reklama internetowa

Artykuły - Reklama internetowa (15)

  • Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Reklama jest formą przekazywania informacji rynkowych dotyczących określonych towarów, produktów, usług itp. Wywiera ona wpływ na decyzje konsumentów. Jej celem jest m.in. zwrócenie uwagi potencjalnych nabywców na ofertę danej jednostki, przyspieszenie procesu sprzedaży, utrzymywanie stałych relacji z klientami, czy stworzenie nowych grup odbiorców, a także przekonywanie o słuszności dokonanego wyboru. Może spełniać funkcję informacyjną, perswazyjną lub przypominającą.
  • Google stawia szlaban kryptowalutom

    Google stawia szlaban kryptowalutom

    Zrobił to Facebook, teraz czas na Google'a - właściciel największej wyszukiwarki będzie blokował reklamy kryptowalut. Internetowy gigant odwraca się od ogromnych przychodów, ale może pomóc uzdrowić rynek - pisze Bartosz Grejner, analityk rynkowy Cinkciarz.pl.
  • Papierowe gazetki już niedługo znikną z rynku

    Papierowe gazetki już niedługo znikną z rynku

    Opinie członków Kapituły Programu AdRetail Inspirio (AdRI) na temat przyszłości gazetek papierowych i elektronicznych są dość mocno podzielone. 2 z 8 ekspertów przewiduje, że drukowana wersja niemal przestanie istnieć w ciągu dekady.
  • Z konsumenckim bojkotem  musiało się zmierzyć kilka firm

    Z konsumenckim bojkotem musiało się zmierzyć kilka firm

    Sierpień upłynął pod znakiem kryzysów wizerunkowych - ocenia Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl. Z krytyką musiały się zmierzyć PGE i Tiger, które wykorzystały w promocji rocznicę powstania warszawskiego.
  • Reklama w aplikacji jak reklama w internecie

    Reklama w aplikacji jak reklama w internecie

    Dochody ze sprzedaży części ekranu w programie na telefony i tablety można opodatkować. Nowe technologie powodują, że co jakiś czas organy skarbowe stają przed decyzją, jak opodatkować związane z nimi przychody.
  • Przeglądarki będą blokować technologię we Flashu

    Przeglądarki będą blokować technologię we Flashu

    Przeglądarka internetowa Chrome od wczoraj blokuje niektóre reklamy oparte na technologii Adobe Flash - poinformował Google. Ma to znacznie przyspieszyć ładowanie się stron, zwiększyć ich bezpieczeństwo.
  • 5 błędów, przez które firmy tracą klientów

    5 błędów, przez które firmy tracą klientów

    Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, że kampania okaże się skuteczna, jeśli firmy popełnią poważne błędy. Ich skutkiem może być utrata klientów. Jakich błędów unikać?
  • Za 2-3 lata wydatki na reklamę w internecie będą wyższe od tych na reklamę w telewizji

    Za 2-3 lata wydatki na reklamę w internecie będą wyższe od tych na reklamę w telewizji

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Wartość rynku szacowana jest na 2,5 mld zł, a wydatki firm na reklamę w sieci zwiększają się z roku na rok. Zdaniem analityków za kilka lat nakłady te prześcigną wydatki na reklamę telewizyjną.
  • Rynek reklamy internetowej szytej na miarę wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie

    Rynek reklamy internetowej szytej na miarę wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie

    Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej. Jego wartość na całym świecie przekroczyła już 12 mld dolarów, a według szacunków do końca 2017 roku wzrośnie blisko trzykrotnie. Kampanie promocyjne przygotowane pod konkretnego klienta, oparte na analizie jego zachowań cieszą się dużą popularnością zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie. Również w Polsce rynek staje się coraz bardziej dojrzały.
  • "Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było" - IAB Polska obala mity reklamy internetowej

    "W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać", "Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było", "Najważniejszy jest koszt dotarcia". Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów "Pogromcy mitów reklamy online" mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

Filmy - Reklama internetowa (2)

  • Reklama internetowa rośnie w siłę

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Wartość rynku szacowana jest już na 2,5 mld zł, a wydatki firm na reklamę w sieci zwiększają się z roku na rok. Eksperci jednak alarmują, że to mogą być pieniądze wyrzucone w błoto, bo wraz ze wzrostem budżetów i kampanii, rośnie irytacja internautów reklamowym spamem. Sytuację może zmienić dostosowywanie reklam do zainteresowań i potrzeb odbiorców. (Piotr Prajsnar, Cloud Technologies)
  • Rynek reklamy internetowej wzrośnie w ciągu najbliższych 4 lat niemal trzykrotnie

    Analizujemy koszyki klientów, dzięki czemu możemy zaproponować im powiązane produkty lub bestsellery, najlepiej sprzedające się produkty w danej kategorii – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający na Europę Centralną i Wschodnią Sociomantic Labs. – Jeśli wiemy, że ktoś szuka butów w rozmiarze 37, to możemy mu zaproponować najlepiej sprzedające się buty w kategorii, której szukał, w tym właśnie rozmiarze, co pokazuje, że to jest bardzo głęboko spersonalizowana reklama.