Kobieta - reklamy

Artykuły - Reklamy (16)

  • Porozmawiaj z dzieckiem o reklamach

    Porozmawiaj z dzieckiem o reklamach

    Reklamy, eksponujące alkoholowe produkty filmy czy promujący takie trunki celebryci wpływają na ryzyko nadużywania alkoholu przez młodzież. Ważną rolę w zmniejszeniu zagrożenia mogą, zdaniem naukowców, odegrać rodzice.
  • ​Dzieci a reklamy

    ​Dzieci a reklamy

    Dzieci i młodzież chłoną reklamy jak gąbki. W erze telefonów komórkowych i tabletów są nimi atakowane praktycznie na każdym kroku. Wydaje się, że jedynym sposobem, aby ochronić milusińskich przed sponsorowaną treścią, jest zamknięcie ich w ciemnicy. Jednak nie jest to szczególnie dobre rozwiązanie.
  • Reklama - jak to działa?

    Reklama - jak to działa?

    Zjawisko reklamy zaczęło kształtować się wraz z rozwojem handlu - kupcy musieli zachwalać swój towar, aby nabyła go jak największa liczba osób. Przedstawiali swoje produkty z jak najlepszej strony i taki sposób prezentacji swoich towarów przetrwał do czasu, kiedy powstała telewizja, radio i prasa.
  • Kupię sobie szczęście

    Kupię sobie szczęście

    Nie mogą przestać. Muszę to mieć, tłumaczą sobie. Jeszcze tylko to, oszukują. Tak trzeba, mówią im reklamy. Stać was, wtórują banki. Wizyta w sklepie to szybka nagroda, pocieszenie, potwierdzenie własnego statusu. Dorota, Pola i Magda nie zauważyły, kiedy przekroczyły granicę uzależnienia. Takich jak one jest coraz więcej.
  • Homoseksualne reklamy zakazane!

    Homoseksualne reklamy zakazane!

    Parlament Litwy przyjął ustawę o "ochronie nieletnich", zakazując w szczególności wszelkiej reklamy stosunków homoseksualnych, biseksualnych i poligamicznych.
  • Erotyczne reklamy nie dla nas?

    Erotyczne reklamy nie dla nas?

    Odwołanie się do erotyki to najlepszy sposób na reklamę produktu. Okazuje się jednak, że erotyka w reklamach inaczej działa na mężczyzn, a inaczej na kobiety. Kobiety potrzebują czegoś więcej.
  • Czy reklama rządzi naszym życiem?

    Czy reklama rządzi naszym życiem?

    Jest wszędzie - towarzyszy nam w domu, w pracy, na wakacjach. I choć narzekamy, gdy blok reklamowy przerywa nam film w najlepszym momencie albo bilbordy zasłaniają znaki drogowe, chyba już nie potrafimy wyobrazić sobie bez niej życia. A przynajmniej udanych zakupów.
  • Nie chcemy chudych modelek?

    Nie chcemy chudych modelek?

    Wbrew przekonaniom świata reklamy, bardzo szczupłe modelki wcale nie zachęcają do kupna reklamowanych przez siebie produktów - udowodniła psycholog Phillippa Diedrichs z uniwersytetu w Queensland w Australii.
  • Seksistowskie reklamy

    Seksistowskie reklamy

    Reklamy mają negatywny wpływ na samoocenę kobiet - w związku z tym ogłosił Parlament Europejski zalecił, by reklamodawcy "z większą ostrożnością wykorzystywali skrajnie chude kobiety do reklamowania produktów".
  • Rasizm w butelce

    Rasizm w butelce

    Dla jednych są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, dla innych przejawem rasizmu. Jednak kosmetyki wybielające są nie tylko przyczyną dyskusji, często powodują poważne uszkodzenia skóry.