reklamy

Artykuły - Reklamy (788)

  • Błąd na platformie YouTube umożliwia pominięcie reklam

    Błąd na platformie YouTube umożliwia pominięcie reklam

    Masz dosyć wszechobecnych reklam dodawanych do filmów na platformie YouTube? Wygląda na to, że istnieje błąd, który umożliwia całkowicie ich wyłączenie.
  • WhatsApp jednak z reklamami - wiele na to wskazuje

    WhatsApp jednak z reklamami - wiele na to wskazuje

    Wbrew wcześniejszym doniesieniom Facebook wciąż rozważa wprowadzenie reklam do swojej popularnej aplikacji. Jak stwierdził sam Mark Zuckerberg - platforma musi na siebie zarabiać.
  • Polacy wolą nie płacić za treści w internecie, w zamian akceptują reklamy

    Jak wykazało badanie brytyjskiej firmy analityczno-doradczej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska, ponad połowa Polaków uważa, że wydawcy powinni znaleźć inne sposoby pozyskiwania środków niż tylko wyświetlanie reklam. Niemniej prawie 40 proc. godzi się je oglądać w zamian za darmowy dostęp do treści. Tylko 8 proc. woli płacić za możliwość oglądania wideo lub czytania artykułów i nie widzieć żadnych dodatkowych przekazów. Odbiorcy dodają, że szczególnie irytują ich reklamy na smartfonach - 39 proc., a także na komputerach stacjonarnych i laptopach - 40 proc.
  • Polakom nie przeszkadzają reklamy na smartfonach. Eksperci: To może jeszcze długo się nie zmienić

    Polakom nie przeszkadzają reklamy na smartfonach. Eksperci: To może jeszcze długo się nie zmienić

    Z badania brytyjskiej firmy analitycznej UCE GROUP LTD. i agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska wynika, że 67 proc. dorosłych Polaków nie zabezpiecza smartfonów przed reklamami, a tylko 24 proc. aktywnie je blokuje. W tej drugiej grupie 38 proc. badanych widzi realny problem dopasowania przekazów reklamowych do swoich oczekiwań. Z kolei wśród osób, które nie stosują żadnych ograniczeń, dominuje przekonanie, że zabezpieczenia niewiele dają - 40 proc.
  • Wkrótce smartfony mogą być za darmo. Wystarczy, że użytkownik zgodzi się na oglądanie reklam?

    Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby światło dzienne, to przy włączaniu telefonów mogłyby wyświetlać się komunikaty promocyjne. Pytanie brzmi tylko, czy rynek i sami konsumenci są na to przygotowani.
  • Kary dla małych firm będą wysokie, a zacznie się od Gdańska?

    Kary dla małych firm będą wysokie, a zacznie się od Gdańska?

    Przedsiębiorca może zostać ukarany kwotą 3240 zł za każdy metr kwadratowy reklamy. Dla mikrofirm będzie to dramat, który zacznie się od Gdańska po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej.
  • Reklamowy śmietnik z rządowym wsparciem. Samorządy tracą kontrolę nad miejskim krajobrazem

    Reklamowy śmietnik z rządowym wsparciem. Samorządy tracą kontrolę nad miejskim krajobrazem

    Jeśli projekt nowej ustawy - Prawo o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wejdzie w życie, samorządy stracą kontrolę nad miejskim krajobrazem.
  • Porozmawiaj z dzieckiem o reklamach

    Porozmawiaj z dzieckiem o reklamach

    Reklamy, eksponujące alkoholowe produkty filmy czy promujący takie trunki celebryci wpływają na ryzyko nadużywania alkoholu przez młodzież. Ważną rolę w zmniejszeniu zagrożenia mogą, zdaniem naukowców, odegrać rodzice.
  • Nadchodzą orbitalne billboardy

    Nadchodzą orbitalne billboardy

    Rosyjski start-up Startrocket chce zaoferować swoim klientom reklamy widoczne z kosmosu. Billboardy orbitalne powstają dzięki szeregu niewielkich satelitów typu CubeSat.
  • Na telewizorach z Android TV zaczynają pojawiać się reklamy

    Na telewizorach z Android TV zaczynają pojawiać się reklamy

    Google rozpoczęło testowanie nowej opcji na telewizorach z systemem Android TV. Firma wyświetla użytkownikom reklamy bezpośrednio na ekranie.

Filmy - Reklamy (21)

  • Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów

    Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie – to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce. Kolejnym krokiem ma być wprowadzenie opcji przymierzania produktów na poziomie reklam, dzięki wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR).
  • Kary dla nieuczciwych producentów suplementów diety

    Kary za nieuczciwe reklamy suplementów diety mają być dotkliwe. Trwają prace nad ustawą, która tego dotyczy. Jedna z propozycji jest taka, aby kara wynosiła 100-krotność przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce.
  • Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

    Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Takie suplementy produkują zwykle małe firmy, taka kara doprowadzi je do bankructwa. Takie kary zawiera projekt nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W projekcie zaproponowano także wprowadzenie opłat za wprowadzenie do obrotu nowych suplementów diety. - Kara została ustalona na poziomie 20 mln zł i jest to kwota bez precedensu, nawet jeżeli uwzględni się produkty lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24. Witold Błaszczyński z kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy (KZP). -Ta kwota będzie niemożliwa do egzekucji, na co zwracają uwagę prawnicy.
  • Choć dzieci jeszcze nie zniknęły z reklam, już teraz pojawiają się pomysły, jak obejść ewentualny zakaz

    Według prawników, wprowadzenie ograniczenia dotyczącego występowania dzieci w reklamach produktów chroniących ich zdrowie czy bezpieczeństwo uderzyłoby w oferujące je branże. Tymczasem problemem do rozwiązania jest nieprzestrzeganie obecnych przepisów przez reklamodawców.