promocje

Artykuły - Promocje (152)

Filmy - Promocje (4)

  • Walka o przecenione produkty. TAK czy NIE?

    Co jakiś czas do sieci trafiają filmy z popularnych sklepów, które zorganizowały promocje. Na nagraniach widać jednak nie promowany produkt, ale ludzi, którzy o niego walczą. Filmy robią prawdziwą furorę, obnażając najniższe instynkty człowieka. A potem historia zaczyna się od nowa...
  • Nowa piramida żywieniowa zmieni ofertę promocyjną sieci handlowych?

    Z najnowszego badania instytutu ABR SESTA, dotyczącego strategii sieci handlowych, wynika, że coraz mocniej pokazują one w gazetkach promocyjnych produkty świeże, w tym warzywa i owoce. Część sieci wykorzystuje panujący wśród konsumentów trend związany ze zdrowym odżywianiem. Z roku na rok rośnie liczba promocji produktów świeżych. Do tej kategorii należą m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięso na wagę, sery na wagę, wyroby piekarnicze i cukiernicze. Jednak w 2015 roku bardziej niż w poprzednim, sieci inwestowały w promowanie wędlin w obsłudze (wzrost promocji o 25 proc.) i produktów cukierniczych (wzrost o 34 proc.). Wyroby te są najmniej zalecane według piramidy żywieniowej. Udział warzyw i owoców w kategorii Świeże spadł z 24 proc. w 2014 roku do 22 proc. w 2015 roku. Największy wzrost promocji zauważalny jest w kanale Convenience (m.in. w takich sieciach jak Żabka, Freshmarket, Carrefour Express, Groszek), w dużych sklepach osiedlowych oraz dyskontach. Rosnące znaczenie kategorii widać również po zmianie aranżacji sklepów. Przy wejściu do marketów, m.in Biedronki i Lidla, znajdują się duże ekspozycje warzyw i owoców.
  • Taniej na narty! Sprawdź, jak zaoszczędzić

    Na zimowym wypoczynku możemy oszczędzić. Ceny wycieczek na narty są obecnie o kilka procent niższe niż w zeszłym roku. Przykładowo, za tygodniowy urlop narciarski w Austrii, w Zell am See, zapłacimy 737 zł. Komentuje Magdalena Plutecka-Dydoń, Neckermann Polska.
  • "Nieświeże" promocje na święta

    Inspekcja Handlowa wzięła pod lupę 165 placówek, należących do dużych sieci handlowych. Okazuje się, że wiele produktów było tam przeterminowanych. Nie zgadzały się też ceny.