marki

Artykuły - Marki (10)

  • Analiza: Likwidacja marek własnych doprowadzi do poważnego wzrostu cen. Konsumentów czeka szok

    Analiza: Likwidacja marek własnych doprowadzi do poważnego wzrostu cen. Konsumentów czeka szok

    Audyt sklepów dyskontowych wykazał spore różnice w cenach regularnych 10 popularnych produktów marek narodowych i własnych. Gdyby nagle z rynku zniknęły te drugie, to np. żel pod prysznic zdrożałby aż o 165 proc., czekolada - o 107 proc., a sok jabłkowy - o 68 proc. Najmniejsze wahania dotyczyłyby cukru - 10 proc., a także mleka - 16 proc.
  • Rząd PiS uderzy w tanie marki własne!

    Rząd PiS uderzy w tanie marki własne!

    Rząd rozpoczął prace nad ograniczeniem sprzedaży marek własnych w sklepach wielkopowierzchniowych. Wprowadzenie takich przepisów zapowiedział na początku marca premier Mateusz Morawiecki. Dzięki nim w sklepach ma pojawić się więcej polskiej żywności.
  • Tylko ta maszyna marki L. Geyer jeszcze działa

    Tylko ta maszyna marki L. Geyer jeszcze działa

    Po raz pierwszy od ponad 50 lat uruchomiona została maszyna, wyprodukowana w 1928 roku dla Zakładów Towarzystwa Akcyjnego Wyrobów Bawełnianych Ludwik Geyer.
  • PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką

    PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką

    PKN Orlen chce sprzedawać na swych stacjach paliw cukierki krówki produkowane pod marką własną płockiego koncernu. Spółka ogłosiła wczoraj postępowanie na wybór producenta słodyczy. Oferty można składać do 29 listopad
  • Marka Kraków Airport  101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Marka Kraków Airport 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA

    Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 roku. Zapowiedź kolejnych inwestycji. Krakowski port lotniczy to serce regionu, jego wizytówka. Dzisiaj Kraków Airport przedstawia nowe logo - symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem.
  • Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    Marek Gonsior, Agata: W dzisiejszym świecie podstawą jest unikatowość

    - Absolutnym fundamentem przy budowaniu marki jest dogłębne zrozumienie rynku, produktu oraz konsumenta - mówi w rozmowie z Interią Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w firmie Agata. - Próba budowania sukcesu w oparciu o podobający nam się znaczek, to droga na skróty, która często wiedzie w odwrotnym od założonego kierunku - dodaje.
  • Wiesz, ile warte są Google, Apple, Toyota czy BMW? Lepiej usiądź!

    Wiesz, ile warte są Google, Apple, Toyota czy BMW? Lepiej usiądź!

    Firma badawcza Millward Brown opublikowała właśnie swój najpoczytniejszy raport dotyczący szacowanej wartości rynkowej największych światowych marek. Jak w tegorocznym zestawieniu wypadli producenci samochodów?
  • Polacy wracają do starych marek

    Polacy wracają do starych marek

    Polacy mają sentyment do czasów PRL. To dotyczy nie tylko osób starszych. Nadal posiadamy sentyment z tej epoki, a wielu chętnie choć na jakiś czas wróciłby do tamtych czasów. Szczególnie silne są wspomnienia zapachów, smaków i produktów z minionego okresu. Klasycznym przykładem powracającej marki jest Miraculum mówi prezes spółki Monika Nowakowska.
  • Galeria Kazimierz mówi "nie" LPP

    Galeria Kazimierz mówi "nie" LPP

    Marki Reserved, House i Cropp zniknęły z Galerii Kazimierz. Jak wynika z nieoficjalnych informacji Propertynews.pl, zarządca obiektu nie zgodził się na nowe warunki najmu postawione przez spółkę LPP.
  • Chiński gigant produkujący elektronikę użytkową debiutuje w Polsce

    Chiński gigant produkujący elektronikę użytkową debiutuje w Polsce

    Xiaomi to jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych świata. Jest nazywana "chińskim Apple". Wchodzi na nasz rynek z dwoma modelami kamerek marki Xiaoyi - dla osób aktywnych oraz do użytku domowego. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym powstaje oficjalna sieć dystrybucji tej marki.