reklama

Artykuły - Reklama (474)

  • Kłamstwo nie powinno być narzędziem sprzedaży

    Kłamstwo nie powinno być narzędziem sprzedaży

    Wykorzystywane przez firmy sztuczki nie wpływają w znacznym stopniu na wzrost zainteresowania produktem, obniżają natomiast poziom zaufania konsumentów do marki - wynika z badań postaw konsumenckich.
  • Marketing w kosztach podatkowych

    Marketing w kosztach podatkowych

    Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
  • Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Ujęcie w księgach kosztów reklamy

    Reklama jest formą przekazywania informacji rynkowych dotyczących określonych towarów, produktów, usług itp. Wywiera ona wpływ na decyzje konsumentów. Jej celem jest m.in. zwrócenie uwagi potencjalnych nabywców na ofertę danej jednostki, przyspieszenie procesu sprzedaży, utrzymywanie stałych relacji z klientami, czy stworzenie nowych grup odbiorców, a także przekonywanie o słuszności dokonanego wyboru. Może spełniać funkcję informacyjną, perswazyjną lub przypominającą.
  • Co przyciąga nas do sklepu?

    Co przyciąga nas do sklepu?

    Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie "Polacy w świecie wina", klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad jedna czwarta Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
  • Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Sieci sklepów stały się liderami wydatków reklamowych w marcu. To efekt wprowadzenia ograniczeń w handlu w niedziele.
  • Smak piwa zależy od stabilności prawa

    Smak piwa zależy od stabilności prawa

    Ponad 200 browarów powstało w ostatnich siedmiu latach, a w 2017 r. na rynku pojawiło się ponad 1600 nowych piw.
  • Rząd chce ograniczyć reklamę alkoholu, ale Polacy są przeciwni

    Rząd chce ograniczyć reklamę alkoholu, ale Polacy są przeciwni

    Nie minął tydzień od wejścia w życie zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a rząd już podejmuje następne kroki uderzające w branżę alkoholową, forsując zakaz reklamy piwa. Tymczasem ponad połowa społeczeństwa (59 proc.) jest przeciwna kolejnym restrykcjom i uważa, że nie przyczynią się one do rozwiązania problemów związanych z alkoholem - wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Kantar Public.
  • Kobieta jako produkt. Seksizm w niemieckiej reklamie

    Kobieta jako produkt. Seksizm w niemieckiej reklamie

    Półnaga kobieta w prowokacyjnej pozie, chwytliwy slogan i reklama gotowa? Prawie nic się nie zmieniło, pomimo licznych debat o seksizmie. Jak taka reklama wpływa na nasze życie codzienne?
  • Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Reklamy suplementu diety Magmisie sugerowały, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków. UOKiK uznał, że taki przekaz mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Producent suplementu - Aflofarm Farmacja Polska - musi sprostować nieprawdziwe informacje w telewizji, radiu i internecie.
  • TVP "wyciska" z "Korony królów", ile się da i podnosi ceny reklam przy serialu. Wiemy, o ile

    TVP "wyciska" z "Korony królów", ile się da i podnosi ceny reklam przy serialu. Wiemy, o ile

    Telenowela historyczna emitowana w TVP 1 przyciąga tak wielu widzów, że telewizja podnosi ceny za emitowane przy niej reklamy.

Zdjęcia - Reklama (2)

  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • nt.interia.pl
    Najciekawsze gadżety z targów CES 2013

Filmy - Reklama (38)

  • Ewelina Lisowska pogrążyła Dodę?

    Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej. Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach. Czy jednak nie jest jej przykro? Tego się zapewne nie dowiemy... Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty kontraktu przez Dodę. – W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie - mówi młoda wokalistka. We wcześniejszych spotach reklamowych Dody postawiono na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD - i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów nawet, kiedy jest naga. W przypadku Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa slogan reklamowy firmy. – W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam - komentuje ten fakt piosenkarka.
  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Reklamowa ofensywa biur podróży

    Od początku roku do 25 czerwca br. biura podróży przeznaczyły na reklamę w prasie, telewizji i radiu ponad 37 mln zł. To ponad dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Z badania Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że 32 mln zł pochodzi z budżetu największych dziesięciu touroperatorów na rynku. W czołówce znalazły się biura TUI, Rainbow Tours i Grecos Holiday. Komentuje Łukasz Jadaś z Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Anna Dereszowska: Kevin Spacey to mój cudowny prezent urodzinowy

    Anna Dereszowska i Arkadiusz Jakubik mieli okazję współpracować z Kevinem Spacey przy realizacji cyklu reklam dla banku WBK. Polacy chwalą amerykańskiego aktora za skromność, otwartość i bezpretensjonalność w kontakcie z innymi. Reżyserem reklam z udziałem Dereszowskiej oraz Jakubika jest Wojciech Smarzowski.