LPP SA

Artykuły - LPP SA (698)

  • LPP wchodzi do Opera Office w Gdańsku

    LPP SA, jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay, wynajęła blisko 2 400 m kw. w nowoczesnym biurowcu Opera Office w Gdańsku należącego do Benson Elliot i Sharow Capital i tym samym całkowicie dopełniła portfolio najemców. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu jest JLL.
  • LPP wyda 400 mln zł na budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim

    LPP wyda 400 mln zł na budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim

    Grupa LPP wybuduje nowe centrum dystrybucyjne na terenie gminy Brześć Kujawski. Inwestycja o wartości blisko 400 mln zł pozwoli na podwojenie obecnej powierzchni magazynowej firmy - podało LPP.
  • Lipiec nie przegrzał gospodarki

    Lipiec nie przegrzał gospodarki

    Przeciętny Polak jest nieco bogatszy niż Litwin, cztery razy biedniejszy niż Grek i dwadzieścia razy biedniejszy od Szwajcara. Naprawdę biednie wypadamy względem najzamożniejszych Europejczyków. Przeciętny Szwajcar zgromadził średnio majątek o łącznej wartości 407,2 tys. dolarów. To blisko dwadzieścia razy więcej niż Polak.
  • Polska firma koryguje plany inwestycyjne w Rosji

    Polska firma koryguje plany inwestycyjne w Rosji

    Polska spółka odzieżowa LPP zamierza zmniejszyć swoje inwestycje w Rosji i na Ukrainie. Jak informuje agencja ITAR - TASS - powodem jest znaczne osłabienie rosyjskiego rubla i ukraińskiej hrywny, wynikające z kryzysu ukraińskiego.
  • Polskie spółki uciekają do rajów podatkowych

    Polskie spółki uciekają do rajów podatkowych

    Uproszczenie podatków to jedyny sposób na zatrzymanie w Polsce dużych przedsiębiorstw, takich jak LPP. Spółka przeniosła prawa do swoich marek - Reserved, Mohito i House - na Cypr i do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, czym wywołała oburzenie wśród części klientów. W takim działaniu nie ma jednak nic nielegalnego, a optymalizacja podatkowa opłaca się średnim i dużym przedsiębiorstwom.
  • Prof. K. Rybiński: LPP musiała skorzystać z raju podatkowego

    Prof. K. Rybiński: LPP musiała skorzystać z raju podatkowego

    Aby sprostać globalnej konkurencji, polska firma odzieżowa LPP musi działać jak inne korporacje, czyli korzystać z rajów podatkowych - prof. Krzysztof Rybiński broni bojkotowanej przez klientów firmy. Prawo powinno zostać zmienione na poziomie całej Unii Europejskiej.
  • Ministerstwo finansów chce ukrócić uciekanie do rajów podatkowych

    Firmy nie przestaną szukać oszczędności podatkowych - ocenia doradca podatkowy Michał Roszkowski. Ministerstwo finansów przedstawiło rządowi klauzulę o unikaniu podatków. Ma ona ukrócić uciekanie spółek do rajów podatkowych, pod groźbą wysokich kar finansowych.
  • Wood&Co. podwyższa cenę docelową dla LPP do 10,6 tys. zł

    Wood&Co. podwyższa cenę docelową dla LPP do 10,6 tys. zł

    Analitycy Wood&Company, w raporcie z 9 stycznia, podwyższyli cenę docelową dla akcji LPP do 10 600 zł z 7900 zł wcześniej, podtrzymując rekomendację "kupuj". Raport został przygotowany przy kursie 8765 zł.
  • LPP zwiększa zysk i sieć sklepów

    Zysk netto grupy LPP, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, w trzecim kwartale 2013 roku wyniósł 110,5 mln zł wobec 94,2 mln zł rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Wynik okazał się być o 12 proc. niższy od konsensusu zakładającego zysk na poziomie 125,5 mln zł.
  • LPP uruchamia nowe sklepy i stawia na internet

    LPP uruchamia nowe sklepy i stawia na internet

    W salonach Reserved w pierwszym półroczu zrealizowano sprzedaż na poziomie 894,4 mln zł, a w placówkach Cropp Town 294,9 mln zł. Sprzedaż w sklepach House wyniosła 226,3 mln zł, w sklepach Mohito 191 mln zł, natomiast w salonach Sinsay 15 mln zł. LPP liczy, że w ciągu najbliższych miesięcy sfinalizuje umowy w krajach arabskich.