reklamacje

Artykuły - Reklamacje (26)

Filmy - Reklamacje (7)

  • Wakacje się nie udały. Biuro podróży może nam za to zapłacić

    Miał być piękny pokój z widokiem na morze, trzy baseny w hotelu a na miejscu okazało się, że to puste obietnice. Takie wakacje możemy zareklamować. Mamy na to tylko 30 dni. - Jeżeli po przybyciu na miejsce okazało się, że warunki są inne od tych które nam obiecano w umowie możemy złożyć reklamacje. Możemy reklamować np. zakwaterowanie czyli odległość od plaży, mniejszy standard hotelu, mniejszy pokój, brak balkonu, sprawy dotyczące wyżywienia. Jest szeroki zakres rzeczy, które możemy reklamować – mówi newsrm.tv Maciej Chmielowski, biuro prasowe Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  • Zapłaciła za dzieło sztuki, a dostała marną podróbkę!

    Sklep internetowy to prawdziwy raj, jeśli chodzi o możliwość dokonywania nadużyć i oszustw. Nieuczciwi właściciele wykorzystują fakt, że klient nie może dotknąć i sprawdzić towaru przed zakupem, dlatego zdjęcia produktów znacznie różnią się od tego, za co konsument płaci. Jeśli - podobnie jak bohaterka filmiku - padliście ofiarą nieuczciwych e-sprzedawców, pamiętajcie, że prawo jest po waszej stronie! Zobaczcie, jak i gdzie szukać pomocy.
  • Ułatwienia dla konsumentów w UE

    W instytucjach unijnych trwają prace nad uruchomieniem platformy, która ułatwi dochodzenie swoich roszczeń zarówno konsumentom, jak i sprzedawcom. Dzięki niej spory konsumenckie w UE rozwiązywane będą online i bezpłatnie. Komentuje eurodeputowana Róża Thun.
  • Polubowne rozwiązanie sporu, czyli...

    ... mediacja, "dogadanie się". O prawach konsumentów w Światowym Dniu Konsumenta mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.