Biznes - reklama

Artykuły - Reklama (235)

  • Piwo największym wygranym podczas pandemii

    Piwo największym wygranym podczas pandemii

    W czasie pandemii liczba promocji alkoholi w gazetkach spadła o blisko 60% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym rok. Największe spadki dotyczyły cydru i drinków. Wśród najczęściej promowanych alkoholi znalazło się piwo, które było prawie trzy razy więcej pokazywane niż mocne alkohole, i blisko 4-krotnie częściej niż wino. Z analizy również wynika, że najbardziej w tej kwestii ograniczyły się hipermarkety, supermarkety i dyskonty. Z kolei na plusie były sieci cash&carry i convenience.
  • Reklama zewnętrzna wyraźnie odbija się od dna. Branża: W maju powinien nastąpić oczekiwany wzrost

    Reklama zewnętrzna wyraźnie odbija się od dna. Branża: W maju powinien nastąpić oczekiwany wzrost

    Po pierwszych siedmiu dniach tzw. narodowej kwarantanny ruch wokół nośników OOH* zmniejszył się prawie o połowę. W kolejnych tygodniach coraz bardziej się obniżał, aż w końcu spadł do poziomu 60 proc.
  • Nadawcy telewizyjni i producenci suplementów diety wypracowali standardy reklam

    Nadawcy telewizyjni i producenci suplementów diety wypracowali standardy reklam

    Nadawcy telewizyjni i producenci suplementów diety wypracowali standardy reklam tych produktów. W poniedziałek podpisano samoregulację zakładającą m.in. czytelne informowanie, że dany specyfik to suplement diety, który nie ma właściwości leczniczych.
  • Długi branży reklamowej wobec kontrahentów wzrosły do 91,5 mln zł

    Długi branży reklamowej wobec kontrahentów wzrosły do 91,5 mln zł

    Agencje reklamowe są winne swoim partnerom 91,5 mln zł, czyli blisko trzy razy więcej niż pięć lat temu - poinformował Krajowy Rejestr Długów. W bazie danych KRD widnieje 3,7 tys. firm z branży - głównie małych agencji. Rekordzista ma do oddania 1,9 mln zł.
  • W Polsce przybywa influencerów

    W Polsce przybywa influencerów

    Już od kilku lat rynek influencerów rozrasta się Polsce w dynamicznym tempie. To daje duże możliwości branży retailowej, ale pewność inwestycji zależy głównie od wyboru właściwej osoby i zasad prowadzenia współpracy.
  • Kłamstwo nie powinno być narzędziem sprzedaży

    Kłamstwo nie powinno być narzędziem sprzedaży

    Wykorzystywane przez firmy sztuczki nie wpływają w znacznym stopniu na wzrost zainteresowania produktem, obniżają natomiast poziom zaufania konsumentów do marki - wynika z badań postaw konsumenckich.
  • Marketing w kosztach podatkowych

    Marketing w kosztach podatkowych

    Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
  • Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Reklama jest formą przekazywania informacji rynkowych dotyczących określonych towarów, produktów, usług itp. Wywiera ona wpływ na decyzje konsumentów. Jej celem jest m.in. zwrócenie uwagi potencjalnych nabywców na ofertę danej jednostki, przyspieszenie procesu sprzedaży, utrzymywanie stałych relacji z klientami, czy stworzenie nowych grup odbiorców, a także przekonywanie o słuszności dokonanego wyboru. Może spełniać funkcję informacyjną, perswazyjną lub przypominającą.
  • Co przyciąga nas do sklepu?

    Co przyciąga nas do sklepu?

    Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie "Polacy w świecie wina", klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad jedna czwarta Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
  • Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Sieci sklepów stały się liderami wydatków reklamowych w marcu. To efekt wprowadzenia ograniczeń w handlu w niedziele.