reklama

Artykuły - Reklama (474)

  • Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Zakaz handlu w niedziele przyniósł nieoczekiwane skutki

    Sieci sklepów stały się liderami wydatków reklamowych w marcu. To efekt wprowadzenia ograniczeń w handlu w niedziele.
  • Smak piwa zależy od stabilności prawa

    Smak piwa zależy od stabilności prawa

    Ponad 200 browarów powstało w ostatnich siedmiu latach, a w 2017 r. na rynku pojawiło się ponad 1600 nowych piw.
  • Rząd chce ograniczyć reklamę alkoholu, ale Polacy są przeciwni

    Rząd chce ograniczyć reklamę alkoholu, ale Polacy są przeciwni

    Nie minął tydzień od wejścia w życie zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a rząd już podejmuje następne kroki uderzające w branżę alkoholową, forsując zakaz reklamy piwa. Tymczasem ponad połowa społeczeństwa (59 proc.) jest przeciwna kolejnym restrykcjom i uważa, że nie przyczynią się one do rozwiązania problemów związanych z alkoholem - wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Kantar Public.
  • Kobieta jako produkt. Seksizm w niemieckiej reklamie

    Kobieta jako produkt. Seksizm w niemieckiej reklamie

    Półnaga kobieta w prowokacyjnej pozie, chwytliwy slogan i reklama gotowa? Prawie nic się nie zmieniło, pomimo licznych debat o seksizmie. Jak taka reklama wpływa na nasze życie codzienne?
  • Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Kara UOKiK za reklamy Magmisiów

    Reklamy suplementu diety Magmisie sugerowały, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków. UOKiK uznał, że taki przekaz mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Producent suplementu - Aflofarm Farmacja Polska - musi sprostować nieprawdziwe informacje w telewizji, radiu i internecie.
  • TVP "wyciska" z "Korony królów", ile się da i podnosi ceny reklam przy serialu. Wiemy, o ile

    TVP "wyciska" z "Korony królów", ile się da i podnosi ceny reklam przy serialu. Wiemy, o ile

    Telenowela historyczna emitowana w TVP 1 przyciąga tak wielu widzów, że telewizja podnosi ceny za emitowane przy niej reklamy.
  • Zagraniczna prasa - z wyrwanymi reklamami alkoholu

    Od stycznia periodyki zagraniczne na Litwie są sprzedawane z powyrywanymi kartkami . W związku z obowiązującym od początku roku całkowitym zakazem reklamy alkoholu dystrybutorzy prasy są zmuszeni do wyrywania kart z reklamą alkoholu bądź ich zaklejania.
  • Resort zdrowia chce walczyć z nadmiernym spożyciem alkoholu

    Resort zdrowia chce walczyć z nadmiernym spożyciem alkoholu

    Wśród propozycji Ministerstwa Zdrowia jest m.in. ograniczenie emisji reklam piwa i zaostrzenie zakazów dotyczących sprzedaży i spożycia napojów alkoholowych. Branża piwowarska ocenia, że to fasadowe rozwiązania, które nie przyczynią się do ograniczenia konsumpcji alkoholu wśród Polaków. Spowodują za to ograniczenie miejsc pracy i spadek wpływów do budżetu państwa. Po uchwaleniu nowych przepisów Polska będzie mieć jedne z najbardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących reklamy alkoholu w całej UE.
  • Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

    Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

    Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Suplementy produkują zwykle małe firmy - taka kara doprowadzi je do bankructwa.
  • Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł

    Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł

    Według analityków agencji mediowej Zenith. reklama programatyczna będzie rosła w szybszym tempie niż reklama w mediach społecznościowych (wzrost o 25 proc.) i internetowe wideo (20 proc.). Wydatki na tzw. reklamę programatyczną wzrosną o 31 proc. i będą najszybciej rosnącymi wydatkami reklamowymi na świecie.

Zdjęcia - Reklama (2)

  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • Polska Lokalna
    Kontrowersyjna reklama w stolicy
  • nt.interia.pl
    Najciekawsze gadżety z targów CES 2013

Filmy - Reklama (38)

  • Ewelina Lisowska pogrążyła Dodę?

    Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej. Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach. Czy jednak nie jest jej przykro? Tego się zapewne nie dowiemy... Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty kontraktu przez Dodę. – W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie - mówi młoda wokalistka. We wcześniejszych spotach reklamowych Dody postawiono na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD - i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów nawet, kiedy jest naga. W przypadku Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa slogan reklamowy firmy. – W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam - komentuje ten fakt piosenkarka.
  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Reklamowa ofensywa biur podróży

    Od początku roku do 25 czerwca br. biura podróży przeznaczyły na reklamę w prasie, telewizji i radiu ponad 37 mln zł. To ponad dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Z badania Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że 32 mln zł pochodzi z budżetu największych dziesięciu touroperatorów na rynku. W czołówce znalazły się biura TUI, Rainbow Tours i Grecos Holiday. Komentuje Łukasz Jadaś z Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Anna Dereszowska: Kevin Spacey to mój cudowny prezent urodzinowy

    Anna Dereszowska i Arkadiusz Jakubik mieli okazję współpracować z Kevinem Spacey przy realizacji cyklu reklam dla banku WBK. Polacy chwalą amerykańskiego aktora za skromność, otwartość i bezpretensjonalność w kontakcie z innymi. Reżyserem reklam z udziałem Dereszowskiej oraz Jakubika jest Wojciech Smarzowski.