reklama

Artykuły - Reklama (484)

  • Reklama zewnętrzna odbija się od dna. Ruch wokół nośników OOH wraca do norm sprzed pandemii

    Reklama zewnętrzna odbija się od dna. Ruch wokół nośników OOH wraca do norm sprzed pandemii

    Jak wynika z najnowszych analiz, ruch wokół nośników wielkopowierzchniowych wzrósł o blisko 25 proc. w okresie od 18 marca do 18 maja br. w porównaniu z analogicznym czasem ub.r. Z kolei liczba unikatowych odbiorców reklamy outdoorowej poszła w górę o niecałych 6 proc. Eksperci zauważają, że w ostatnio sytuacja się poprawiła. Osiągnęła niemal 80 proc. średniego ruchu sprzed pandemii. I dodają, że branża szybko powraca do wyników z 2019 roku.
  • GUS notuje wzrost cen usług

    GUS notuje wzrost cen usług

    GUS podaje, że w III kw. najwyższy wzrost cen odnotowano w przypadku usług związanych z obsługą rynku nieruchomości, tj. o 1,6 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału.
  • Najchętniej wybierane gadżety reklamowe w 2020 roku

    Najchętniej wybierane gadżety reklamowe w 2020 roku

    Pod wieloma względami rok 2020 był wyjątkowy, również dla branży eventowej. Podsumowując różne charakterystyczne trendy marketingowe, warto wspomnieć o modnych gadżetach reklamowych dla firm cieszących się największą popularnością. Przygotowaliśmy zestawienie TOP 10, w którym znajdziesz mnóstwo inspiracji do działań promocyjnych w najbliższych miesiącach i w nadchodzącym roku.
  • Skarga na Biedronkę za... reklamę z grillowaniem na balkonie w bloku

    Skarga na Biedronkę za... reklamę z grillowaniem na balkonie w bloku

    Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na spot reklamowy sieci Biedronka, w którym przedstawiony został rozpalony grill na balkonie mieszkania w bloku - poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl. Dyskontowa sieć uniknęła jednak "kary", bowiem zespół orzekający KER stwierdził, iż nie doszło do złamania Kodeksu Etyki Reklamy.
  • AMS i Ströer Polska złamały przepisy antymonopolowe?

    AMS i Ströer Polska złamały przepisy antymonopolowe?

    Działające na rynku reklamy zewnętrznej w Warszawie spółki AMS i Ströer Polska mogły zawrzeć porozumienie ograniczające konkurencję. Czy tak było - sprawdzi UOKiK.
  • Ile zarobił Zenek Martyniuk za reklamę? Kwota zwala z nóg

    Ile zarobił Zenek Martyniuk za reklamę? Kwota zwala z nóg

    "Super Express" podaje, ile Zenek Martyniuk zarobił za udział w reklamie, do której przerobił tekst swojego przeboju "Przez twe oczy zielone".
  • Zenek Martyniuk w reklamie śpiewa, że rabat duży to nie wszystko [przeróbka "Przez twe oczy zielone"]

    Zenek Martyniuk w reklamie śpiewa, że rabat duży to nie wszystko [przeróbka "Przez twe oczy zielone"]

    Do sieci trafiła reklama, w której Zenek Martyniuk śpiewa nowy tekst swojego przeboju "Przez twe oczy zielone".
  • Piwo największym wygranym podczas pandemii

    Piwo największym wygranym podczas pandemii

    W czasie pandemii liczba promocji alkoholi w gazetkach spadła o blisko 60% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym rok. Największe spadki dotyczyły cydru i drinków. Wśród najczęściej promowanych alkoholi znalazło się piwo, które było prawie trzy razy więcej pokazywane niż mocne alkohole, i blisko 4-krotnie częściej niż wino. Z analizy również wynika, że najbardziej w tej kwestii ograniczyły się hipermarkety, supermarkety i dyskonty. Z kolei na plusie były sieci cash&carry i convenience.
  • Reklama zewnętrzna wyraźnie odbija się od dna. Branża: W maju powinien nastąpić oczekiwany wzrost

    Reklama zewnętrzna wyraźnie odbija się od dna. Branża: W maju powinien nastąpić oczekiwany wzrost

    Po pierwszych siedmiu dniach tzw. narodowej kwarantanny ruch wokół nośników OOH* zmniejszył się prawie o połowę. W kolejnych tygodniach coraz bardziej się obniżał, aż w końcu spadł do poziomu 60 proc.
  • Amillidius: Marketing — nowoczesna filozofia przedsiębiorstwa

    Amillidius: Marketing — nowoczesna filozofia przedsiębiorstwa

    Firma reklamowa Amillidius pomaga przedsiębiorcom rozwijać działalność poprzez pozyskiwanie nowych klientów. Firma posiada najbardziej nowoczesne narzędzia marketingu cyfrowego w swoim arsenale, a zintegrowane podejście opiera się na aktualnych trendach.

Zdjęcia - Reklama (1)

  • nt.interia.pl
    Najciekawsze gadżety z targów CES 2013

Filmy - Reklama (18)

  • Rewolucja w Barcelonie. Messi pokazuje nowe stroje. Wideo

    FC Barcelona w przyszłym sezonie po raz pierwszy w historii będzie występować w koszulkach w szachownicę. Jak nowe stroje przyjmą się wśród kibiców?
  • Ewelina Lisowska pogrążyła Dodę?

    Nie mam zamiaru kłócić się z nikim o takie drobnostki, jak udział w reklamie – mówi Ewelina Lisowska. Wokalistka została nową bohaterką kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert, zastępując w tej roli Dodę. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Lisowska w spotach reklamowych postawiła przede wszystkim na zaakcentowanie swojej kariery muzycznej. Doda była twarzą sieci elektromarketów Media Expert przez kilka lat. Jeszcze wiosną tego roku firma deklarowała chęć dalszej współpracy z wokalistką, niedawno jednak postanowiła zaskoczyć swoich klientów nową gwiazdą. Wybór padł na Ewelinę Lisowską. Doda w oficjalnym oświadczeniu stwierdziła, że woli skupić się na muzyce i bardziej intratnych kontraktach. Czy jednak nie jest jej przykro? Tego się zapewne nie dowiemy... Ewelina Lisowska nie ma poczucia, że w jakikolwiek sposób przyczyniła się do utraty kontraktu przez Dodę. – W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie - mówi młoda wokalistka. We wcześniejszych spotach reklamowych Dody postawiono na seksapil, a nie muzyczną karierę gwiazdy. Wokalistka wystąpiła w roli celebrytki, która okazuje się mniejszą atrakcją niż dostępny w tych sklepach sprzęt RTV i AGD - i której nie udaje się przyciągnąć uwagi klientów nawet, kiedy jest naga. W przypadku Lisowskiej twórcy kampanii zdecydowali się od początku wyeksponować jej muzyczne dokonania. W spotach Lisowska na melodię swojego hitu „W stronę słońca” śpiewa slogan reklamowy firmy. – W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam - komentuje ten fakt piosenkarka.
  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Reklamowa ofensywa biur podróży

    Od początku roku do 25 czerwca br. biura podróży przeznaczyły na reklamę w prasie, telewizji i radiu ponad 37 mln zł. To ponad dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Z badania Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że 32 mln zł pochodzi z budżetu największych dziesięciu touroperatorów na rynku. W czołówce znalazły się biura TUI, Rainbow Tours i Grecos Holiday. Komentuje Łukasz Jadaś z Instytutu Monitorowania Mediów.