Kobieta - reklama

Artykuły - Reklama (8)

  • Najlepsze reklamy świąteczne: Subiektywny ranking

    Najlepsze reklamy świąteczne: Subiektywny ranking

    Od kilku lat motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia pojawiają się w mediach już w listopadzie. Nieodłącznym elementem tego krajobrazu są świąteczne reklamy: zazwyczaj starannie przemyślane, dopracowane i oczywiście wzruszające.
  • Poznaj celebrytki XIX wieku (Lillie Langtry)

    Poznaj celebrytki XIX wieku (Lillie Langtry)

    ​ Czy w XIX wieku istnieli celebryci tj. osoby, które podziwiano, o których szeptano, pisano w gazetach? Oczywiście, że tak. Do grupy tej bez wątpienia należały aktorki (rzadziej aktorzy), śpiewaczki i tancerki.
  • Gładź szpachlowa, seks i wołanie o miłość

    Gładź szpachlowa, seks i wołanie o miłość

    Na pytania o seksualizację przekazów w mediach odpowiada Rafał Porzeziński, rzecznik prasowy Stowarzyszenia Twoja Sprawa (STS).
  • Reklama - jak to działa?

    Reklama - jak to działa?

    Zjawisko reklamy zaczęło kształtować się wraz z rozwojem handlu - kupcy musieli zachwalać swój towar, aby nabyła go jak największa liczba osób. Przedstawiali swoje produkty z jak najlepszej strony i taki sposób prezentacji swoich towarów przetrwał do czasu, kiedy powstała telewizja, radio i prasa.
  • Czy reklama rządzi naszym życiem?

    Czy reklama rządzi naszym życiem?

    Jest wszędzie - towarzyszy nam w domu, w pracy, na wakacjach. I choć narzekamy, gdy blok reklamowy przerywa nam film w najlepszym momencie albo bilbordy zasłaniają znaki drogowe, chyba już nie potrafimy wyobrazić sobie bez niej życia. A przynajmniej udanych zakupów.
  • Kontrowersyjna reklama

    Reklama bielizny damskiej wyprodukowanej przez firmę należącą do słynnej australijskiej modelki Elle Macpherson została uznana w Anglii za obraźliwą.
  • Droga reklama z Nicole Kidman

    Aż trzy miliony dolarów trzeba było zapłacić Nicole Kidman za pojawienie się słynnej aktorki w reklamie perfum Chanel No5. Według opinii, będzie to jeden z najbardziej lukratywnych kontraktów reklamowych w 2004 roku.
  • Reklama dźwignią wiary

    Reklama dźwignią wiary

    Kościół Anglikański w Wielkiej Brytanii jest zaniepokojony malejącą liczbą wiernych.