opinie czytelników

Artykuły - Opinie czytelników (4)

  • Na internetowy hejt narażeni producenci  i deweloperzy

    Na internetowy hejt narażeni producenci i deweloperzy

    Zdaniem analityków wirtualna reputacja jest obecnie jednym z kluczowych elementów budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Anonimowy hejt w internecie może się odbić nie tylko na opinii o firmie, lecz także na jej wynikach finansowych.
  • Rekomendacje na wagę złota

    Rekomendacje na wagę złota

    Dorośli Polacy chętnie zasięgają opinii najbliższego otoczenia lub szukają rekomendacji w internecie, zanim dokonają zakupu. Pozytywne opinie skutecznie motywują - pisze "Puls Biznesu".
  • E-handel: Jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

    E-handel: Jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

    Negatywne opinie to nie koniec świata. Z danych Opineo wynika, że aż 59% polskich sklepów internetowych potrafi robić z nich użytek i wyciągać z nich wnioski. Ale tylko nielicznym udaje się - poprzez umiejętną komunikację z autorami niepochlebnych opinii - odbudować utracone zaufanie i zyskać zadowolonych klientów. Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami? Jedno jest pewne - nie można ich ignorować.
  • Potrąciła kobietę na oczach policjantów, sensacyjne zwycięstwo Barcy i nadludzkie wyzwanie Polski

    Potrąciła kobietę na oczach policjantów, sensacyjne zwycięstwo Barcy i nadludzkie wyzwanie Polski

    Potrącenie kobiety na pasach przez kierującą renaultem, która omijała radiowóz, poradnik dotyczący kupowania używanych samochodów, sensacyjne zwycięstwo Barcelony nad Milanem (4-0), nadludzkie wyzwanie, czyli dramatyczna wyprawa polskich himalaistów na Broad Peak, najwierniejszy wyznawca kapitalizmu, czyli Leszek Balcerowicz, strach Polskiej Izby Handlu przed lawinowym wzrostem kradzieży, mocne słowa nowego papieża skierowane do hierarchów Kościoła i próba obalenia rządu przez Dudę prognozowana przez Janusza Piechocińskiego - oto lista tematów, która wywołała najbardziej burzliwą dyskusję wśród naszych użytkowników.