luksusowe sklepy

Artykuły - Luksusowe sklepy (7)

  • Zegarki: Cena unikatowości

    Zegarki: Cena unikatowości

    Co jakiś czas media obiegają informacje o zegarkach sprzedanych na aukcjach za rekordowe kwoty lub rankingi najdroższych zegarków, oferowanych zazwyczaj przez szwajcarskich producentów. Co powoduje, że zegarki są tak drogie i za co właściwie się płaci?
  • Zakupy dóbr luksusowych w internecie - różnice między mężczyznami a kobietami

    Zakupy dóbr luksusowych w internecie - różnice między mężczyznami a kobietami

    Z raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce" przygotowanego przez KPMG wynika, że rynek dóbr luksusowych w Polsce był wart w 2013 roku 10,8 mld zł. Szacuje się, że wartość tego rynku do 2016 roku będzie stale rosła. Według raportu najwięcej zamożnych osób mieszka w województwie mazowieckim, a na polskim rynku dostępnych jest aż 69 proc. globalnych marek dóbr luksusowych, które pochodzą głównie z Włoch i Francji.
  • By wejść do luksusowego butiku, trzeba odwagi

    By wejść do luksusowego butiku, trzeba odwagi

    Wchodząc do luksusowego butiku niektórzy czują się onieśmieleni i zestresowani.
  • Luksusowych mieszkań kryzys nie dotyka!

    Luksusowych mieszkań kryzys nie dotyka!

    - Najdroższe mieszkania z rynku wtórnego oferowane są w Warszawie, gdzie ceny w ofertach sięgają nawet 58 tys. zł za metr kwadratowy apartamentu - wynika z danych analityków rynku nieruchomości.
  • Uwaga: Tani luksus po polsku!

    Uwaga: Tani luksus po polsku!

    - Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L'Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
  • W Polsce coraz więcej ekskluzywnych marek

    W Polsce coraz więcej ekskluzywnych marek

    - Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla znanych międzynarodowych marek. W zeszłym roku swoje salony otworzyło prawie 40 z nich. Zdaniem analityków, marki te przyciąga nad Wisłę duży potencjał rynku.
  • Dyskretny urok tradycji kusi Chińczyków

    Dyskretny urok tradycji kusi Chińczyków

    Gdy stawką w grze są pieniądze nowobogackich Chińczyków, wyzwanie stojące przed najsłynniejszymi luksusowymi markami świata sprowadza się do znalezienia sposobu na dotarcie do bazy konsumentów, która nieustannie ewoluuje, i która pod wieloma względami znacznie odbiega od tradycyjnych zachodnich rynków.