promocja

Artykuły - Promocja (369)

  • Dlaczego SEO powinno Cię interesować?

    Dlaczego SEO powinno Cię interesować?

    Jednym z działań podejmowanych przez właścicieli stron czy sklepów internetowych, mających na celu poprawę ich rezultatu w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie, zwiększenie liczby odwiedzających, jest optymalizacja SEO. Co właściwie kryje się pod tym niewiele mówiącym skrótem? Jak zadbać o to, by poprawić optymalizację strony? Co jeszcze warto wiedzieć o SEO?
  • Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych - co trzeba wiedzieć przed zleceniem usługi

    Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych - co trzeba wiedzieć przed zleceniem usługi

    Zanim zlecimy stworzenie lub obsługę programu, warto odpowiedzieć sobie na szereg pytań, które znacząco ułatwią współpracę z podmiotem wyspecjalizowanym w zarządzaniu programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Pozwolą one obniżyć koszty przedsięwzięcia, zwiększyć szansę na skuteczne wdrożenie oraz zaowocują prawdziwie unikalnym kształtem programu.
  • Najchętniej wybierane gadżety reklamowe w 2020 roku

    Najchętniej wybierane gadżety reklamowe w 2020 roku

    Pod wieloma względami rok 2020 był wyjątkowy, również dla branży eventowej. Podsumowując różne charakterystyczne trendy marketingowe, warto wspomnieć o modnych gadżetach reklamowych dla firm cieszących się największą popularnością. Przygotowaliśmy zestawienie TOP 10, w którym znajdziesz mnóstwo inspiracji do działań promocyjnych w najbliższych miesiącach i w nadchodzącym roku.
  • Cyber Monday: czym jest i skąd się wzięło?

    Cyber Monday: czym jest i skąd się wzięło?

    Choć do tegorocznego Cyber Monday pozostało jeszcze sporo czasu, już teraz warto dowiedzieć się, co czeka nas za kilka miesięcy i przygotować się na masę internetowych okazji.
  • W czasie pandemii sklepy najczęściej promowały słodycze i słone przekąski

    W czasie pandemii sklepy najczęściej promowały słodycze i słone przekąski

    W okresie pandemii sieci handlowe najczęściej promowały słodycze i słone przekąski. Głównie były to ciasta, ciastka, chipsy i czekolady. W drugiej kolejności retailerzy postawili na napoje. W tym były artykuły gazowane, soki i wody. Na trzeciej pozycji znalazły się alkohole. Wśród nich były piwa, mocne trunki oraz wina. Nabiał i desery stanowiły czwartą kategorię. Mocno promowano zwłaszcza jogurty, mleko i serki homogenizowane. Listę TOP 5 zamknęły przyprawy, sosy i dodatki.
  • Promocja: Biedronka obniży ceny o wartość VAT

    Promocja: Biedronka obniży ceny o wartość VAT

    W nocy z piątku na sobotę Biedronka obniży ceny produktów o VAT. To okazja do zaplanowania nocnych zakupów przed weekendem w okazyjnych cenach. Promocja będzie obowiązywać w ponad 2000 sklepów sieci Biedronka na terenie całej Polski, które specjalnie na tę okazję będą czynne całodobowo.
  • Polacy oczekują więcej promocji na owoce i warzywa. Eksperci: Sieciom trudno będzie zwiększyć aktywność

    Polacy oczekują więcej promocji na owoce i warzywa. Eksperci: Sieciom trudno będzie zwiększyć aktywność

    Łącznie aż 83 proc. ankietowanych uważa, że sieci handlowe powinny oferować więcej rabatów na owoce i warzywa.
  • Branża eventowa ważna dla polskiej gospodarki

    Branża eventowa ważna dla polskiej gospodarki

    Polska branża eventowa rośnie w siłę. Szacunkowy udział przemysłu spotkań w polskim PKB to ok. 1 proc. Wkład w gospodarkę szacuje się na ok. 26 mld zł i 171 tys. miejsc pracy. To rynek, który dynamicznie się rozwija i ma duży potencjał, również związany z przyciąganiem zagranicznych gości.
  • Przepychanki w sklepach Intermarche z powodu promocji Nutelli

    Obniżenie o 70 proc. ceny słoika Nutelli, czyli orzechowego kremu do smarowania, sprowokowało przepychanki w wielu sklepach sieci Intermarche we Francji - informują w piątek francuskie media.

Filmy - Promocja (2)

  • IMM: Pod koniec roku wydatki na promocję mogą sięgnąć 0,5 mld zł

    W III kwartale instytucje finansowe wydały na reklamę 336 mln zł, o jedną czwartą mniej niż w okresie od kwietnia do czerwca. W ostatnich miesiącach roku kwota ta może wzrosnąć do 0,5 mld zł – wynika z analiz Instytutu Monitorowania Mediów. W mediach coraz chętniej reklamują się firmy pożyczkowe. – W kolejnym kwartale spodziewamy się kolejnego wzrostu wydatków, być może do kwoty około 500 mln zł – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów Instytutu Monitorowania Mediów.
  • Promocja miast

    TV Biznes: Polskie miasta są wciąż słabo znane w Europie. Nic dziwnego, skoro brakuje im odpowiedniej promocji.