InteriaTV - reklama

Filmy - Reklama (38)

  • Kontrowersyjna reklama poruszyła opinią publiczną

    Karolina Piasecka była ofiarą przemocy domowej, teraz wystąpiła w kontrowersyjnej reklamie firmy produkującej rajstopy. Jej celem miało być zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie, reklama spotkała się jednak z negatywnym obiorem przez opinię publiczną. Dlaczego Karolina Piasecka zdecydowała się wziąć udział w tej kampanii? Dorota Minta natomiast wyjaśniła, dlaczego kampanie reklamowe muszą szokować. – Każdy sposób na powiedzenie o tym, że przemoc domowa jest złem, jest przestępstwem, że należy jej się sprzeciwiać i mówić głośno „nie”, jest dobry – powiedziała psycholog. (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • Ewelina Lisowska pogrążyła Dodę?

    Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej. Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach. Czy jednak nie jest jej przykro? Tego się zapewne nie dowiemy... Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty kontraktu przez Dodę. – W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie - mówi młoda wokalistka. We wcześniejszych spotach reklamowych Dody postawiono na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD - i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów nawet, kiedy jest naga. W przypadku Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa slogan reklamowy firmy. – W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam - komentuje ten fakt piosenkarka.
  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Reklamowa ofensywa biur podróży

    Od początku roku do 25 czerwca br. biura podróży przeznaczyły na reklamę w prasie, telewizji i radiu ponad 37 mln zł. To ponad dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Z badania Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że 32 mln zł pochodzi z budżetu największych dziesięciu touroperatorów na rynku. W czołówce znalazły się biura TUI, Rainbow Tours i Grecos Holiday. Komentuje Łukasz Jadaś z Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Anna Dereszowska: Kevin Spacey to mój cudowny prezent urodzinowy

    Anna Dereszowska i Arkadiusz Jakubik mieli okazję współpracować z Kevinem Spacey przy realizacji cyklu reklam dla banku WBK. Polacy chwalą amerykańskiego aktora za skromność, otwartość i bezpretensjonalność w kontakcie z innymi. Reżyserem reklam z udziałem Dereszowskiej oraz Jakubika jest Wojciech Smarzowski.
  • Rynek reklamy internetowej wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie

    Analizujemy koszyki klientów, dzięki czemu możemy zaproponować im powiązane produkty lub bestsellery, najlepiej sprzedające się produkty w danej kategorii – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający na Europę Centralną i Wschodnią Sociomantic Labs. – Jeśli wiemy, że ktoś szuka butów w rozmiarze 37, to możemy mu zaproponować najlepiej sprzedające się buty w kategorii, której szukał, w tym właśnie rozmiarze, co pokazuje, że to jest bardzo głęboko spersonalizowana reklama.
  • Reklama z celebrytą takim jak Michał Wiśniewski umożliwia pozyskanie klientów

    Mamy badania marketingowców, które pokazują, że aby sprzedać produkt, nie musimy wykorzystywać osoby znanej z tego, że budzi zaufanie. Wystarczy nam twarz znana. I to też nie jest tak, że potrzebujemy ludzi z najwyższej półki albo którzy kojarzą się z danym produktem czy usługą. Bywa, że osoba kojarzona z kabaretem może reklamować bardzo poważne produkty – ocenia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Marek Sokół, ekspert medialny i prezes Kancelarii PR.
  • Aptekarze chcą zakazu reklamy tylko dla leków refundowanych

    Izba Aptekarska nie była uprzejma poinformować nikogo wcześniej, że chce taki projekt zaprezentować w trakcie obrad nad ustawą refundacyjną. To zostało ad hoc przedstawione w Sejmie i przegłosowane. Myślę, że m.in. dlatego, że była stosunkowo mała wiedza na temat tego, czemu to ma służyć. Bardziej kojarzono to z ograniczeniem reklamy leków refundowanych, ale w momencie wprowadzenia sztywnych marż i sztywnych cen ten problem sam się rozwiązał – przypomina Irena Rej, prezes Izby Gospodarczej „Farmacja Polska” w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes.
  • Co uratuje seksowną blondynkę?

    Reklama głosi, że każdy mężczyzna kryje pod warstwą brzucha swój idealny "sześciopak". Wystarczy spożywać odpowiedni jogurt, by wydobyć go na zewnątrz!
  • Polska jedynym krajem w UE z zakazem reklamy aptek

    Ustawa refundacyjna przyniosła odwrotny skutek niż zamierzony, przede wszystkim dla pacjentów – uważa Andrzej Sadowski z Centrum im. Adama Smitha. Ani nie wzrosła dostępność leków, ani nie spadły ceny, a po liczbie zamykanych aptek i zwalnianych aptekarzy widać, że wprowadzony dwa lata temu zakaz reklamy aptek ma negatywne konsekwencje również dla nich. – Polska jest jedynym krajem UE, gdzie taki zakaz obowiązuje – podkreśla Katarzyna Sabiłło z fundacji Lege Pharmaciae.