twarzy

    Twórcy reklam wykorzystują w reklamach gwiazdy - sam udział celebryty zwiększa efektywność przekazu o 6 procent. Są z tym jednak związane pewne niebezpieczeństwa. Jakie? Zobacz Felieton Tomasza Olbratowskiego!
  • Guma niejedno ma imię...

    Zachował zimną krew w sytuacji podbramkowej!