menway - reklama

Artykuły - Reklama (18)

  • Old Spice Guy w 20m2 Łukasza: Chciałbym usłyszeć Dodę!

    Old Spice Guy w 20m2 Łukasza: Chciałbym usłyszeć Dodę!

    Gościem ostatniego odcinka 20m2 Łukasza był amerykański aktor i gwiazda reklamy Old Spice, Isaiah Mustafa. Podczas rozmowy z Łukaszem Jakóbiakiem zdradził, co sądzi o Polakach, czy jest singlem oraz którą z naszych gwiazd uważa za najseksowniejszą. Na widzów odcinka czeka specjalna niespodzianka – brak koszuli, u co najmniej jednego z rozmówców.
  • Od kuchennego blendera do bohatera

    Od kuchennego blendera do bohatera

    "Da się to zmielić? Oto jest pytanie!" - takimi słowami rozpoczyna się każdy odcinek internetowego fenomenu, programu "Will It Blend?". Nigdy nie sądziliście, że oglądanie w akcji... blendera może być tak ekscytujące!
  • Tej reklamy na pewno nie zobaczysz w telewizji

    Tej reklamy na pewno nie zobaczysz w telewizji

    Mogło by się wydawać, że czasy cenzury już dawno minęły. Okazuje się jednak, że nadal niektóre filmy mogą być blokowane przez cenzorów. W tym przypadku trafiło na reklamę.
  • "Seksualnie niebezpieczna" reklama zniknie z telewizji

    "Seksualnie niebezpieczna" reklama zniknie z telewizji

    Reklamy perfum Mademoseille Coco Chanel z Keirą Knightley w roli głównej uznano za "zbyt seksualnie sugestywne". Nie będą, więc mogły być emitowane w brytyjskiej telewizji obok pasm programów adresowanych do dzieci i młodzieży. Wszystko przez nagie ramiona i plecy aktorki.
  • 4 miliony za 30 sekund reklamy. Futbolowe szaleństwo

    4 miliony za 30 sekund reklamy. Futbolowe szaleństwo

    47 Super Bowl zbliża się wielkimi krokami. Już 3 lutego w meczu o mistrzostwo NFL zmierzą się Baltimore Ravens i San Francisco 49ers. My jednak futbolem amerykańskim średnio się pasjonujemy. Za to ze znacznie większą uwagą śledzimy całą otoczkę wokół tego sportowego megaprzedsięwzięcia.
  • Dramatyczna niespodzianka w mroźny dzień

    Dramatyczna niespodzianka w mroźny dzień

    Porwania, zamieszki, strzelaniny i eksplozje! Jeden z najpopularniejszych "wirali" zeszłego roku powraca w nowej odsłonie!.
  • Czy ta reklama "nadmiernie epatuje seksem"?

    Czy ta reklama "nadmiernie epatuje seksem"?

    Zdjęcia promujące najnowszą kolekcję bielizny Marks & Spencer nie przypadły do gustu wszystkim Brytyjczykom. Do organizacji zajmującej się kontrolą reklam wpłynęły skargi, że kampania z top modelką Rosie Huntington-Whiteley nadmiernie epatuje seksem.
  • Ma ciało idealne. Modelka, która zdominuje świat

    Ma ciało idealne. Modelka, która zdominuje świat

    Mówią, że ma ciało tak idealne, że wymyka się pojmowaniu rzeczywistości. Mówią też, że rok 2013 będzie należeć do niej. Ma 20 lat i polsko brzmiące nazwisko, które z pewnością usłyszycie jeszcze nie raz. Poznajcie Emily Ratajkowski.
  • Kubota - fenomen tajemniczych klapek

    Kubota - fenomen tajemniczych klapek

    Kubota to coś więcej niż tylko klapki - to styl życia! - mówią fani kultowego już modelu obuwia, którzy o kubotach piszą wiersze, układają piosenki i kręcą teledyski z nimi w roli głównej. Popularne "laczki" od wielu lat odziewają stopy Polaków i wciąż świetnie się sprzedają, choć na pytanie "skąd biorą się kuboty?" trudno odpowiedzieć.
  • Reklama tak seksowna, że kazano ją usunąć

    Reklama tak seksowna, że kazano ją usunąć

    Brian Atwood, ceniony projektant butów, musiał zmienić reklamę zdobiącą jego nowojorski salon na reprezentacyjnej Madison Avenue w centrum Manhattanu. Dla właściciela budynku, w którym znajduje się salon, reklama była zbyt frywolna...