reklama

Artykuły - Reklama (478)

Zdjęcia - Reklama (1)

  • nt.interia.pl
    Najciekawsze gadżety z targów CES 2013

Filmy - Reklama (39)

  • Kontrowersyjna reklama poruszyła opinią publiczną

    Karolina Piasecka była ofiarą przemocy domowej, teraz wystąpiła w kontrowersyjnej reklamie firmy produkującej rajstopy. Jej celem miało być zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie, reklama spotkała się jednak z negatywnym obiorem przez opinię publiczną. Dlaczego Karolina Piasecka zdecydowała się wziąć udział w tej kampanii? Dorota Minta natomiast wyjaśniła, dlaczego kampanie reklamowe muszą szokować. – Każdy sposób na powiedzenie o tym, że przemoc domowa jest złem, jest przestępstwem, że należy jej się sprzeciwiać i mówić głośno „nie”, jest dobry – powiedziała psycholog. (Dzień Dobry TVN/x-news)
  • Rewolucja w Barcelonie. Messi pokazuje nowe stroje. Wideo

    FC Barcelona w przyszłym sezonie po raz pierwszy w historii będzie występować w koszulkach w szachownicę. Jak nowe stroje przyjmą się wśród kibiców?
  • Ewelina Lisowska pogrążyła Dodę?

    Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej. Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach. Czy jednak nie jest jej przykro? Tego się zapewne nie dowiemy... Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty kontraktu przez Dodę. – W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie - mówi młoda wokalistka. We wcześniejszych spotach reklamowych Dody postawiono na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD - i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów nawet, kiedy jest naga. W przypadku Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa slogan reklamowy firmy. – W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam - komentuje ten fakt piosenkarka.
  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.