klient

Synonimy:
brak
Inne znaczenia:
Klient (2017, reż. Asghar Farhadi) ,

Artykuły - Klient (56)

  • Jak nie stracić klienta w czasach pandemii…

    Jak nie stracić klienta w czasach pandemii…

    Kryzys związany z globalną pandemią COVID-19 sprawił, że ucierpiała niemal każda branża. Co więcej, wymusił on znaczne zmiany w funkcjonowaniu wielu podmiotów gospodarczych zwłaszcza w zakresie sprzedaży i dystrybucji towarów. Zdecydowanie zwiększyła się chociażby liczba konsumentów korzystających z możliwości e-handlu, a niektóre segmenty odnotowały wzrost przesyłek.
  • Jak łatwo i skutecznie złożyć reklamację na żywność i napoje?

    Jak łatwo i skutecznie złożyć reklamację na żywność i napoje?

    Kupiłaś żywność, która do jedzenia się nie nadaje, ale sprzedawca nie uwzględnił reklamacji? Uzyskasz pomoc w Centrum Polubownego Rozwiązywania Sporów.
  • Klienci najczęściej skarżą się na ubezpieczycieli

    Klienci najczęściej skarżą się na ubezpieczycieli

    W 2018 roku Rzecznik Finansowy odebrał ponad 50 tys. zapytań i wniosków od klientów skarżących się na podmioty rynku finansowego. W tym czasie do sądów wpłynęło 42 tys. pozwów złożonych przez klientów tych instytucji - podał Rzecznik Finansowy. Niestety w tym roku nie mógł opublikować nazw najbardziej problematycznych firm, ale chce zmiany przepisów, które to umożliwią.
  • W LINK4 sprzedaż jak symulator lotów

    W LINK4 sprzedaż jak symulator lotów

    - Klienci wracają do LINK4. Wiedzą, że zostaną przez nas uczciwie potraktowani - mówi Marlena Piekut, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct w LINK 4, która blisko 15 lat temu zaczynała w firmie na tzw. "słuchawce". W rozmowie z nami zdradza dlaczego LINK4 nie dzwoni do klientów w niedzielę i opowiada jakie cechy powinien posiadać sprzedawca idealny. Mówi też, dlaczego nie każda rozmowa musi zakończyć się sprzedażą polisy.
  • Nadciąga rewolucja dla telekomów i dystrybutorów kart prepaidowych. Zapłacą za nią klienci

    Nadciąga rewolucja dla telekomów i dystrybutorów kart prepaidowych. Zapłacą za nią klienci

    Nadciąga rewolucja dla telekomów i dystrybutorów kart prepaidowych. Zapłacić za nią mogą klienci.
  • PZU: Klienci skorzystają na innowacjach

    PZU: Klienci skorzystają na innowacjach

    Zaktualizowana niedawno strategia PZU oznacza, że polski gigant rozpoczyna nowy model działalności. Z "tradycyjnego" ubezpieczyciela chce się zmienić w firmę usługową. Rzecz jasna nie zaprzestanie sprzedaży ubezpieczeń, ale w nowym modelu chodzi o to, żeby oferować klientom usługi, które zapewnią im bezpieczeństwo na każdym etapie ich życia.
  • Ceny OC w 2016 roku wzrosły o 19 procent! Podatek bankowy zapłacą... klienci ubezpieczycieli

    Ceny OC w 2016 roku wzrosły o 19 procent! Podatek bankowy zapłacą... klienci ubezpieczycieli

    Średnie ceny OC wzrosły w porównaniu z poprzednim rokiem o 19 proc, a najtańsze OC 2016 oferują Liberty Ubezpieczenia, Benefia i AXA Direct. Z czego wynikają podwyżki i czy ubezpieczenia komunikacyjne będą wciąż drożeć? W pierwszym w 2016 roku raporcie o cenach ubezpieczenia OC sprawdziliśmy, które towarzystwa mają najtańsze ubezpieczenie samochodu i ile zapłacą kierowcy w poszczególnych miastach wojewódzkich. Niestety, tzw. podatek bankowy zapłacą... klienci ubezpieczycieli i zrzucą się na rządowy program 500 złotych na dziecko.
  • Ile wiesz o zarządzaniu relacjami z klientami?

    Ile wiesz o zarządzaniu relacjami z klientami?

    Co to jest CRM? Czy opłaca się inwestować w narzędzia do zarządzana relacjami z klientami? Między innymi o tym rozmawiamy z Łukaszem Tarantą z firmy eVolpe, organizatorem konferencji "Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM".
  • Jakich trików używają sprzedawcy aby zachęcić klientów do dalszych zakupów?

    Jakich trików używają sprzedawcy aby zachęcić klientów do dalszych zakupów?

    Ustawienie produktów w sklepie nie jest przypadkowe. Dlaczego pewne produkty stoją w zasięgu wzroku? Jakich trików używają sprzedawcy aby zachęcić klientów do dalszych zakupów?
  • Klient prosto z... Facebooka

    Klient prosto z... Facebooka

    Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc. - donosi "Puls Biznesu", powołując się na dane zebranie przez firmę Gemius.

Filmy - Klient (3)