Biznes - luksus

Artykuły - Luksus (79)

  • Blichtr i splendor wart 3 mld euro w porcie Herkulesa. Miłośnicy luksusu przybywają na Monaco Yacht Show

    Blichtr i splendor wart 3 mld euro w porcie Herkulesa. Miłośnicy luksusu przybywają na Monaco Yacht Show

    Jak co roku monakijski Port Herkulesa wypełnił się luksusowymi jachtami z okazji Monaco Yaht Show. Tym razem jest ich 125, a ich łączna wartość szacowana jest na ponad 3 mld euro.
  • Luksusowe czasomierze o polskim rodowodzie

    Luksusowe czasomierze o polskim rodowodzie

    Firmę wytwarzającą najdroższe i najbardziej skomplikowane (a według niektórych także najpiękniejsze) zegarki na świecie założył Polak. Wszedł w spółkę z Francuzem. Ich produkty zrobiły furorę na europejskich dworach. Tak powstała marka znana dziś pod nazwą Patek Philippe.
  • Gdzie się udać na świąteczne zakupy?

    Już chyba nic na to nie poradzimy, że kilkutygodniowy okres poprzedzający Boże Narodzenie związany jest zazwyczaj z czymś, co niektórzy nazywają zakupowym szaleństwem. Nie ma też rady na to, że centra handlowe - przynajmniej te najbardziej ekskluzywne - coraz mniej przypominają typową galerię handlową, a coraz bardziej elegancki park rozrywki. Nie pozostaje nic innego, jak tylko z tych luksusów skorzystać. Lepszego okresu niż grudzień i przełom roku chyba nie ma.
  • Luksusowe meble: Wartość rynku sięgnęła 625 mln zł

    Luksusowe meble: Wartość rynku sięgnęła 625 mln zł

    Coraz chętniej otaczamy się luksusowymi przedmiotami. Symbolem wysokiego statusu materialnego stają się dobrej jakości meble. Jak wynika z raportu KPMG, w ubiegłym roku wartość rynku luksusowych mebli sięgnęła 625 mln zł i ciągle rośnie w tempie 10 proc. rocznie.
  • Mieszkanie z dużym ogrodem? A może z pięknym widokiem? Za odpowiednią cenę można mieć jedno i drugie

    Mieszkanie z dużym ogrodem? A może z pięknym widokiem? Za odpowiednią cenę można mieć jedno i drugie

    Deweloperzy coraz częściej posiadają w swojej ofercie mieszkania na ostatnich piętrach zaprojektowane jako luksusowe penthouse'y, nie tylko z ogromnym tarasem i pięknym widokiem na panoramę miasta, morze lub góry, ale też z prawdziwym ogrodem. Jest to szczególnie istotne dla osób lubiących przyrodę, którzy jednocześnie nie chcą rezygnować z możliwości mieszkania w centrum miasta.
  • Luksusowe piwnice zwiększają wartość londyńskich nieruchomości o miliony

    Luksusowe piwnice zwiększają wartość londyńskich nieruchomości o miliony

    - Normalnie za zrobienie piwnicy kasujemy ok. 400 tys. funtów. Jednak za stumetrową piwnicę w Fullham klient zapłaci dodatkowy milion funtów - wylicza Nicholas Jeffries, partner w Nubuilds, firmie zajmującej się budową luksusowych piwnic. To bardzo popularny trend w bogatych dzielnicach Londynu.
  • Tak mieszkają i wypoczywają ultrabogaci

    Tak mieszkają i wypoczywają ultrabogaci

    Na świecie jest 211 275 osób określanych jako ultrabogate (Ultra High Net Worth - UHNW) - uznaje się za nie ludzi posiadających aktywa netto o wartości przynajmniej 30 mln dol.
  • Polski luksus na światowym poziomie

    Polski luksus na światowym poziomie

    Prawdziwy luksus ma swoją cenę. Jaką? Według specjalistów Poland Sotheby's International Realty za najbardziej okazałe rezydencje w Warszawie i okolicy trzeba zapłacić od dziesięciu do kilkudziesięciu milionów złotych. To niewiele, porównując ceny równie reprezentacyjnych nieruchomości w najdroższych europejskich stolicach.
  • Najbogatsi Polacy w swoich wydatkach w 65 proc. kierują się pragmatyzmem i rozsądkiem. Co trzeci kupuje na pokaz

    Najbogatsi Polacy w swoich wydatkach w 65 proc. kierują się pragmatyzmem i rozsądkiem. Co trzeci kupuje na pokaz

    Dwie trzecie zamożnych Polaków pragmatycznie podchodzi do swoich wydatków - wybierają drogie produkty ze względu na ich jakość i trwałość. Częściej otaczają się luksusem dla przyjemności, ale ok. 30 proc. robi to na pokaz, ponieważ wymaga tego otoczenie - wynika z badania KPMG.
  • Jak wydawać pieniądze, by do nas wróciły

    Jak wydawać pieniądze, by do nas wróciły

    Samochód, zegarek czy butelka wina - te artykuły kojarzą się raczej z konsumpcją i wydawaniem pieniędzy niż z powiększaniem majątku. Okazuje się jednak, że właśnie dzięki takim aktywom bogaci stają się jeszcze bogatsi.