mobtech - reklama

Artykuły - Reklama (16)

  • iPhone 11 – pokaz możliwości na filmach

    iPhone 11 – pokaz możliwości na filmach

    Apple postanowiło wypuścić kilka filmów, które w ciekawy sposób pokazują niektóre z zalet wyczekiwanych iPhone’ów 11.
  • Wirus reklamowy na urządzeniach z iOS

    Wirus reklamowy na urządzeniach z iOS

    Urządzenia z systemem iOS są praktycznie wolne od wirusów, a użytkownicy tej platformy nie muszą sobie zawracać głowy odpowiednią ochroną. Oczywiście jest w tym sporo prawdy, jednak ostatecznie fani Apple również mogą paść ofiarą cyberprzestępców. Najnowszy wirus reklamowy, który grasuje na tej platformie, zaraził już 75 tys. urządzeń.
  • Samsung wydaje na marketing miliardy dolarów

    Samsung wydaje na marketing miliardy dolarów

    Wydatki Samsunga na reklamę osiągnęły w tym roku nieprawdopodobny wymiar – donosi serwis Phone Arena. O jakich kwotach mowa?
  • Pierwsze reklamy Androida 4.4 KitKat

    Pierwsze reklamy Androida 4.4 KitKat

    Google udostępnił dwie zabawne reklamy najnowszego wydania swojego systemu operacyjnego – Androida 4.4 KitKat.
  • HTC atakuje konkurencję w nowych reklamach One

    HTC atakuje konkurencję w nowych reklamach One

    W sieci pojawiły się nowe reklamy HTC One, które mają pokazać zalety funkcji Blink Feed. Przy okazji uderzają w konkurencję.
  • Stare reklamy starych komórek

    Stare reklamy starych komórek

    Pamiętacie jeszcze czasy, gdy najprostszy telefon komórkowy był dobrem luksusowym i niespełnionym marzeniem wielu Polaków? Nie? Może stare reklamy odświeżą wam pamięć.
  • Co mi daje geolokalizacja reklamie?

    Co mi daje geolokalizacja reklamie?

    Przechodzisz obok galerii handlowej i nagle dostajesz wiadomość na telefon. Nie jest to jednak typowy SMS, lecz reklama z najświeższymi ofertami i promocjami, które znajdują się dokładnie w tym miejscu ,w którym jesteś. Taką funkcję pełni w marketingu geolokalizacja.
  • Plus ukarany za wprowadzenie klientów w błąd

    Plus ukarany za wprowadzenie klientów w błąd

    Sąd Apelacyjny uznał, że zakwestionowana przez UOKiK reklama operatora sieci Plus "iPlus dla ciebie z komputerem" wprowadzała w błąd. Wcześniej decyzję Prezesa Urzędu potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Play namawia do zerwania umowy?

    Play namawia do zerwania umowy?

    Kampanię informującą o możliwości zerwania umowy z dotychczasowym operatorem bez konsekwencji, jeśli ten zmienił regulamin, rozpoczął Play. Może jednak powinniśmy mówić o kampanii marketingowej, a reklama jest wymierzona bezpośrednio w klientów sieci Plus?
  • Operator obraża kobiety?

    Operator obraża kobiety?

    Reklama telewizyjna sieci telefonii komórkowej Mobilking pokazuje kobiety jako gorszą płeć, ma charakter dyskryminujący, a tym samym narusza Kodeks Etyki Reklamy i obowiązujące przepisy prawa - orzekła Komisja Etyki Reklamy (KER).